...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

sâmbătă, 8 august 2020

NU A CREZUT IN VIRUS, SI A PLATIT CU VIATA!

Buna seara, dragii mei!

Desi, de cateva zile (mai precis, de marti dimineata) ma aflu in Poiana Brasov, la Hotel Alpin (apropos...un hotel care exceleaza in masuri anti Covid)....asadar, ar trebui sa fiu relaxat si fericit....DIN CONTRA!...ma aflu in stare de soc!

In postarea anterioara faceam un apel la luarea in serios a acestui nenorocit de virus, dand ca exemplu o cunostinta care se zbatea intre viata si moarte, la spital.

In aceasta noapte am primit un mesaj sec pe whatsapp..."Nea X a murit!".

Bai, fratilor, unii dintre voi ma stiti de peste un deceniu (de cand am deschis blogul), asa ca puteti avea incredere ca nu bat campii! PE ACEST OM L-AM VAZUT CU OCHII MEI INAINTE DE A SE IMBOLNAVI...era vioi, bronzat, emana energie pozitiva, forta si chef de viata!

ACUM ESTE MORT!

Bai, fratilor...! Va rog din inima sa nu mai credeti toti papitoii care se dau mari smecheri (unii dintre ei, ATAT DE IMBECILI, incat se ofera sa se imbolnaveasca)....SI SA ACCEPTATI CA NU ESTE DE GLUMA CU ACEST VIRUS!

Cu totii, poate, INCURAJATI DE ACESTI IMBECILI care au lansat in spatiul public diverse teorii ale conspiratiei vis-a-vis de faptul ca se exagereaza cumplit cu acest virus, am lasat din "garda"! Tocmai de aceea este momentul sa ne revenim!

Bai, jur! Imi tremura mainile cand scriu! NU-MI VINE SA CRED CA ACEA PERSOANA A MURIT! Acum 3 saptamani era bronzat si se lauda ca bause cu un prieten 5 sticle de vin, radiind de energie!

Medicii nu bat campii cand spun ca acest virus poate fi extrem de parsiv, lovind napraznic!

Din nefericire, aceasta cunostinta nu a crezut deloc in periculozitatea acestui virus, decretand mereu in fata noastra "Nu bag in seama astfel de prostii"...si a platit cu viata!

NU TREBUIE SA JUCAM RULETA RUSEASCA!

Pe final, si nu pentru ca as avea o slabiciune fata de Hotelul Alpin (desi, o am!)...VI-L RECOMAND CU CEA MAI MARE INCREDERE!

Sunt cazat de 4 zile in acest hotel, vazand cu ochii mei cat de stricte sunt masurile anti Covid.

Camerele sunt dezinfectate cu o solutie speciala, de cea mai buna calitate, prosoapele, deasemenea, sunt spalate si dezinfectate cu ajutorul unor solutii, special pentru Covid 19...mesele de la terasa restaurantului sunt dezinfectate cu ajutorul unui "pistol", ospatarii sunt impecabil "camuflati", meniul pe hartie a fost inlocuit cu o aplicatie pe telefon, pana si oliviera a fost inlocuita cu pliculete cu otet, ulei, sare si piper, iar mancarea vine la masa, acoperita de niste chestii de plastic...






Mai mult! Am vazut cu ochii mei cum a venit un grup de 6 persoane (3 fete si 3 baieti)....iar ospatarul le-a spus foarte clar ca trebuie sa stea la doua mese, pentru ca legea nu permite mai mult de 4 persoane la masa. Asa ca, au stat fetele cu fetele si baietii cu baietii!

Repet! Nu pentru ca imi este foarte drag (desi, imi este!) recomand Hotelul Alpin! Fac aceasta recomandare datorita SIGURANTEI pe care o ofera clientilor, in aceasta vreme de cumplita pandemie!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu