...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

luni, 10 martie 2014

CUI SI, IN CE CONDITII, OFERIM NUMARUL DE TELEFON?

Buna seara, dragii mei!

Cel mai tare ma amuza atunci cand, unii dintre cititori, dupa ce descopera blogul meu dar mai ales faptul ca am postat la datele de contact, pe langa adresa de mail si NUMARUL DE TELEFON, imi trimit mailuri sau sms-uri in care ma intreba daca nu cumva am innebunit. Apoi incepe "tirul" intrebarilor: dar nu te suna noaptea, nu te cauta, nu te deranjeaza?

Dupa care, ca si cand le-a cazut "fisa", imi spun: PROBABIL MAI AI INCA UN NUMAR DE TELEFON, CEL PREZENTAT FIIND DESTINAT NUMAI BLOGULUI SI IN MAJORITATEA CAZURILOR ESTE SETAT PE "SILENTIOS".

Numai in ultimele zile m-au intrebat 4-5 persoane, asa ca....hai sa lamurim problema.

Incep prin a va dezamagi: SUNT POSESORUL UNUI SINGUR NUMAR DE TELEFON. (cel afisat pe blog) Nu am alt numar de rezerva si, decizia de a-mi publica telefonul personal pe blog am luat-o acum vreo 2 ani, urmare unei discutii cu o cititoare care s-a "indoit" puternic de faptul ca, daca mi-as face public numarul de telefon, n-as fi deranjat si injurat in fel si chip.

Asa ca, neavand decat o unica solutie sa ma conving daca are sau nu dreptate, L-AM FACUT PUBLIC.

Scumpilor, au trecut aproape 2 ani de zile de la acea decizie si, cu mana pe inima va spun ca, NIMENI NU A ABUZAT. Nu am primit telefoane noaptea (maximum 2-3 situatii insa la inceput), nu am primit injuraturi prin sms, nu am fost sunat cu sau fara "numar ascuns" in mod repetativ incat sa ma faca sa-l dau pe "silentios", samd. Intr-adevar, singurul lucru care se mai intampla este ca, primesc din cand in cand apeluri cu "numar necunoscut", explicatia fiind absolut nevinovata si consta in curiozitatea unor cititori care, odata ajunsi pe blogul meu, vor probabil sa-mi auda si vocea. Insa, dupa ce asculta cateva secunde fara sa vorbeasca....inchid si, dupa cum va spuneam mai sus, niciodata nu s-a intamplat sa sune in mod repetitiv. In plus, acele apeluri cu "numar necunoscut" nu depasesc ora 11-12 noaptea, ceea ce pe mine nu ma deranjeaza pentru ca, oricum nu adorm mai devreme de ora 1-2.

Stiu, stiu, stiu, mai ales cititoarele care parcurg acum acest comentariu, INSTANT....isi duc aminte de situatiile limita cu diperarea in care, dupa ce au dat cuiva numarul de telefon, ulterior, luni de zile, uneori si ani...AU TRAI "IADUL". Apoi, firesc, se intreba cum este posibil ca o persoana care scrie pe un blog, de cele mai multe ori nu foarte "confortabil", isi face public numarul de telefon ORICARUI NECUNOSCUT si...nu este deranjat, iar ele....dand telefonul unor persoane alese prin propria vointa, ajung sa TRAIASCA IADUL?

Raspunsul este unul singur si, nu foarte "confortabil" desi, promit ca voi incerca sa-l nuantez atat cat voi putea.

Asadar, doamnelor si domnisoarelor: CONTEAZA ENORM SA DETII STIINTA DE A-TI ALEGE PERSOANELE CARORA LE DAI NUMARUL DE TELEFON. Fara doar si poate va veti gandi ca ceea ce tocmai am rostit este un jalnic sofism, avand in vedere ca....EU, nu pot avea absolut niciun control asupra persoanelor care intra in posesia numarului meu. Desi la prima vedere nimic nu pare mai logic, dupa ce "disecam" un picut, consider ca am argumentatia necesara pentru a va dovedi ca, desi, nu pot detine controlul sub nicio forma, TOTUSI....il detin infinit mai mult decat voi. Hai sa vedem.

Cine poate intra in posesia numarului meu de telefon?

Fara indoiala...cititorii. Ce fel de cititori ajung pe blogul meu? Fara a fi acuzat de lipsa de modestie, am indoieli imense ca blogul meu ar intra vreodata in atentia genului de femeie tip PITZIPOANCA, obisnuita sa-si dea ochisorii peste cap si sa repete de doua ori pe minut sintagma "Fataaaa". In plus, si daca s-ar intampla minunea, intalnindu-se, spre exemplu, intamplator, cu termenul "IREFUTABIL" pe care-l folosesc in dese randuri in comentariile mele, ar crede ca vreau sa o...:):):) Asadar, pe blogul meu, chiar daca intra ABSOLUT INTAMPLATOR o astfel de suava faptura, numai de la primele randuri citite, este cuprinsa de "alergie" si, in timp ce rosteste cel mai probabil "Uite-l si pe distrusul asta", nu stie cum sa paraseasca mai repede blogul. Bineinteles, rationamentul este valabil si pentru barbati.

Practic, atat cititorii care intra pentru prima data pe blog si aleg sa citeasca macar un comentariu cat si cei care aleg sa revina din cand in cad sau, cei care devin "fideli", CA MA PLAC SAU NU, CA SUNT SAU NU DE ACORD CU CEEA CE SCRIU....toti, fara exceptie, sunt peste "medie" in ceea ce priveste "mansardarea". Axiomatic....stiu sa fie civilizati si, chiar daca le displac profund, nu apeleaza la un comportament care, pe langa faptul ca le-ar aduce o minima satisfactie si...numai de moment, i-ar descalifica chiar in fata propriilor ochi.

Asadar, cand am luat decizia de a face public unicul meu numar de telefon, desi nu stiam ce va urma, totusi, flerul mi-a spus ca rationamentul prezentat mai sus, nu are cum sa dea gres. Si...am avut dreptate. Nu o spun eu, a dovedit-o timpul.

Voi, doamnelor si domnisoarelor, cui si, in ce conditii oferiti numarul de telefon?

In majoritatea cazurilor, ca se intampla in mediul virtual sau in cel real, decizia de a oferi unui barbat numarul de telefon, are la baza in proportie de 80% "fizicul si atractia", restul de 20% reprezentant o sumara conversatie care, cu putin exercitiu si efort, pana si cei mai putin "mansardati" barbati o pot finaliza cu succes. Nu ma spun de cei care chiar sunt puternic "mansardati" desi, ulterior, dupa ce pun mana pe numarul vostru de telefon, au un comportament care va aduc in pragul disperarii.

Ca vreti sau nu, trebuie sa recunoasteti ca, desi la prima vedere eu par cel care nu am absolut niciun control in ceea ce priveste persoanele care intra in posesia numarului meu de telefon, la o a doua vedere, lucrurile stau exact invers pentru ca, criteriile mele de selectie, chiar pe nevazute, sunt infinit mai valabile decat cele ale voastre...pe vazute si pipaite. :):)

Bineinteles, DOAR O PARERE.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu