...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

marți, 3 mai 2011

AUZI, CICA....RECUNOSTINTA.

Buna seara, dragii mei!


In seara asta, dupa o zi in care am plecat la 7,30 dimineata cu Jungle Man, avand niste treaba de rezolvat si....m-am intors acasa pe la ora 16, dupa o incursiune in Auchan, apoi la GIPO PESCAR, unde mi-am cumparat o lanseta si o mulineta, precum si alte "jucarii" necesare pescuitului la peste "rapitor" (stiuca, avat, salau, biban) usurandu-ma astfel de vreo 5 milioane, seara....am petrecut-o langa niste amici, bineinteles, savurand niste "pariuri" pe meciurile de fotbal.

NOTA: In acesta seara, cu totii....am pierdut de ne-am rupt, au iesit niste rezultate de cacat. :):):)

In fine, nu de acest lucru vreau sa scriu, ci de cu totul si cu totul altceva.

Bai, fratilor, in seara asta, unul dintre acesti amici, imi spune ca in urma cu o saptamana, un prieten de-al sau, l-a sunat si i-a spus ca este "praf" cu banii, ca are o gramada de probleme si....l-a intreabat daca nu are ceva sa-i dea si lui ca sa scoata niste bani.

Amicul meu, nu a stat pe ganduri si i-a dat o "prajitura" (in fine, a se citi ceva din care se pot castiga bani destul de usor), de pe urma careia au iesit 40 milioane lei vechi. Intelegerea a fost "jumatate-jumatate", ceea ce s-a si intamplat.

Peste alte cateva zile (tot in cadrul acestei ultime saptamani), amicul meu ii mai da o "prajitura" de pe urma careia trebuiau sa iasa 50 de milioane.

INSA, DESI...AMICUL MEU STIA CA "PRAJITURA" ESTE IN VALOARE DE 50 MILIOANE, TOTUSI....NU I-A SPUS ABSOLUT NIMIC PRIETENULUI SAU, OCAZIE CU CARE URMA SA-L INCERCE DACA ESTE CORECT SI O SA-I DEA JUMATATE DIN SUMA, ASA CUM ERA CONVENTIA.

Dupa ce "prajitura" s-a rezolvat si au venit banii, amicul meu este sunat de prietenul sau, care ii spune ca au iesit doar....40 de milioane, din care trebuie sa-i dea jumatate, asa cum era conventia.

NUMAI CA, BANII NU ERAU 40 DE MILIOANE ASA CUM SUSTINEA PRIETENUL AMICULUI MEU CI....50 DE MILIOANE. :):):)

"Distrusul" ala, a spus ca au iesit cu 10 milioane mai putin, ca sa se "bucure" la 5 MILIOANE (!!!) pe care ii lua in plus. (pentru ca, ceilalti 5 milioane din diferenta de 10 pe care a ascuns-o, oricum ii reveneau lui). :):):)

Amicul meu este super smecherit si....in niciun caz nu se lasa "descoperit", asa ca stia din sursa super sigura ca "prajitura" este in valoare de 50 de milioane si nu de 40 de milioane.

Oricum, nu i-a spus nimic prietenului sau, a luat cei 20 de milioane, lasandu-l pe "saracia" aia de om sa se "bucure" la 5 milioane luati in plus, dupa ce si-a "tras" in piept prietenul care L-A AJUTAT CAND II "FUGEA" FOAMEA PRIN STOMAC SI AVEA BUZUNARELE GOALE. :):):)

Amicul meu, TOTUSI...in seara asta, imi spunea siderat:

"Cum, bai, Mirceo, ma suna si imi spune ca este mort de foame, ca ii bate vantul prin buzunare si ma roaga sa-l ajut. Ii dau intr-o saptamana, 2 "prajituri" din care partea lui ar fi fost de 45 milioane, iar el.....ma prosteste, MINTINDU-MA, asta ca sa se "bucure" la 5 milioane in plus. CUM VINE ASTA, BAI MIRCEO???".

Bineinteles ca am inceput sa rad cand mi-a spus ca, in loc sa fie "tras" in piept de prietenul sau, dupa ce l-a ajutat si i-a umplut buzunarele intr-o saptamana, era mult mai normal ca acel prieten, sa nu stie cum sa-i multumeasca pentru gestul sau.

Radeam de ma tineam cu mainile de burta, vazand figura siderata a amicului meu care nu-i venea sa creada ca "saracia" aia de om, s-a bucurat la 5 milioane in plus si....pentru acest lucru, MINTINDU-L CU OCHI SENINI.

In fine, dupa cum spuneam, amicul meu este mult prea haladit si....la urmatoarea "prajitura" pe care o sa i-o dea prietenului sau, o sa-i spuna ca merge el sa ia banii, dupa care....cand se vor intalni sa-i faca "jumatate-jumatate", nu numai ca n-o sa-i dea nimic, insa....o sa se mai "regleze" niste lucruri. :):):)

Insa, ceea ce m-a amuzat foarte tare a fost ca amicul meu, astepta RECUNOSTINTA din partea acelui prieten pe care l-a ajutat la "greu".

AUZITI, VOI....RECUNOSTINTA !!! :):):)

Pai, i-am explicat amicului meu ca, pentru a ajunge sa ai RECUNOSTINTA fata de "gesturile" facute de un tert fata de tine, TREBUIE MAI INTAI SA-TI FUNCTIONEZE CONSTIINTA SI SA AI CREDINTA IN DUMNEZEU.

De-a lungul vietii, au fost destule cazuri in care cu tot sufetul si cu toata inima am ajutat diverse persoane, pentru unii dintre ei, zbatandu-ma si facand mai multe decat am fost vreo data in stare sa fac pentru mine. :):):)

CREDETI CA AU FOST RECUNOSCATORI ???? :):):)

Ce gluma buna!!! Nuuuuu, scumpii mei, nici vorba sa-si arate RECUNOSTINTA, CI....M-AU FUTUT IN GURA DE NU M-AM VAZUT CU PROXIMA OCAZIE. :):):)

Ba, mai mult....prin reactiile ulterioare pe care le-au avut fata de mine, mi-am dat seama ca ajunsesera sa ma urasca atat de tare, incat nu-si mai puteau stapani "trairile". :):):)

Si...pentru ce??? :):):)

Desigur, pentru ca nu demult, ii ajutasem cu tot sufletul si ma "zbatusem" pentru ei cat nu am facut-o vreo data pentru mine. :):):)

Asa ca, i-am spus amicului meu nici sa nu indrazneasca a se intreba "Cum este posibil?", pentru ca.....nu mai demult de acum 2 ani, si eu imi puneam aceasta intrebare, iar cumnatelul meu, care este un simpatic, imi raspundea:

"Cumnateeeeee, este POSIBIL, cum sa nu fie posibil! Trezeste-te, nu toti oamenii sunt ca tine." :):):)

Aici, chiar avea dreptate, nu toti oamenii sunt la fel ca mine....de PROSTI, evident. :):):)

Eu, si cand am fost atacat pe la spate de anumite persoane, pur si simplu nu am putut reactiona pe masura, pentru ca....CONSTIINTA MI-A ADUS AMINTE CA IN URMA CU MULTI ANI, in alte conditii (deh...conditiile vietii mereu se schimba), acele persoane au facut niste gesturi pentru mine, care la acel moment AU FOST VITALE PENTRU EXISTENTA MEA.

SI....N-AM PUTUT SA UIT ACEST LUCRU, chiar daca trecusera multi ani si la acel moment, respectivele persoane ma atacau pe la spate.

Asa ca, n-am putut sa reactionez cum s-ar fi impus, alegand sa "incasez" si.....lasand pe Dumnezeu sa "judece". :):):)

Auzi, bai frate.....RECUNOSTINTA????

Scumpii mei, iubitii mei, in ziua de azi, SA VA GANDITI BINE ATUNCI CAND VRETI SA AJUTATI PE CINEVA, CAND VA PUNETI PIELEA IN "SARAMURA" PENTRU CINEVA, PENTRU CA APROAPE 100%, IN LOC SA VA "PRICOPSITI" CU RECUNOSTINTA, VA "PRICOPSITI" CU.....URA SI DUSMANIE.

Nu ma intrebati, de ce, in aproape 100% din cazuri se intampla asa, pentru ca....cel putin pana in prezent, cu modestul meu nivel de inteligenta, acest lucru a ramas inca o "NECUNOSCUTA" A VIETII.

Cand voi deslusi misterul, va asigur ca imi voi face publica parerea pe BLOG. :):):)

He, he, he, v-am spus ca nu demult, inclusiv familia unei persoane RECUNOSTEA SINCER ca dobitocul de mine s-a agitat, consumat si si-a pus pielea in "saramura" urat de tot, pentru acea persoana, si....daca va intereseaza ce mi-au auzit urechile la "final", va spun:

"ESTI UN CACAT DE OM, UN NENOROCIT, UN MIZERABIL, CEL MAI JEGOS DINTRE BARBATI, OMUL CARE M-A INFLUENTAT IN RAU", etc, etc, etc. :):):)

Imi vine sa rad (acum, pentru ca atunci preferam sa mor), cand imi aduc aminte ca pentru acea persoana m-am luptat ca un leu, pana la ultima picatura de energie, intr-un RAZBOI INFERNAL, care nu-mi apartinea, ceea ce niciodata n-am fost in stare pentru.....MINE !!!!!

:):):):)....I-am spus in seara asta amicului meu, care spunea ca este cel mai prost om de pe Pamant:

"Stai la coada, mai asteapta, EU DETIN DETASAT ACEST TITLU". :):):)

La naiba, iar s-a facut 2 noaptea si....peste 5 ore sunt in "picioare". :):)

Va pupicesc cu drag, scumpii mei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu