...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

marți, 1 septembrie 2020

DOMNILOR VASILESCU SI DESPESCU, AR TREBUI CA NICIODATA SA NU MAI IMBRACATI UNIFORMA POLITIEI ROMANE!

Buna seara, dragii mei!

A fi seful POLITIEI ROMANE, este o pozitie extrem de importanta! Bai, ai in subordine zeci de mii de politisti, pentru care ar trebui sa reprezinti un exemplu! 

Apoi, stateam si incercam sa-mi imaginez urmatoarea scena:

In miez de noapte, imbracat in civil si, probabil, ascuns dupa o sapca, SEFUL POLITIEI ROMANE se intalneste cu membrii unui clan interlop pentru a NEGOCIA linistea cetatenilor din Bucuresti!

De necrezut! Absolut, de necrezut!

Daca ar fi fost vorba despre niste ofiterasi marunti din cadrul unei sectii de politie, care fiind prinsi cum NEGOCIAZA in miez de noapte cu membrii unui clan interlop, incearca sa se scuze invocand ca au facut-o pentru LINISTEA CETATENILOR, poate, as fi inteles!

Dar, fiind vorba despre SEFUL POLITIEI ROMANE, pur si simplu, imi vine sa vomit!

De ce ne mai miram ca FARADELEGEA stapaneste cu autoritate societatea romaneasca? 

Pai, cand seful politiei este chemat la ordin, in miez de noapte, de catre membrii unui clan interlop PENTRU A NEGOCIA LINISTEA CETATENILOR....pur si simplu, nu mai este nimic de comentat!

Mai mult! Daca memoria vizuala nu ma inseala, in lunile de cosmar petrecute in izolare la domiciliu, in fiecare seara cand se comunicau ORDONANTELE MILITARE, pe langa domnii Arafat si Vela, mai aparea o figura....


Eeee, scumpilor, alaturi de seful politiei, in tot acest scandal, este si acest domn, secretar de stat in Ministerul de Interne.

Pur si simplu, cu greu imi pot stapani starea de voma in timp ce scriu! 

Daca mai adaug si faza cu individul membru a nu stiu carui stabor (din cate a relatat presa) care, intr-un potop de JIGNIRI la adresa ministrului Vela, ii propunea acestuia sa-i arate cat de CORUPTI sunt politistii de la crima organizata si cat de ieftin se vand (pe doua sute de euro sau pe o p---a)....va jur ca, la propriu, stomacul imi zvacneste de scarba!

ASADAR, NE MAI MIRAM CA POLITISTII DIN STRADA SUNT AGRESATI, SCUIPATI SI INJURATI DE CATRE INFRACTORI?

Pai, cand seful lor, cu stiinta unui secretar de stat din minister, in miez de noapte, NEGOCIAZA linistea cetatenilor cu un clan interlop....nimic nu mai poate fi de mirare!

Dezgustator! Absolut, dezgustator!

Atat Vasilescu cat si Despescu, prin actiunea lor, AU SCUIPAT PE OBRAZUL MILIOANELOR DE CETATENI CORECTI SI CINSTITI DIN ACEASTA TARA, aratandu-le, inca o data, de ce clanurile interlope sunt din ce in ce mai puternice!

Pentru prima data in viata imi vine a spune ca imi este scarba ca traiesc in Romania, DAR, REALIZEZ, INSTANT, ca nu biata tara este vinovata de mizeria comportamentala a unor inalti demnitari, CARE AJUNG SA SE PLOCONEASCA IN FATA CLANURILOR INTERLOPE!

PS: Pentru orice om cinstit si corect nu poate exista o alta varianta in ecuatia POLITIE - LUME INTERLOPA....decat, politia dicteaza si interlopii executa!

SUB NICIO FORMA NU POATE EXISTA....NEGOCIERE! Si, daca nu exista negociere, nu poate exista nici intalnire, in miez de noapte, in fata unei biserici...

PS2: Un cetatean corect si cinstit, probabil, extrem de greu ar putea ajunge sa vorbeasca fata in fata cu SEFUL POLITIEI ROMANE. Un interlop insa....o face, chiar si la miezul noptii!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu