...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

marți, 29 mai 2018

MISTER IRINEL A SARIT DE LA 18 LA...21!

Buna seara, dragii mei!



Daca privesti pozele de mai sus, intr-o lume normala nu ai cum sa spui altceva decat...BUNICUL CU NEPOATA.

Daaa, fratilor, mister Irinel (cum sa te cheme...Irinel?) si-a tras o NOUA IUBITA! Intre timp (dupa Monica) a sarit de la 18 la 21! :)))

Ma gandesc daca fatuca asta are PARINTI! Si, daca are, ce naiba or spune cand or vedea-o alaturi de un barbat, cel mai probabil, mai in varsta cu doua decenii decat ei? :)))

Apoi, ma gandesc la...EA! Ce o simti cand este atinsa de iubitul ei sau cand il vede pravalit peste ea?...brrrr....nu mai continui! :))))

Si, in final, ma gandesc la...EL! Cum naiba de nu ii este rusine sa se afiseze cu o fetita de 21 de ani, mai mare si cu un cap decat el, drept iubita?!? :)))

Duminica trecuta, la un "pahar", pe plaja, vorbeam cu Serghei Mizil despre un alt sexagenar caruia i-a intrat in cap ca este mare "futac" si ca domnitele, mult mai tinere decat el, il cauta pentru ca...chiar le place de el samd. :))))

Cu totii, imbatranim! Acest lucru este de necontestat! Si nu spune nimeni faptul ca, ajuns la varsta de 60 de ani, in cazul in care iti permite "buzunarul", nu poti beneficia de "dezmierdarile" unei pustoaice, insa de aici si pana la a o prezenta ca NOUA IUBITA, este cale extrem de lunga, si tine de un penibil grotesc!

Bai, recent, pentru prima data in viata, o pustoaica de 18 ani si cateva luni mi-a dat de inteles (cat se poate de clar!) ca asteapta sa o invit in oras. Faptul ca sunt un nemernic care am facut o gramada de nebunii la viata mea, spre deosebire de multi altii...nu am incercat sa ascund vreodata, dar cand a fost vorba sa invit o pustoaica, abia majora, in oras...JUR CA NU AM PUTUT!

Poate sunt eu un handicapat, insa mi s-a facut RUSINE sa ies in oras cu un copil, mai mare cu cativa ani decat...COPILUL MEU!

Pur si simplu nu am putut sa ies! Desi, majora, as fi avut impresia ca sunt un PEDOFIL! Iar eu, am doar 45 de ani...nu 61! :))))

Nu discut "tineretile" domnului Irinel, desi...la naiba, a fost (oarecum) in gasca cu Serghei (repet!!!...oarecum, in gasca!), insa sa ajungi la anii maturitatii depline si sa te afisezi numai cu COPII (drept iubite) imi pare de-un infantilism feroce!

Ce naiba vorbesti cu un COPIL DE 20 DE ANI??? Daaaa, stiu, unii ar spune..."pai, ce? tu stai sa vorbesti cu ea?" (barbatii romani stiti ca-s mari "futaci", pana la proba "adevarului")...insa....CAND ITI ESTE IUBITA (si, nu vine cu "ora"), SE PRESUPUNE FAPTUL CA...TREBUIE SA SI VORBESTI CU EA! :))))

Poate gresesc, insa dupa episodul "Monica", cand am crezut ca mister Irinel, in sfarsit, si-a spalat frustrarile tineretii, daca va mai fi sa-si faca o iubita, va alege undeva intre 35 si 40 de ani (macar)!

Bai, oricum, a facut un salt considerabil, de la 18 la...21! :)))

Penibil! Grotesc de penibil!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu