...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

joi, 25 martie 2021

INTERZICEM ACTIVITATILE SPORTIVE ALE COPIILOR, INSA INCHIDEM OCHII LA DISTRACTIA PROSTITUATELOR SI DROGATILOR DIN LOCALURILE DE LUX?

Buna ziua, dragii mei!

Desi modesta-mi inteligenta nu imi permite sa exclud total CONSPIRATIA MONDIALA, totusi, iar blogul imi sta marturie, de la inceputul pandemiei de Covid 19 am sustinut total deciziile guvernelor (pentru ca au fost doua) si a domnului presedinte al Romaniei, pozitie pe care o exprim si in prezent!

REGULILE SI MASURILE ANTI COVID TREBUIESC RESPECTATE!

Dar.....

Hai sa nu ne batem joc de copii si de sanatatea acestora!!!!

Astazi am auzit la televizor ca intre noile restrictii care urmeaza a se aproba, se afla si interzicerea ACTIVITATILOR SPORTIVE IN MEDIUL AMATOR, ceea ce imi pare un lucru absolut ingrozitor si pe deplin incorect! (nu am spus competitii, pentru ca oricum sunt interzise de 1 an de zile, ci activitatile sportive)

Ok! Am ajuns la 6651 cazuri/zi, si nu voi aduce drept argument faptul ca inainte de alegerile din decembrie ajunsesem la 10.000 cazuri/zi, SI NU S-A PUS PROBLEMA UNOR ASTFEL DE RESTRICTII!

Nu voi face acest lucru, pentru ca ar fi un argument cu conotatie politica, iar eu nu fac politica!

Dar, pot aduce drept argument ca nu mi se pare normal ca pentru IMPOTENTA VOITA a organelor abilitate de a stopa valul de petreceri care nu au incetat sa se deruleze in localurile de fitze din Bucuresti, SA AJUNGEM SA NU MAI PUTEM TRIMITE COPIII LA ANTRENAMENTE IN AER LIBER!!!

Hai sa nu fim ipocriti!

LEGIUITORUL A AVUT TOT TIMPUL DIN LUME sa adopte in Parlament o lege prin care sa se suspende autoritatia patronului de local care incalca de 2-3 ori regulile anti Civid 19.

DAR, NU S-A DORIT ACEST LUCRU!

Pentru ca in momentul in care aprobi o astfel de lege, PUI IN PERICOL INTERESELE FINANCIARE ALE SMECHERILOR CARE AU ACELE LOCALURI DE FITZE, si, de ce nu....dai o lovitura napraznica si prostitutiei de lux si traficului de droguri!

Intreb:

DE CE PENTRU NISTE PROSTITUATE "BUZATE" SI PENTRU NISTE FATALAI PENINILI CARE CONTINUA SA FACA PIPI PE REGULILE ANTI COVID 19, trebuie sa plateasca niste copilasi nevinovati care nu vor mai putea sa mearga la antrenamentele in aer liber?????

Bai, imi vine sa vorbesc extrem de urat, dar ma voi abtine avand in vedere ca toata viata mea am respectat SISTEMUL, si il voi respecta pana la adanci batraneti!

DAR, LA NAIBA, NU ESTE CORECT!

Din octombrie si pana in februarie cand restaurantele la interior erau inchise, REGULA O RESPECTAU DOAR PROSTII, pentru ca smecherii functionau in continuare fara probleme, cu acea FOLIE trasa peste terasa!

Ba, cu tupeu maxim, chiar in sectorul 3, un mare local a functionat nestingherit, DESI, ATENTIE MARE...nici macar FOLIE nu avea trasa....ci doar un geam deschis!

Bine, este un local care cica ar face vanzare de 40.000-50.000 lei/zi, astfel ca FABRICA DE BANI nu se putea opri! :))))

Sa fim seriosi! Fiind iarna, orice echipaj al politiei nu avea cum sa nu vada ca localul este luminat si plin ochi, pana noaptea tarziu!

Bai, imi vine sa vorbesc extrem de urat!

DE CE TREBUIE SA PLATEASCA COPIII NEVINOVATI PENTRU FAPTUL CA ORGANELE ABILITATE ALE STATULUI ISI ETALEAZA IMPOTENTA ??? (voita, as crede eu!)

Adica interzicem activitatile sportive in regim amator, FIIND AFECTATI DIN PLIN COPIII, dar inchidem ochii la curvele, betivii si drogatii din localurile de lux, CARORA NU PUTEM SA LE DERANJAM DISTRACTIA!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu