...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

joi, 26 mai 2011

IUBIREA....O NEBUNIE TEMPORARA ???

Buna seara dragii mei!


Ce mai faceti, scumpii mei??? :):):)

Bai, nene, sa vedeti in seara asta, in ce cugetari profunde ma bag. :):):)

Discutam azi cu o distinsa doamna, despre un subiect pe marginea caruia de-a lungul vremii s-au nascut multiple controverse:

CAND IUBESTI, SUFERI DE NEBUNIE TEMPORARA???

Parerile sunt impartite. Unii spun ca da, si....au incercat sa argumenteze, altii spun ca este o prostie sa crezi asa ceva.

Distinsa doamna cu care discutam azi, m-a rugat sa-i promit ca in urmatorul comentariu, imi voi spune si eu....DOAR O PARERE.

Mda, nu prea stiu la ce concluzie sa ajung, insa....bine ca macar, am un "punct" de unde pot pleca cu rationamentul: AM IUBIT.

S-a intamplat doar de 2 ori in viata, la intervale imense de timp. (peste 15 ani de zile).

Desi, am iubit cu disperare si am fost la un "pas" minuscul sa ma coste scump de tot acest lucru, TOTUSI....pana azi, niciodata nu m-am gandit daca in acea perioada cand am IUBIT CU DISPERARE, am suferit de o nebunie temporara.

Astfel, dupa discutia de azi pe care am avut-o cu distinsa doamna, am inceput sa despic firul in "4", iar concluzia finala, o veti afla in randurile ce urmeza.

In general, atunci cand ma apuc si despic firul in "4", incerc pe cat posibil sa fiu OBIECTIV si sa nu aleg varianta cea mai "comoda", indiferent ca ma avantajeaza sau....nu.

Asadar, m-am gandit bine si pot sa-mi exprim un punct de vedere:

a) Cand iubesti, suferi de o nebunie temporara?

Sunt tentat sa spun ca "NU", insa....voi dezvolta ideea un pic mai tarziu.

b) Daca atunci cand iubesti, inseamna ca suferi de o nebunie temporara, asta inseamna ca IUBIREA ESTE NOCIVA SI PERICULOASA????

Aici, nu am dubii. Raspunsul este clar: NU ESTE DELOC NOCIV SI PERICULOS SA IUBESTI !!!

Din contra, desi....am fost la un pas sa-mi pierd mintile, pe care oricum mi le-am pierdut pe jumatate (om normal la cap, nu cred ca mai sunt, urmele lasate fiind extrem de adanci), o spun fara echivoc ca, A IUBI, este cel mai frumos lucru care ti se poate intampla in relatiile inter-umane.

Este drept, poti sa ai si mare ghinion, sa iubesti O FEMEIE SAU UN BARBAT DE PROASTA CALITATE, fara pic de caracter, fara onoare, fara cuvant, fara constiinta, samd, ceea ce in aproape 100% din cazuri, se termina foarte prost pentru tine.

Insa, cu toate aceste riscuri, pe care culmea, chiar le-am trait, sustin cu tarie ca IUBIREA ESTE CEL MAI FRUMOS LUCRU CARE TI SE POATE INTAMPLA IN RELATIILE INTER-UMANE.

c) Cand iubesti, esti slab, te simti ca un drogat, devi dependent de acea persoana???

Raspunsul este "DA", din pacate. Pentru ca, daca ai ghinionul sa dai de o persoana in genul descris mai sus, vei avea probleme uriase.

Acum, in ceea ce ma priveste si avand in vedere ce am trait eu, as fi tentat sa resping ipoteza cu "NEBUNIA TEMPORARA" si sa accept mai degraba ipoteza ca atunci cand iubesti, pur si simplu te comporti ca un "DROGAT".

Din ce-mi aduc aminte, bineinteles ca, acum....la cativa ani de zile distanta, nu-mi vine sa cred in ce hal am acceptat la acel moment, faze care daca s-ar fi intamplt inainte sau AZI, pai....ar veni "flitul" in prima secunda. :):):)

Insa atunci, cand iubeam cu disperare, eram atat de dependent de acea persoana, incat...indiferent cat de mare erau batjocura, minciunile, jignirile crunte, bai fratilor, MA PURTAM CA UN DROGAT.

Sa zicem ca pe moment, imi spuneam "Gata, imi bag p--a in ea de iubire, bataia de joc este prea mare", si.....dupa cateva ore de cand plecam, mi se facea un dor urias de acea persoana, nu mai spun daca treceau 2-3 zile, deja....nu mai mancam, nu mai dormeam, nu mai puteam face absolut nimic.

DE ACEEA, SPUN CA, ATUNCI CAND IUBESTI TE COMPORTI CA UN DROGAT.

In acea perioada, realizam 100% ca sunt mintit crunt, ca batjocura este imensa, ca daca se intampla sa ne despartim cateva zile, pe respectiva persoana, deja o gasesc in oras cu un alt barbat cu care s-ar fute fara niciun fel de problema, stiam ca nu ma iubeste, desi.....daca o auzeai ce declaratii putea face, incepeai sa plangi de emotie, samd....INSA, LA NAIBA, PUR SI SIMPLU ERAM INCAPABIL SA MA "RUP" DE ACEA IUBIRE.

Gandindu-ma acum, realizez ca ma purtam ca un drogat. Oricum, toata lumea care ma cunostea, era ingrijorata si ajunsese clar la ideea ca mi-am pierdut mintile.

Jungle Man (unicul meu prieten) ar putea sa povesteasca faze absolut incredibile. Le-a trait langa mine, a fost martor la aproape toate.

Stati, ca mi-am adus aminte de o faza. Cred ca se intampla prin februarie 2009, intr-o zi de vineri, asta stiu sigur. :):)

In acea zi de vineri, dupa ce, din nou, batjocura si jignirile erau absolut monstruoase, "explodez" si ma invoiesc la serviciu, cu gandul clar sa ma duc acasa la acea persoana (aveam cheia de la casa), sa-mi iau lucrurile care le aveam pe acolo si sa TERMIN RELATIA.

L-am sunat pe Jungle Man, i-am spus ca oriunde ar fi in acest Bucuresti, sa ia imediat un taxi si sa vina in "cutare" loc, sa ma ajute sa-mi iau lucrurile, iar eu....in acelasi timp, ma urcasem deja in masina si goneam spre casa respectivei persoane.

Am ajuns acolo cam in acelasi timp cu Jungle Man. Am descuiat usa si am intrat furios in casa cu GANDUL 100% SA-MI IAU LUCRURILE SI SA TERMIN ACEA RELATIE.

Bai, fratilor, (daca nu ma credeti, poate veti avea vreo data ocazia sa-l intrebati pe Jungle Man).....la 20 de secunde dupa ce am intrat in casa si cand am pus mana pe primul lucru de-al meu care trebuia "strans", m-am uitat la pereti, m-am uitat prin casa si....M-A PUFNIT UN PLANS, DE-MI CURGEAU LACRIMILE "SIROAIE".

Atunci, l-am privit pe Jungle Man si i-am spus printre sughituri:

"Nu pot. O iubesc enorm si nu ma pot desparti de ea. Hai sa inchidem usa si sa plecam."

Saracul Jungle Man, dupa ce venise val-vartej cu taxiul, dupa ce renuntatse la nu stiu ce drum pe care avea sa-l faca in oras, se uita perplex la mine in ce hal pot sa plang, si....n-a mai spus nimic.

V-am dat doar 1 EXEMPLU, din zecile traite si care, in mod clar demonstreaza ca, atunci, la acel moment cand iubeam cu disperare, MA PURTAM CA UN DROGAT.

Eram 100% dependent de acea persoana pe care o iubeam cu disperare, pur si simplu eram incapabil sa renunt, indiferent ca jignirile si batjocura erau absolut dementiale, asta ca sa nu mai spun de URIASELE MINCIUNI si faptul ca erau suficiente 3-4 zile de "despartire" ca deja.....respectiva persoana era in bratele altui barbat de pe siteul de socializare.

Acum, dupa aproape 1 AN DE CAND SCRIU PE BLOG, voi....ma cunoasteti destul de bine, si...doar sa fiti intr-o "ureche", ati putea crede ca exista fie si in proportie de 0,0000000001% varianta sa accept un astfel de comportament in...."conditii normale". :):):)

Insa, CAND AM IUBIT CU DISPERARE, PUR SI SIMPLU ERAM CA UN "DROGAT", nu mai aveam onoare si ajunsesem o "CARPA" DE STERS PE JOS.

Da, da, da, nu exagerez deloc cand spun ca eram precum o "carpa" de sters pe jos. Eram atat de "drogat", incat acceptam orice jignire, orice batjocura, indiferent cat de mare era. Culmea era ca, cu fiecare zi care trecea, o iubeam si mai mult. :):):)

Firesc, multi dintre voi care nu ati IUBIT PANA ACUM, ati fi tentati sa spuneti "Doamne fereste, nici nu vreau sa ajung vreo data sa iubesc".

GRESIT, GRESIT, GRESIT, SCUMPII MEI....EROARE CUMPLITA !!!

Din contra, sa va doriti din tot sufletul sa iubiti, pentru ca este absolut minunat!!!

Faptul ca eu, am avut ghinionul sa iubesc cu disperare o femeie TOTAL "scapata la maciuca", o femeie care pur si simplu, nu putea sa stea singura nici macar o saptamana in caz ca ne desparteam, o femeie prin venele careia nu mai curgea sange ci minciuni absolut uriase, samd, ASTA INSEAMNA DOAR CA....ASA MI-A FOST SOARTA.

Insa, daca veti avea norocul sa iubiti o persoana normala (si...exista multe), cu caracter, onoare, cuvant, corecta si sincera, apoi.....FRUMUSETEA SENTIMENTULUI DE IUBIRE, ESTE CEVA CE NU POATE FI DESCRIS IN CUVINTE.

NOTA: De fapt, aici a fost marele meu ghinion. Am iubit o femeie care pur si simplu nu putea sa stea "singura" nici macar 1 saptamana. Trebuia sa fiu tot timpul cu ochii pe ea, pentru ca.....daca ne certam si ajungeam sa ne despartim cateva zile, deja iesea in oras cu alt barbat pe care-l "culegea" de pe site-ul de socializare sau cu un "fost". (toti "fostii" o cautau)

Pur si simplu nu aveam ce sa-i fac, nu se putea abtine. Era absolut total dependenta de ciumpalacii de pe site sau....altii care o abordau in alte locuri. Oricum, n-am intalnit in viata mea o femeie care sa nu poata sta "singura" nici macar 1-2 saptamani :):):) Si....am cunoscut sute de femei. :):):)

Dar, aceasta a fost GHINIONUL MEU, nici pe departe nu trebuie sa-l aveti si voi, cand veti iubi. Asa ca....DORITI-VA SA IUBITI !!!

Normal, acum va intrebati, cum s-a terminat RELATIA, avand in vedere ca ma purtam ca un drogat si eram incapabil sa reactionez. :):):)

SIMPLU, FOARTE SIMPLU SI NU AM AVUT ABSOLUT NICIUN MERIT !!!

Probabil ca acea relatie cu respectiva persoana, din punctul meu de vedere, nu s-ar fi terminat absolut niciodata, chiar daca ajungea sa FACA "PIPI" PE MINE, pentru ca eram absolut incapabil sa-i pun capat, insa.....pe ultima suta de metri a relatiei, pe cand acea persoana intra pe siteul de socializare cand nu era cu mine, si-a gasit un barbat cu care a inceput sa iasa in oras, imediat dupa ce a "executat" relatia.

Eu mi-am dat seama de acest lucru si....sub nicio forma nu sunt genul de om care sa fac circ, sa fac scandal, sa urmaresc pe cineva, samd....asa ca, am ramas pe "loc".

Practic, respectiva persoana a facut UNICUL LUCRU pe care-l putea face atunci, in asa fel incat relatia sa se termine. :):):)

In rest, daca ma injura in fiecare zi, daca ma scuipa, daca ma batjocurea si ajungea sa faca "pipi" pe mine, insa....nu incepea o relatie cu alt barbat, credeti-ma ca eram absolut incapabil sa termin acea relatie. PUR SI SIMPLU NU PUTEAM. :):):)

Asadar, dragii mei, luand in calcul aceasta despicare a firului in "4", pe care am facut-o azi, inclin cu putere a spune ca:

IUBIREA, NU ESTE O NEBUNIE TEMPORARA CI....POATE DOAR UN "DROG".

NOTA: De ce spun ca nu este "nebunie temporara"??? Pentru ca, in acea perioada, rationam perfect, stiam prea bine ADEVARUL, insa "drogul" iubirii era asa de puternic incat....eram absolut incapabil sa reactionez. Din contra, a doua zi, aveam nevoie si mai mare de acea persoana, simteam ca o iubesc si mai mult. Exact ca "DROGUL".

Un drog extrem de purternic, ale carui urmari dureaza ani si ani de zile, iar....cei care spun ca au IUBIT "AZI", IAR PESTE 1-2-3 ANI AU IUBIT DIN NOU, sa fim seriosi, ori fac confuzii uriase, ori....sunt dusi cu "capul" rau de tot. :):):)

Insa, este....DOAR O PARERE.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu