...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

sâmbătă, 1 octombrie 2022

CU ASEMENEA CONDUCATORI, CUM AR PUTEA SA CASTIGE NATO VREODATA UN RAZBOI IN FATA RUSIEI?

Buna seara, dragii mei!

Sincer! Este suficient sa afli ca Mircea Geoana este "adjunct" al NATO, si iti cam poti face niste calcule ce sansa ar avea alianta in cazul unui razboi! :))))

Bai, toata adolescenta si tineretea mi-am consumat-o la mitinguri impotriva lui Ion Iliescu, asadar nu pot fi banuit ca as vrea sa-i fac un compliment atunci cand spun ca 100% a avut dreptate cu celebra caracterizare facuta lui Mircea Geoana! :)))

Jur! Nu ai cum sa sari sa spargi lustra si sa te dai in spectacol cu "Mihaela, dragostea mea" FARA SA TE UITI LA FIGURA CELOR MAI APROPIATI COLABORATORI DE LA ACEA VREME (Dragnea si Ponta) CARE ERAU NEGRI DE SUPARARE! :))))

In plus, i-am urmarit prestatia inca de pe vremea cand incerca sa castige functia de primar al Bucurestiului si a fost "inchis" de contracandidat cu o intrebare simpla: "Domnule Geoana, stiti unde se afla piata x?" (nu mai tin minte dar era vorba de o piata foarte cunoscuta din Bucuresti)....si bineinteles ca nu a stiut, balbaindu-se exact la fel cum s-a balbait si cand marinaru' l-a intrebat "nici azi noapte nu v-a placut la domnul Vantu?"....

Pana in aceasta seara am trait cu impresia ca doar "ajunctul" NATO este un personaj caraghios in purtare si reactii, INSA DE MAINE STIU SIGUR CA SI SEFUL NATO ESTE UN PERSONAJ LA FEL DE CARAGHIOS SI AMUZANT!

Dupa ce in aceasta seara TOATA PLANETA a putut sa vada un Vladimir Putin mai "fresh" ca niciodata (unde or fi idiotii care au mintit poporul timp de luni de zile ca presedintele rus are cancer in faza terminala....ma pufneste rasul!) care a anuntat ca a alipit la Federatia Rusa patru provincii ucrainiene, amenintand totodata ca nu va face niciun rabat pentru a apara noile granite ale tarii, CE CREDETI CA FACE SEFUL NATO? :)))))

Intr-un mod la fel de caraghios precum a sarit Mircea Geona cu capul in lustra, S-A APUCAT SA DECLARE POMPOS CA NATO VA AJUTA UCRAINA SA RECUCEREASCA PRIN FORTA (!?!) TERITORIILE ANEXATE DE RUSIA!

Bai, sincer! Trebuie sa fi doar un om minim inteligent incat sa-ti dai seama ca Rusia alaturi de STATELE UNITE ALE AMERICII nu pot fi invinse absolut niciodata, iar acest fapt raportat la cazul de fata, inseama ca Rusia in vecii vecilor amin nu va mai fi scoasa din teritoriile anexate!

Ok! Accept ca pot iesi pe la televizor "n" penibili fosti generali de armata (aceiasi care au spus acum 6 luni ca Rusia va pierde razboiul in maximum 2-3 luni, sufocata fiind economic!....in conditiile in care EXACT EUROPA A AJUNS SUFOCATA ECONOMIC) si care sa sustina ca Ucraina va face si va drege, ca victoria ii va apartine in final, bla bla bla!

POVESTI DE ADORMIT COPIII!

RUSIA ALATURI DE AMERICA NU POT FI INVINSE!

Cine are un gram de ratiune in cap, intelege acest lucru! Insa, cine detine o inteligenta amorfa, poate crede in continuare bazaconiile expectorate de seful Nato! 

Acum 6 luni sustineam ca DACA SE DOREA PACE, Ucraina trebuia sa faca un singur lucru: sa declare ca nu va adera la Nato, dar ca solicita ca cele mai puternice tari din lume (in frunte cu Rusia) sa-i garanteze suveranitatea teritoriala!

ERA ATAT DE SIMPLU!

Dar, America a vrut cu tot dinadinsul izbucnirea unui razboi in estul Europei! 

Cand am spus in dese randuri ca NU SUNT RUSOFIL, dar ca nici nu pot empatiza cu Ucraina, am facut-o fiind ferm convins ca dupa esecul pe care l-a avut America in 2008 (sper sa nu gresesc) cu Miheil Saakasvili (fostul presedinte al Georgiei).....14 ani mai tarziu a reusit cu actorasul de le Kiev!

Astazi, dupa 7 luni de razboi, au murit zeci de mii de tineri rusi si cel putin la fel de multi tineri ucrainieni (pentru ca doar un idiot poate crede minciunile actorasului de la Kiev vis a vis de numarul redus de militari ucrainieni care si-au pierdut viata), Ucraina a piedut cele mai valoroase teritorii, Germania este in maxim de cacat ceea ce va face ca intreaga Europa sa o urmeze, riscul unor lovituri nucleare este evident, toata planeta este data peste cap samd.

DAR, SEFUL NATO SARE SA DEA CU CAPUL IN LUSTRA, LA FEL CUM SAREA SI ADJUNCTUL ACUM MULTI ANI! :)))))

Bai, sunt mai roman decat multi care se bat cu pumnul in piept, imi iubesc tara la nebunie si nu as parasi-o pentru nimic in lume (nici macar pentru o vacanta nu am facut-o), insa cine sustine ca RUSIA VA PUTEA FI INVINSA, MINTE CU O NERUSINARE NEMAIPOMENITA, DAND SPERANTE INUTILE UNOR NAIVI!

Atata timp cat exista un potential nuclear imens, nici America si nici Rusia nu pot fi invinse! Ci...vor termina mereu la egalitate! (cunoscatorii stiu la ce ma refer)

PS: Daca tot traim intr-o democratie, consider ca am dreptul sa fac o premonitie:

NU PESTE MULTI ANI, ACTORASUL DE LA KIEV VA RAMANE IN ISTORIE CA INDIVIDUL CARE A DISTRUS UCRAINA!

Bineinteles, DOAR O PARERE!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu