...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

marți, 2 martie 2021

ELENA UDREA CHIAR NU A FOST UN SIMPLU....PION!

Buna seara, dragii mei!


Probabil ca este groaznic sa afli ca ai fost condamnat la 8 ani de inchisoare cu executare! Desi, groaznic momentu', totusi, nu se compara cu cel in care afli ca ai fost condamnat DEFINITIV...

Acela, probabil, este declicul care iti aduce aminte ca ai copii, ca pentru a iesi in parcul IOR, Tineretului sau Herastrau nu iti trebuie SPP-ist dupa tine si nici masina cu girofar, ca daca vrei sa iesi sa mananci si sa bei o cafea nu trebuie sa scrie ACELE FITUICI MIZERE (numite ziare de monden) ca ai purtat o tinuta "x" pe care ai accesorizat-o cu un ceas "y" si o poseta "z"....

Totodata, brusc, iti dai seama ca ai da absolut orice pentru a cunoaste PALATUL CONTROCENI in aceeasi masura in care il cunoaste si angajata de la spatii verzi care matura frunzele ruginii de pe strazile cochete ale luxosului cartier atunci cand toamna isi face simtita prezenta, ca nu trebuie sa te vezi la stiri aproape seara de seara si nici sa te amuzi scarbit/a privind cum asuda "gunoaiele" servile din partid atunci cand iti faci simtita prezenta etc etc etc.

ELENA UDREA!


Culmea, spre deosebire de multi, EU CHIAR NU O DETEST!

Nuuuu! Nu are absolut nicio legatura faptul ca mi-ar placea sau nu ca femeie, EU DECLARAND IN DESE RANDURI faptul ca unica femeie din lume, nu numai din Romania care imi place, ba, as putea spune ca ma fascineaza este ANDREEA RAICU. (desi reprezinta femeia imposibila) 

Nu o detest pe Elena Udrea datorita modului BARBATESC in care s-a purtat atunci cand, in cadrul jocului de "sah" unde, in mod clar, NU ERA DOAR UN PION, a venit si randul ei sa fie "sacrificata"!

Nu stiu daca este vinovata! PROBABIL CA...DA!, avand in vedere cat s-a furat pe vremea guvernarii in "portocaliu"! 

NOTA: Probabil, tot atat cat s-a furat si pe vremea guvernarii in rosu sau....albastru, verde sau maron! :)))))

In plus, nu o detest pe Elena Udrea pentru ca a avut TARIA sa le spuna milioanelor de......(ma abtin, pentru ca nu vreau sa jignesc), faptul ca, APROAPE FARA EXCEPTIE, politicienii se prezinta in campania electorala mintind si dand vina pe ceilalti, DOAR PENTRU A CASTIGA VOTUL CETATENILOR IN VEDEREA AJUNGERII LA PUTERE! IAR, LA PUTERE, APROAPE FARA EXCEPTIE, VOR SA AJUNGA CA SA SE IMBOGATEASCA! :)))))))

Bai, pentru aceasta declaratie, eu o apreciez si are respectul meu!

Doar cand imi aduc aminte de sutele de "gunoaie" spilcuite care, fara cea mai mica jena, au sustinut mereu ca au intrat in politica pentru BINELE POPORULUI ROMAN, imi dau seama ca sunt obligat sa o respect pe Elena Udrea!

Desi, repet!!! Probabil ca se face vinovata de ceea ce o acuza procurorii DNA.

In mod clar, daca-i privesti casnicia si, ulterior, cariera politica, este aproape imposibil sa nu ajungi la concluzia ca, tanara fiind, Elena Udrea si-a dorit al naibi de mult sa PARVINA!

A reusit! Si, nu oricum!!! A facut-o la cel mai inalt nivel!

Doar ca, astfel cum am invatat o gramada de tineri cu chef de PARVENIRE, inainte de a musca din MARUL AURIT (si otravit), este musai sa cuantifici si timpul pana cand, intr-o zi, la buletinul de stiri de la ora 19 o vei auzi pe Andreea Esca spunand:

Astazi, Inalta Curte de Casatie si Justitie a condamnat definitiv la x ani de inchisoate cu executare pe....

Moment in care iti vei da seama ca este vorba despre TINE!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu