...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

vineri, 25 februarie 2022

CINE-L TREZESTE LA REALITATE PE ACEST ACTORAS DE COMEDIE, VOLODIMIR ZELENSKI?

Buna seara, dragii mei!


In contextul actual, dupa ultimele declaratii pe care le-a facut, din umilu-mi punct de vedere, in cazul fostului actoras de comedie ajuns intre timp presedintele Ucrainei, nu exista decat doua variante:

- ori este aservit total intereselor SUA si ale occidentului;

- ori este cel mai PROSTANAC presedinte de tara din lume;

La finalul primei zile de razboi pe care Rusia i l-a declarat deschis Ucrainei, ce credeti ca declara fostul actoras de comedie:

"Astazi, am intrebat 27 de lideri europeni daca Ucraina va adera la Nato. Toata lumea se teme, NU RASPUND. Dar nu ne este frica de nimic. NU MI-E FRICA DE RUSIA!!!"

Doamne Dumnezeule!


SI TOTUSI, CINE-L TREZESTE LA REALITATE PE ACEST AMETIT?!?

Imi vine sa rad in hohote dar ma abtin din respect pentru vietile tinerilor ucrainieni si rusi care s-au incheiat astazi, IN PRIMA ZI A UNUI RAZBOI DECLANSAT DE INTERESE TOTAL STRAINE UCRAINEI, CU LARGA COLABORARE A UNOR POLITICIENI UCRAINIENI CARE NU STIU CAT DE FIDELI SUNT INTERESELOR UCRAINEI.

Asadar, fostul actoras de comedie ABIA ASTAZI a realizat ca niciunul dintre cei 27 de "prieteni" care l-au asigurat inca de prin 2014 ca daca ramane ferm pe pozitii in fata "URSULUI", in cazul in care va fi agresat.....VA BENEFICIA DE SUSTINEREA LOR!

SUA si occidentul s-au comportat exact ca niste baieti smecheri dintr-o scoala care AU IMPINS UN FRAIER SA SE BATA CU UN DUSMAM AL LOR, asigurandu-l ca ii vor tine spatele, dar cand a inceput bataia si FRAIERUL era doborat de pumnii si picioarele primite, baietii smecheri in loc sa intervina, i-au spus doar ca ii vor aduce cele mai scumpe bandaje si creme cu care sa-i oblojeasca ranile!

Sper ca toti fatalaii romani care DIN SPATELE TASTATURII sustin ca Rusia trebuie pusa cu botul pe labe, au inteles astazi ce ajutor va primi Ucraina din partea SUA:

AJUTOR UMANITAR! SI....MULTE RUGACIUNI!

Acum cateva ore mi-a fost trimis de catre un prieten un filmulet absolut traumatizant in care erau prezentati vreo 10-15 soldati ucrainieni CARBONIZATI dupa un atac al rusilor!

Ati vazut vreodata cum iese fum dintr-un porc parjolit de Craciun? Eee, credeti-ma ca exact asa iesea fumul din cadavrele sarmanilor tineri ucrainieni ucisi de un razboi care nu are absolut nicio legatura cu interesele Ucrainei!

UNDE SUNT ACUM COPIII MILIARDARILOR UCRAINIENI????  Cumva, lupta cu arma in mana in prima linie pentru apararea tarii?

MA INTREB CAT DE PROST POATE FI NORODUL UCRAINIAN???

Cum sa-ti pierzi copilul intr-un razboi care este exact un JOC DE POKER intre un octogenar de peste ocean si un rus care are in spate o teribila masinarie de razboi????

Stiu, inca de cand am hotarat sa-mi fac publica opinia, am acceptat si faptul ca voi fi privit precum un nebun! Dar, imi asum acest lucru!

Dupa prima zi de razboi, intr-un mod cat se poate de explicit, Vladimir Putin a explicat ca incercarea de a atrage Ucraina in Nato REPREZINTA PRACTIC ANIHILAREA RUSIEI SI DEPASIREA ACELEI LINII ROSII DE CARE A TOT AVERTIZAT IN ULTIMA VREME CA NU VA FI PERMISA, CU ORICE RISC!

Bai, mi se pare absolut uluitor cum oameni cu scoala nu inteleg ca daca nu ar avea GANDURI ASCUNSE alianta Nato nu are de ce sa atraga Ucraina de partea sa!

Bai, oameni buni, uitandu-va in oglinda credeti ca SUA ar accepta vreodata ca Rusia sa amplaseze baze militare in Mexic, spre exemplu????

STIU! TOATA EUROPA, INCLUSIV, ROMANIA, SE FACE CA NU INTELEGE ACEST LUCRU!

Dar, indiferent cat ne vom face ca nu intelegem acest lucru, Vladimir Putin nu minte cand spune ca NU A AVUT DE ALES! Chiar nu a avut! 

Daca nu ataca Ucraina si continua sa nu se opuna expansiunii Nato spre Moscova....acest lucru ar fi dus la anihilarea totala a Rusiei. 

REPET! TOATA EUROPA SE FACE CA NU INTELEGE, DAR SITUATIA ESTE PERFECT IDENTICA CU CEA PRIVIND CRIZA RACHETELOR DIN CUBA, DE ACUM 60 DE ANI!

Atunci, daca Rusia nu ceda, SUA declansa cel de-al treilea razboi mondial si ar fi folosit, inclusiv, arsenalul nuclear.

EU NU SUSTIN RUSIA, NICI POMENEALA! IMI PASA DOAR DE TARA MEA!

Dar, nici nu ma pot lasa prostit in ultimul hal de propaganda americana care a spalat extraordinar de multe creiere, inclusiv, pe cel al fiului meu....

Bai, sa ridice mana ACEL BARBAT care se poate privi in oglinda si poate sa sustina ca daca s-ar fi aflat in locul lui Vladimir Putin, EXACT IN CONTEXTUL ACTUAL, nu ar fi procedat exact ca el!

Nu cred ca exista vreunul dintre cei 27 de lideri europeni care, LASAND LA O PARTE PARADA DECLARATIILOR OFICIALE, cand raman in intimitate nu accepta ca Vladimir Putin nu a avut alta solutie.

Revenind la Volodimir Zelenski, exact cand eram pregatit sa-l declar CEL MAI PROST PRESEDINTE DE TARA DIN LUME, am citit finalul declaratiei date dupa prima zi de razboi:

"Nu ne este frica SA VORBIM CU RUSIA, sa vorbim despre garantiile de securitate pentru statul nostru, DESPRE STATUTUL NEUTRU. Nu suntem acum in Nato, DAR CE GARANTII VOM AVEA?"

Aha! Asadar, actorasul de comedie a inceput sa dea inapoi, ceea ce poate fi explicat in doua situatii:

- este un politician ucrainian aservit intereselor SUA, dar in acest moment in care Rusia a aratat lumii intregi ca este pregatita pentru orice, inclusiv, de razboi nuclear, I S-A TRANSMIS SA DEA INAPOI SI SA ACCEPTE O VARIANTA DE COMPROMIS, ADICA CA UCRAINA SA FIE UN STAT NEUTRU;

- este cel mai prost presedinte de tara din lume, iar dupa ce a inteles ABIA ASTAZI (dupa prima zi de razboi) ca cei 27 de "prieteni" care l-au impins sa se bata cu Rusia, cand a inceput sa primeasca lovituri, in loc sa intervina....I-AU PROMIS CA-I VOR TRIMITE CELE MAI BUNE PANSAMEMTE SI CEL MAI DE CALITATE SPIRT MEDICINAL, incearca cu disperare sa-si salveze tara (cat i-a mai ramas din ea) de la un dezastru absolut, ACCEPTAND VARIANTA CA UCRAINA SA DEVINA STAT NEUTRU;

Dar, acum, dupa ce URSUL a muscat si a simtit, din nou, dupa zeci de ani, GUSTUL DE SANGE, s-ar putea sa nu mai poata fi oprit!

EU SPER DIN TOT SUFLETUL CA NATO SA AIBA MACAR JUMATATE DIN FORTA CU CARE SE LAUDA, PENTRU CA, ALTFEL, VA FI JALE IN EUROPA!

Rusul a muscat si a simtit din nou GUSTUL DE SANGE!

PS: Dupa cum toata lumea cunoaste, CEA MAI DURA SANCTIUNE CARE POATE FI LUATA CONTRA RUSIEI, este excluderea din sistemul Swift.

Dar, ghici, ce???

Din ceea ce se pare, desi la amenintari au stat foarte bine, multi lideri europeni nu prea vor sa scoata Rusia din sistemul Swift. 

V-ati gandit, de ce?

Pentru ca o Rusie adusa la FOAMETE este de 10 ori mai periculoasa decat o Rusie satula.

Raman cu satisfactia (amara) ca tot ceea ce se intampla in prezent, AM PRECONIZAT INCA DE ACUM 6-7 ANI, MARTURIE STAND COMENTARIILE PE CARE LE-AM SCRIS PE BLOG LA ACEA VREME!

Dar, atunci, cine credea ca se va declansa razboiul in Estul Europei?

PS2: Desi nu este o zi in care sa-mi permit a glumi, va pun o intrebare:

DACA, DOAMNE FERESTE....CU CE BARBATI VA LUPTA ROMANIA INTR-UN EVENTUAL RAZBOI?

Cu fatalaii plini de tatuaje si cu barbi de talibani, DAR EPILATI PE PICIOARE, CU GLEZNELE GOALE SI CU LAC PE UNGHII???

Pe cine va mobiliza la razboi Statul Roman? Pe generatiile 1990 si 2000 a caror barbati, cu precadere, se afla in situatia descrisa mai sus???

Doamne Dumnezeule!


Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu