...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

joi, 3 septembrie 2020

VOIOSIA PROSTIMII IN VREME DE PANDEMIE!

Buna seara, dragii mei!

Daca exista acea ELITA MONDIALA care, potrivit unor teorii ale conspiratiei, ar testa in prezent, la o intensitate moderata, ceea ce se va intampla peste 20-30 de ani....cred ca si ea (elita) este socata de cat de multa PROSTIE exista in lume! :)))

Se spune (si, asa este) ca in vremea acestei pandemii, fff multi oameni au suferit diverse afectiuni de ordin psihic, avand nevoie de tratament de specialitate. Din pacate, este vorba despre oameni inteligenti...

In aceeasi vreme de pandemie, PROSTIMEA CANTA SI DANSEAZA, FARA PICATURA DE GRIJA!

PROSTIMEA ESTE MEREU VESELA! PROSTIMEA, INDIFERENT DE SITUATIE, ARATA, FARA ECHIVOC, CA NU REALIZEAZA CEEA CE SE INTAMPLA! TOCMAI DE ACOLO...SI VESELIA! :))))

De cate ori, in ultimele luni, nu ati auzit CRETINOIDA exprimare: "respectivul a avut si alte afectiuni, nu a murit numai de Covid".

PROSTIMEA a retinut ceva: DOAR cei cu comorbiditati ar muri de Covid. 

Acum, intreb:

Cate persoane sufera de tensiune arteriala si....HABAR NU AU?

Cate persoane au diabet si...HABAR NU AU?

Cate persoane au cancere in stadii incipiente si....HABAR NU AU?

Cate persoane sunt in prag de infarct sau accident vascular (avand infundat 80-90% din unele vase) si...HABAR NU AU?

Cate persoane au probleme pulmonare (pneumonii netratate sau tratate incorect, astm samd) si....HABAR NU AU?

Ma opresc....

Asadar, toate cele enumerate mai sus REPREZINTA COMORBIDITATI care sporesc riscul de a dezvolta o forma severa de Covid, de care milioane si milioane de oameni NU STIU CA SUFERA!

Ma aflam in aceasta seara la Mega Image si, in spatele meu (la coada) s-a asezat un cetatean la vreo 65 de ani, fara masca si care isi mai tragea si nasul. Bineinteles ca, enervat, m-am intors si l-am rugat sa respecte macar distanta de 1,5 metri, DACA TOT NU POARTA MASCA!

Ce credeti ca mi-a raspuns?

"Lasa-ma domnule in pace, CA NU MOARE NIMENI DE LA COVID! Ceeee, esti cu fundul in sus?".

Am chemat paza magazinului si....situatia s-a rezolvat. Dar, altceva este important...CREIERUL MEU ERA STRESAT IAR AL PROSTULUI ERA TOTAL RELAXAT!

Ce rost avea sa-i spun PROSTULUI ca, nu este o luna de zile de cand, tot un cetatean ignorant precum el, a ajuns in "pamant" de la un Covid in care nu credea! Mi-ar fi dat replica....CE ALTE BOLI AVEA? 

Pentru ca PROSTIMEA, atat a retinut!

Repet! Nu stiu daca exista acea ELITA MONDIALA care ar avea diverse preocupari privind numarul cetatenilor de pe pamant, insa daca exista.....SIGUR ARE DE TRAS CU PROSTIMEA, FOARTE GREU DE SPERIAT! :)))

Am stat si m-am gandit de ce PROSTIMEA a retinut atat de puternic chestiunea cu "alte boli"....raspunsul fiind simplu:

Crezand acest lucru (faptul ca doar oamenii cu alte comorbiditati dezvolta forme grave de Covid)....PROSTIMEA POATE CANTA SI DANSA, fara sa-si faca probleme existentiale! Nicio clipa nu s-a gandit la faptul ca, de aceste comorbiditati poti sa suferi, fara sa fi descoperit, inca! 

PROSTIMEA, INDIFERENT DE VREMURILE TRAITE, ARE CREIERUL ODIHNIT SI TOTAL RELAXAT!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu