...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

joi, 13 octombrie 2022

PANA IN ACEASTA SEARA IL CONSIDERAM OM SERIOS PE SEFUL NATO!

Buna seara, dragii mei!

Chiar ieri (provocat de catre cineva pe blog) ma gandeam cati dintre FATALAII care latra agresiv pe internet indemnand la razboi total contra Rusiei, daca s-ar anunta ca rusii vin spre Romania, s-ar bate cu femeile si copiii la granita tarii ca sa fuga de razboi! :))))

PENTRU BARBATII ALFA ESTE ABSOLUT GROAZNIC CA S-A AJUNS SA SE TRAIASCA INTR-O LUME A FATALAILOR PLINI DE CURAJ SI BARBATIE DOAR IN SPATELE TASTATURII! 

Bai, fratilor, va marturisesc cu toata sinceritatea ca nu am pasaport, NU AM AVUT NICIODATA, iar daca Doamne Fereste conducatorii Romaniei ar fi atat de nechibzuiti incat sa admita vreodata ca Romania sa intre intr-un razboi care foloseste pozitiv UNEI SINGURE NATIUNI, zau ca nu as pleca din tara! Nu, tata, de ce sa plec? Probabil ca mi-as trimite fiul in afara tarii, cat mai departe de razboi, DAR EU NU AS PLECA! CUM SA PLEC DIN TARA MEA???

Dar, va spun io ca fatalaii cei viteji ar rupe granitele! :))))

In alta ordine de idei, ma gandeam cat de mult a schimbat "curcubeul" lumea in care traim!

Bai, fratilor, acum 10-15 ani cand auzeam de intrunirea G7, era clar ca se intalnesc la aceeasi masa GREII PLANETEI. Ganditi-va cat de mult a putut sa se schimbe lumea daca un MASCARICI care pana nu demult isi pendula bucile pe la o emisiune de genul "Dansez pentru tine" sau....mai grav!!!....dansa in ciorapi de dama si pe tocuri, este invitat de onoare la intrunirea G7, tinandu-le alora si un discurs inflacarat!

Jur! Ma gandesc la acei generali ai armatei SUA, generali rosi de lanturi grele in conflicte sangeroase, cum stau si asculta declaratiile unui MASCARICI care pana acum 3-4 ani se imbraca in dress si dansa pe tocuri! :)))))

In seara asta sar de la una la alta!

Ma gandeam! De ce sa-l demita premierul Ciuca pe ministrul apararii pentru o declaratie despre Ucraina? :)))

Pai, cu ce a gresit ministrul apararii cand a declarat ca o negociere cu Rusia in vederea garantarii suveranitatii teritoriale a Ucrainei NU POATE FI FACUTA DE CATRE UCRAINA, CI DOAR DE SUA SI PUTERNICII SAI ALIATI ?!?

Cu ce a gresit, fratilor???? 

Lasand la o parte declaratiilor pompoase care provoaca erectie FATALAILOR DE PRETUTINDENI......in realitate, de la generalul Ciuca si pana la ultimul ofiter al armatei romane cu totii stiu ca Rusia nu va negocia niciodata pacea cu mascariciul de la Kiev, ci doar cu SUA si aliatii sai! :)))))

Nu in ultimul rand, ma uitam in seara aceasta la seful NATO (bai, eu chiar il credeam om serios!) cum a achiesat si el la moda DECLARATIILOR POMPOASE, cum ca daca Rusia va folosi in Ucraina armanent nuclear tactic, Nato va riposta bla bla bla!

Ok! Repet! Pentru FATALAI, o astfel de declaratie ii aduce in pragul orgasmului, insa orice ofiter serios al Nato stie prea bine ca Rusia nu trebuie adusa niciodata in situatia disperata de a apasa butonul nuclear, FIE SI PENTRU O ARMA NUCLEARA TACTICA, pentru ca odata ce a fost deschisa cutia Pandorei, ar exista doar doua variante:

1. NATO ar evita sa intre in conflict, cu atat mai putin sa reactioneze nuclear, situatie care ar avantaja clar Rusia;

2. NATO ar intra in conflict si ar distruge flota Rusiei din Marea Neagra (astfel cum au lasat sa se inteleaga), MOMENT IN CARE, CU SIGURANTA DE 100%, RUSIA AR DECLANSA ARMAGHEDONUL DE CARE VORBEA ZILELE TRECUTE PRESEDINTELE AMERICII! 

Repet!!!! Lasand la o parte declaratiile belicoase ale NATO care provoaca erectie tuturor fatalailor din lume, in realitate Nato si aliatii sai nu vor aduce niciodata Rusia in situatia "limita"!!! (aduceti-va aminte ceea ce a spus Macron acum cateva luni)

Iar, retorica prezenta, cum ca doar mascariciul de la Kiev va hotara cand si daca va negocia cu Rusia, cred ca ii cracaneaza de ras pe "greii" armatei SUA! :))))

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu