...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

joi, 10 mai 2018

DACA AI IUBIT, DUPA DESPARTIRE, ORICE AI INCERCA SA FACI, NU POTI EVITA SUFERINTA!

Buna seara, dragii mei!

Pffff! Ieri dimineata (fiind trecut de miezul noptii), daca m-ar fi lovit un buldozer, nu cred ca ma simteam atat de chiaun. Abia vedeam pe unde merg! Mda...cerul era innorat si parca se pravalea peste mine, iar CERVICALA o luase razna, complet! Abia, acum, spre seara, dupa ce am dormit 2-3 ore, simt ca mi s-a "luminat" capul.

Si, daca tot mi s-a "luminat", vreau sa-mi tin o promisiune facuta, ieri, unui tanar din Bucuresti.

Pe la ora pranzului (ieri) am fost apelat de catre un tanar din Bucuresti, care cautand pe Google niste raspunsuri la o problema ce-l apasa, prin cuvintele "cheie" pe care le folosise, ajunsese pe blogul meu. Si, dorea un sfat!

Atunci, pe loc, am intrat in setarile blogului si am verificat daca este adevarat ceea ce imi spunea. Si...era!


L-am rugat pe tanar sa-mi povesteasca, succint, despre ce este vorba si care este problema pentru care cauta un sfat, iar cand a inceput sa nareze, mi-au fost suficiente 2 minute pentru a intelege care este problema sa. Discutia s-a incheiat cu PROMISIUNEA MEA, de a-i oferi, prin intermediul blogului, sfatul dorit.

Asadar, situatia tanarului bucurestean (27 de ani) era clasica!

SE DESPARTISE DE IUBITA SA DE VREO 2 LUNI, IAR CU TOATE CA, IN ACEASTA PERIOADA, INCERCASE SA FACA TOTUL CA SA O UITE (a iesit in cluburi, a fost la mare in vacanta de 1 mai, a baut, s-a distrat, a incercat sa intretina relatii sexuale cu doua femei pe care le agatase pe Tinder samd)....gandul sau era tot la fosta iubita, iar starea sa era din ce in ce mai proasta, desi, distractiile curgeau in "valuri".

Acum, ajunsese la intrebarea, daca il ajuta ceea ce face sau...din contra, ii face si mai rau, avand in vedere faptul ca, dupa ce distractiile se incheiau, simtea ca ii este si mai dor de fosta iubita.

SFATUL MEU...

Tinere, situatia in care te aflii, este situatia STANDARD! Si, din pacate, si solutia pe care ai incercat-o pentru a "rezolva" problema este tot STANDARD! Dar...catastrofala!

Corect! CAND TE DESPARTI DE O FEMEIE PE CARE AI IUBIT-O, AI NEVOIE DE O PAUZA!

Atentie! Nu tu ai nevoie! Ci...CREIERUL TAU ARE NEVOIE DE O PAUZA!

Majoritatea care ajunge intr-o astfel de situatie (valabil pentru ambele sexe), se arunca sa aplice zicala "Cui pe cui se scoate!"....insa, dupa putina vreme, constata falimentul acestei solutii!

Cea mai buna decizie pe care o poti lua (acum, dupa ce ai inceput si tu sa te intrebi daca aruncatul in bratele altor femei si distractiile stropite cu bautura, nu cumva, iti fac si mai rau)....ESTE SA-TI ACORZI O PERIOADA DE TIMP, IN CARE SA-I DAI VOIE CREIERULUI SA ACCEPTE DESPARTIREA!

Degeaba te duci si faci sex cu alte femei agatate prin cluburi sau pe net, degeaba te scufunzi in bautura si..zici tu, te distrezi la maxim, pentru ca...dupa cum, singur, ai constatat, totul se transforma intr-un FIASCO!

Nu te mai lua dupa sfaturile unor NESTIUTORI (care, mai mult ca sigur ca, nici nu au fost in situatia ta, sa se desparta de o persoana pe care o iubesc), si care cred, in nestiinta lor, faptul ca..."CUI PE CUI SE SCOATE!"

Nu te pot minti, prognozand cat va dura RABDAREA (asa cum o numesti tu) sau...aceasta perioada (asa cum o numesc eu) pe care vrei sa ti-o acorzi! Este foarte posibil sa dureze cateva luni, dar, poate dura si cativa ani!

Da! Da! Da! Se poate intampla sa nu reusesti sa o uiti pe fosta iubita, nici dupa 10 ani!

ASTA-I IUBIREA, PRIETENE! Are parti ffff frumoase si inegalabile, dar, in acelasi timp, are si partile de suferinta cumplita.

Eu am o vorba....TRAIESTE-TI SUFERINTA!

Da! Este obligatoriu sa treci prin aceasta "RABDARE", cum o numesti tu, iar eu i-as spune PERIOADA.

Orice ai face, daca ai iubit, nu poti evita aceasta PERIOADA!

PS: Nu trebuie sa te mire faptul ca, orice ai incercat sa faci cu alte femei, gandul tau...tot la fosta iubita era. Acest lucru reprezinta cea mai buna dovada ca ai iubit!

Iar, daca ai iubit cu adevarat, orice ai face, nu poti evita aceasta PERIOADA!

Daca nu rezisti SUFERINTEI, desigur, ai si posibilitatea de a te impaca cu ea. Decizia iti apartine!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu