...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

miercuri, 18 mai 2011

IMI FAC....MEA CULPA.

Buna ziua, dragii mei!


Ce mai faceti scumpii mei??? Sper din tot sufletul ca....bine. :):)

Azi, ceea ce voi scrie, poate pentru multi, o sa para ceva de neinteles, poate in mintea lor o sa imbrace ideea unei "scuze penibile" si poate o sa dea nastere la un sentiment de "stigmat", insa....tot ce imi doresc si sper, este sa reusesc a fi coerent.

Bai, scumpii mei, foarte multi dintre voi, desi....habar nu am cine sunteti, ma cunoasteti destul de bine. Nu peste multe zile, se implineste 1 an de cand scriu sau....elucubrez pe acest blog....timp suficient, spun eu, pentru a va fi facut o parere daca MINT sau CHIAR SPUN CEEA CE GANDESC.

Bazandu-ma pe acest lucru, mai presus decat orice as scrie in acest comentariu, voi incerca sa explic anexand SCUZELE DE RIGOARE, unor persoane pe care le apreciez foarte mult, dar ca....in ultima vreme mi-au adus niste reprosuri (unele mai direct, altele mai pe ocolite), asupra indiferentei mele destul de pronuntata in raport cu domniile lor.

IUBITII MEI, DESI INCEP PRIN A RECUNOASTE CA ACELE REPROSURI AU UN SOLID FUNDAMENT, TOTUSI....FAC PRECIZAREA CA NU ESTE "INDIFERENTA", nici pomeneala de asa ceva.

Va spun eu ce este....NEPUTINTA !!!

Da, da, da, nu radeti si nu cascati ochii mari, pentru ca am sa argumentez imediat.

Scumpii mei, iubitii mei, ca sa fiu cat mai exact, am sa-mi permit a reda cu "copy" definitia din DEX a termenului NEPUTINTA:

"Faptul de a nu avea forța, posibilitatea, capacitatea, libertatea de a realiza ceva, de a acționa".

Acum, avand in fata ochilor, definitia exacta a termenului si....atasandu-l pe palierul "RELATII INTER-UMANE", voi incepe explicatiile.

Cine m-a cunoscut personal, si....sunt destui, au realizat prea bine ca, nu am absolut nicio problema de SOCIALIZARE.

Poti sa ma lasi si in padure, desert sau mlastina si....tot imi gasesc parteneri de "palavra", jivinele din periculoasele "teritorii". :):):)

In ultimii 2 ani de zile, desi....am avut un sistem de referinta extrem de DUR SI NEMILOS, totusi....am ajuns sa cunosc cateva persoane, n-are importanta numarul lor, insa in niciun caz atat de multe pe cat sunt tentati sa creada unii dintre voi.

Nu sunt "mojic", recunoscand ca toate aceste persoane, erau femei peste "media" de frumusete si armonie trupeasca, insa erau si "beton" utilate la....mansarda.

In absolut toate cazurile, AM DAT CU MUCII IN FASOLE. :):):)

De discutat, nu aveam absolut nicio problema, radeam, glumeam, despicam firul in "4", si....usor, usor, incepea sa se infiripe "ceva".

Nu va ganditi la sex, pentru ca ati bate campii rau de tot, ci...la comunicare, la placerea de a rediscuta, la a te vedea, a bea o cafea, etc.

Insa, IN MOD TOTAL INEXPLICABIL, desi....niciuna dintre aceste femei pe care le-am cunoscut, nu mi-a facut vreun repros vis-a-vis de faptul ca am o relatie si un copil, ba mai mult.....mi-au spus clar ca nu este absolut nicio problema, TOTUSI....in toate cazurile, mi s-a intamplat acelasi lucru:

LA UN MOMENT DAT.....AM SIMTIT CA NU MAI POT MERGE MAI "DEPARTE".

Nu stiu, de ce, poate m-am tampit dupa toate traumele psihice traite acum 2 ani de zile, mai ales ca.....daca barbatii de pe site ar vedea cum arata acele domnite de care fac referire, sunt 100% convins ca ar face orice sa le intre in "gratii". :):):)

Eu, desi....nu a trebuit sa fac absolut niciun efort, am dat cu mucii in fasole, intr-un mod absolut lamentabil.

Nu sunt nesimtit, NICI PRIN CAP SA NU VA TREACA, insa....nici eu, nu pot sa-mi explic, de ce, mi se intampla asa ceva.

Pur si simplu, vine un moment in care desi...n-am niciun motiv sau suparare, SIMT NEVOIA SA DISPAR, SIMTIND CA NU POT MERGE MAI "DEPARTE".

Asa am facut in toate cazurile, fara vreo explicatie logica, si....fara sa am vreun motiv.

Normal si firesc, chiar daca mai tarziu....au venit si reprosurile, unele mai directe, altele mai pe ocolite.

Iubitii mei, desi....imi place a crede ca sunt un individ situat macar la limita minima de inteligenta, si...dispus sa fac eforturi pentru a intelege anumite fenomene, TOTUSI, indiferent cat m-am gandit, nu am reusit sa-mi explic.

SINGURA POSIBILA EXPLICATIE PE CARE AM GASIT-O, TINE DE IMENSELE TRAUME SI SOCURI PSIHICE, pe care le-am trait acum 2 ani de zile, si care culmea, parca a fost un facut, au venit in "cascada", pe tot parcursul anului 2009, de la 4 persoane, singurele foarte apropiate de sufletul meu.

Dupa cum imi place a crede ca demult ati realizat, CREIERUL este cel mai important organ din organismul nostru. El coordoneaza totul, inclusiv "p--a" cand se...."ridica". Cand CREIERUL a ajuns in situatia de a "ceda", atunci....indiferent ca in exterior, ca si "ambalaj" arati absolut ok, problemele exista.

In cazul meu, desi....sunt extrem de putini cei care ma cred cu adevarat, INCA DE ACUM 2 ANI DE ZILE, am simtit extrem de clar ca CREIERUL este pe punctul de a ceda, dupa ani si ani de "zbucium" si nervi peste nervi.

Insa, din pacate, in loc ca situatia sa se "amelioreze", din contra.....a survenit acea "cascada" infernala de lovituri naucitoare, venite exact din partea celor 4 persoane in care aveam incredere deplina, si....intr-o zi de septembrie 2009, CREIERUL MEU A CEDAT.

Am ajuns in spital, am simtit in mod clar ca "GATA, AM AJUNS LA FINAL", si.....pentru ca sunt un om care nu-mi place sa ma mint singur, am stiut inca de atunci cum vor arata urmatorii multi ani din viata mea.

Ceea ce, pana acum.....s-a adeverit.

In primul rand, desi sunt un om care imi place enorm sa SOCIALIZEZ, nu mai am incredere in nimeni.

Are dreptate Jungle Man cand imi spune ca am ajuns sa nu mai am incredere in absolut nimeni, ca refuz sistematic a ma apropia de cineva, samd.

Vedeti voi, Jungle Man, are dreptate partial, avand in vedere ca, cel putin eu, atrag ca un magnet, numai exemplare de MINCINOSI PATOLOGICI.

Numai acum, imi aduc aminte de o "distrusa" de pe site-ul de socializare, da, da, da, cea care deghizata in anonima, a lansat candava pe blog un atac mizerabil la adresa mea, IAR IN REALITATE, era atat de bolnava de minciuna, incat....cand vorbea cu mine la telefon, imi spunea ca mai are DOAR 1-2 ANI DE TRAIT, datorita faptului ca are o tumora pe creier, si.....in timp ce plangea cu sughituri, imi spunea ca o inebuneste faptul ca baietelul ei in varsta de 1 an si ceva, o sa ramana fara mama.

Iubitii mei, in realitate, acea "distrusa", NICI MACAR NU ARE COPIL !!!

Nici nu se pune problema de a avea vreo tumora pe creier, insa....dupa cum va spuneam, PLANGEA CU SUGHITURI LA TELEFON, ATUNCI CAND IMI VORBEA DE DRAMELE DIN VIATA EI. :):):)

Asadar, eu stiu prea bine ce JEGURI DE OAMENI POTI INTALNI IN ZIUA DE AZI, desi....ca si carcasa si mod de exprimare, dau senzatia de oameni seriosi.

NOTA: Cum poti sa nu crezi si sa te indoiesti de cineva care plangand iti spune ca mai are doar 1-2 ani de trait si ca isi face mari probleme ca baietelul ei o sa ramana fara mama????

Eeeee, daca nu stiati, exista si astfel de "distruse", care imping minciuna in niste limite "ceresti", incredibile pentru un om normal la cap.

Revenind, asa este....recunosc ca azi, imi este imposibil de a mai avea incredere in cineva. Desi, imi doresc sa pot avea incredere, ceva din interior nu ma lasa.

Nu mai pun la socoteala si faptul ca, PERIODIC (in prezent, cel putin o data pe luna, bine ca nu mai des), din "senin".....in timpul noptii incep a visa toate traumele pe care le-am trait acum 2 ani de zile.

Stiti cum sunt in acea perioada? Sunt....ZOMBI !!!

Dupa 2-3-4 nopti in care visez TOT CE AM TRAIT ACUM 2 ANI DE ZILE, sunt chiaun, abia ma tin pe picioare, iar ziua.....simt cum in stomac apare un "ghem" de durere.

Dupa care, INSTANT ma linistesc, si....astept cu frica, noul "calup" de nopti in care din nou, am sa visez toate traumele prin care am trecut acum 2 ani.

In mod clar, 100% am "probleme". Nu mi-e rusine sa recunosc ca ceea ce am trait acum 2 ani de zile, mi-a zdruncinat crunt creierasul, si...CULMEA ESTE CA INCA DE ATUNCI, STIAM CA IN CAZ DE ESEC, VOI AVEA IMENSE PROBLEME, ANI DE ZILE LA RAND.

Unii imi spun sa ma duc la doctor, probabil la un psiholog sau psihiatru. Ok, insa.....ce sa-mi spuna acel psihiatru????

Sa uit trecutul??? Sa nu ma mai gandesc ????

Pai, ce....vreau eu sa ma gandesc??? V-am spus doar, ma lovesc visele, pur si simplu, fara avertizare.

In ziua de azi, putin inteleg ce urmari poate lasa in CREIERUL SI FIINTA UNUI OM, niste traume de genul celor pe care le-am trait acum 2 ani de zile.

De ce, sunt extrem de putini cei care INTELEG acest lucru???

Raspunsul este axiomatic: Foarte putini, ajung sa creada 100% cu CREIERUL INTR-O RELATIE CU O PERSONA, desi.....pe gura spun multe.

Eu, care am fost un superficial toata viata, acum niste ani, cand am facut curatenie in jurul meu, mi-am ales 4 oameni, dintre care....unuia dintre ei, i-am acordat incredere OARBA.....100%.....mai bine spus, 1.000.000%, iar celorlalte 3 persoane, in jur de 90%.

Dupa loviturile primei persoane, careia ii acordasem incredere OARBA, ca un facut.....la doar cateva luni distanta, au venit si loviturile celorlalte 3 persoane.

Atunci, creierul meu a cedat !!!

Azi, desi....imi doresc, simt ca imi este IMPOSIBIL sa mai am incredere in cineva.

PUR SI SIMPLU, MA SIMT NEPUTINCIOS A MAI DEZVOLTA O RELATIE CU O PERSOANA.

Azi, sunt multe relatii care se construiesc (de orice natura), insa....nici macar 2-3% nu au construite un fundament solid, de aceea si finalul este lamentabil.

Eu, stiu ce inseamna sa contruiesti UN FUNDAMENT SOLID, insa....ca sa ajungi a avea energia necesara pentru o asemenea "lucrare", trebuie sa acorzi acelei persoane, INCREDERE 100%.

Daca in creierul tau, fie si 0,00000001%, exista varianta ca "Intr-o zi o sa se termine", acest lucru te face sa pui "frana" in trairi si comportament, si....te indepartezi de a construi o "fundatie" durabila.

AZI, SIMT CU TOATA FIINTA MEA, NEPUTINTA DE A MAI DEZVOLTA O ASTFEL DE "FUNDATIE".

Nu mai am forta, pentru ca.....desi multi rad, forta vine din....SUFLET.

Iar SUFLETUL MEU, de 2 ani de zile, este o piatra.

Singurele momente in care simt ca MAI AM UN SUFLET, este atunci cand imi privesc BAIETELUL sau....alti copii pe strada.

ATAT, IN REST....SUFLETUL MEU PARCA ESTE O STANA DE PIATRA.

Asadar, iubitii mei, NIMENI NU TREBUIE SA FIE SUPARAT PE MINE!!!

Sub nicio forma nu sunt NESIMTIT, sub nicio forma nu este vorba ca vezi Doamne, cunosc pe site nu stiu cate femei frumoase si.....le schimb ca pe "ciorapi", sau.....ca in ciuda a ceea ce sustin pe blog, in realitate, azi "prestez" pe una, maine pe alta.

Imi vine sa si rad, cand ma gandesc ca, nu peste multa vreme, o sa-mi ajunga....."PIESA DE MUZEU". :):):)

Dupa cum v-am spus, aparentele inseala cumplit, nu va uitati la ambalaj, pentru ca.....atunci cand CREIERUL ITI CEDEAZA, credeti-ma pe cuvant (sunt oameni care au trait acest lucru), indiferent de "oferta".....pur si simplu, libidoul este sub minima de avarie.

De-a lungul vremii, am ascultat multe aberatii venite din partea unora care ma cantaresc dupa "aparente", insa.....realitatea este TOTAL OPUSA A CEEA CE CRED EI.

Inca o data, NIMENI NU TREBUIE SA FIE SUPARAT PE MINE, pentru ca....din pacate, sunt incapabil sa controlez "situatia" si....in dese randuri, din "senin", simt o cumplita nevoie sa ma izolez de toata lumea din jurul meu.

Aici, pe blog, ma simt cel mai bine, de aceea scriu zilnic. Pe majoritatea dintre voi (sute), habar nu am cine sunteti, insa.....nu am vreo problema sa ma adresez unor necunoscuti.

De cele mai multe ori, NECUNOSCUTII, te ascula si te inteleg, infinit mai bine decat....CUNOSCUTII.

NOTA: Cu exceptia unor "distruse" ca cea de care am facut referire ceva mai sus, a caror MINCIUNI, n-as fi crezut ca le pot auzi vreo data. :):):)

In final, iubitii mei, imi cer scuze inca o data, daca de-a lungul vremii, dandu-ma la fund, am necajit pe cineva.

Stiti care imi este teama cea mai mare ???

Ca multi ani de zile de acum incolo, voi fi la fel. Ceea ce ma ingrozeste.

Insa, ca o ironie a sortii, ca ma credeti sau nu, toate aceste lucruri, desi....la acea vreme, habar nu aveam de unde a le cunoste, TOTUSI....simteam ca asa se va intampla.

Acum 2 ani, stiam ca daca esuez, PENTRU MULTI ANI, VOI AVEA PROBLEME URIASE !!!

Inca o data, imi fac MEA CULPA in fata tuturor celor pe care, de-a lungul ultimilor 2 ani, i-am suparat.

IN NICIUN CAZ NU ESTE VORBA DE NESIMTIRE !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu