...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

duminică, 22 mai 2011

BRAVO....GALATI !!!

Buna seara, dragii mei!


Nu prea am avut chef de scris in ultimele 2 zile, mi-a fost lene, insa....acum, ma cam "mananca" degetele.

Scumpii mei, in aceasta seara am sa scriu despre un subiect pe care l-am tot amanat de mai bine de o saptamana. Insa inainte de a incepe, dati-mi voie sa fac o mica precizare.

Vis-a-vis de vacanta in care am sa-l duc pe baietelul meu la inceputul lunii iunie, fac precizarea ca AM ALES MANGALIA, pentru ca asa am considerat eu a fi oportun, avand in vedere ca baietelul meu abia implineste luna viitoare 2 anisori.

Cine-si face "griji", sa stea absolut linistit. Motanelul are bani sa mearga oriunde in aceasta Europa (evident in conditii normale nu de supra lux), insa....niciodata nu m-am dat in "vant" dupa plecarile in afara tarii, iar cei care ma cunosc o stiu prea bine.

In fine, va asigur ca la Hotel Paradiso, desi....nu pare, conditiile de cazare si masa, sunt mai bune decat in multe "locatii" din Spania, Grecia si Italia, unde pleaca in vacanta multi dintre romani. :):):)

Unul dintre mesajele primite, a avut si o anumita doza de rautate, asa ca o asigur pe distinsa doamna care l-a trimis ca....IN VACANTA DE 11 ZILE DE LA MANGALIA, unde am sa plec pe 7 iunie, subsemnatul o sa "felieze" vreo 70-80 milioane lei vechi, cu mult mai mult decat "feliaza" multi altii care pleaca in Grecia, Italia, Turcia, Spania, pe....vreo 500 euro. :):):)

Dar, asa-i romanul, merge in vacante de 500 de euro, insa....se bate cu caramida in piept ca a fost in Grecia, Spania sau Italia, razand de cel care merge la Mangalia.

Scumpii mei, cine ma cunoaste, stie prea bine ca atunci cand plec in vacanta, plec NUMAI IN CONDITII PESTE "MEDIE", altfel....nici nu discut. Asa ca, n-are sens sa fim sarcastici cu MANGALIA, pentru ca.....credeti-ma pe cuvant, conditiile din acel hotel, sunt infinit mai bune decat multe dintre conditiile de "afara", insa deh....ulterior, la o masa, nu poti sa spui:

"Draga, tocmai m-am intors din Spania". :):):)

Momentan, baietelul meu abia implinind luna viitoare 2 anisori, consider ca cel mai bine este sa mearga la MANGALIA. :):):)

Buuuuun, scumpii mei, acum sa incep subiectul pe care l-am tot amanat.

Dupa cum multi dintre voi stiti, ieri s-a incheiat CAMPIONATUL INTERN DE FOTBAL, si....echipa Otelul Galati, este noua campioana.

Nu, nu, nu....nu voi discuta de fotbal, chiar daca are legatura cu fotbalul. :):):)

La inceputul campionatului, daca cineva ar fi spus ca Otelul Galati o sa castige "titlul", cu totii l-am fi facut "glumet".

Dupa prima etapa, Otelul Galati s-a instalat in "frunte" si....usor, usor, CHIAR DACA MULTI O LUAU LA "MISTO", si-a vazut linistita de treaba, terminant "turul" (adica jumatate din campionat) pe locul fruntas.

Cand a inceput "returul" (a doua jumatate a campionatului), la fel, multi se uitau ironic la Otelul Galati, fiind sigur ca n-o sa "reziste" pana la sfarsit.

Saptamanile au trecut si....cand mai erau 6-7 etape, Otelul Galati era tot pe primul loc, intr-o batalie "stransa" cu....POLITEHNICA TIMISOARA.

Aici incepe partea interesanta!

Patronul Politehnicii Timisoara, este un tip....MARIAN IANCU.

Bai, fratilor, subsemnatul are "ochiul" format, si....desi, CHIAR NU VREAU SA ATAC LA PERSOANA, totusi.....sa fim seriosi, acest domn, desi vorbeste cu mult peste media oamenilor din fotbal, in esenta imi pare a fi un "smecheras" uns cu toate alifiile, insa la fotbal imi pare a nu prea se pricepe.

Astfel, vazand ca timpul trece si "gluma" se ingroasa, acest domn, MARIAN IANCU, a inceput sa arunce cu multe acuze si invective in echipa Otelul Galati, cum ca:

a) ar fi ajutata de mafia din federatie;

b) ca arbitrii tin cu ea;

c) ca este o echipa slaba care are doar noroc;

Etc, etc....iar, cu fiecare etapa care se "scurgea", atacurile domnului Marian Iancu, erau din ce in ce mai dure.

Nu intru foarte mult in detalii, insa....mi-as exprima si eu DOAR O PARERE. :):)

Sa fim clari, ECHIPA OTELUL GALATI, A MERITAT PE DEPLIN ACEST "TITLU" DE CAMPIOANA.

Daca esti un individ cu macar un "gram" de decenta si onoare in gandire, nu poti spune de o echipa care a fost pe primul loc din prima etapa pana in ultima, ca este o echipa slaba care a avut noroc.

Pai, daca ai TU, o echipa mai buna, de ce, N-AI CASTIGAT CAMPIONATUL???

Nu mai spun ca Otelul Galati, in comparatie cu Politehnica Timisoara, la partea financiara...este o musculita. :):):)

Otelul Galati, nu este o echipa bogata precum Politehnica Timisoara, Steaua, Dinamo, samd, insa....ACOLO, LA GALATI, DORINEL MUNTEANU (un fost fotbalist foarte serios, ajuns acum antrenor), a cladit cu multa meticulozitate, ceea ce la Timisoara, probabil ca n-o sa se cladeasca niciodata....."FUNDATIA".

Da, scumpii mei, a cladit o "FUNDATIE" (metaforic vorbind) foarte solida, care sa poate sustine toata "constructia" ulterioara.

In plus, acolo, la Galati, presedintele clubului, este unul....MARIUS STAN, un om de-o calitate si eleganta exemplara.



Acel om, MARIUS STAN, desi...si el, traia intr-o tensiune uriasa (miza era de 15 milioane de euro), NCIODATA (!!!), n-a iesit sa atace pe cei de la Timisoara, desi....motive ar fi avut si el sau....macar putea sa inventeze.

Diferenta intre ESECUL AVUT DE TIMISOARA SI....SUCCESUL AVUT DE GALATI, consta numai intr-un singur aspect:

La Galati, presedinte este un om de o decenta si eleganta exemplara, iar antrenor, un tip extrem de serios si meticulos, IN TIMP CE LA TIMISOARA, sa fim seriosi, tocmai pentru ca nu vreau sa atac la "persoana", am sa ma limitez a spune ca este extrem de mult DILETANTISM, si....mult "CIRC".

Patronul Timisoarei, dupa fiecare etapa in care echipa sa "pierdea" puncte extrem de pretioase in dauna unor formatii mai mult decat modeste, IN LOC SA-SI VADA DE ECHIPA SA CARE NU JUCA ABSOLUT NIMIC, iesea la televizor si improsca cu noroi pe Otelul Galati.

La final, bineinteles, a castigat ECHIPA CARE A FOST MAI BUNA SI MAI SERIOASA.

Normal, patronul Timisoarei, nu s-a sfiit, exact ca si anul trecut, sa ACUZE ca a fost furat, ca...vezi Doamne, campioana este una "falsa" si nemeritata, etc, etc.

Insa, ABSOLUT NICIO CLIPA, nu si-a adus aminte CUM L-A DEMIS PE COSMIN CONTRA (un tanar antrenor care a condus echipa in turul campionatului), cand echipa mergea foarte bine, cand presta un joc foarte frumos, samd.

De ce, l-a demis?

Pai....Cosmin Contra, nu era genul de antrenor care sa "plece" capul in fata patronului. :):):)

Exact asa se intampla si la Steaua, Dinamo, Rapid, samd, iar patroni acestor echipe, in loc sa inteleaga ca HABAR NU AU DE FOTBAL, si...sa lase aceasta treaba in "spatele" profesionistilor, prefera sa arunce cu noroi in cei care au inteles acest lucru si procedeaza in consecinta.

BRAVO GALATI, BRAVO MARIUS STAN, BRAVO DORINEL MUNTEANU !!!

Ma uitam la presedintele galatenilor, la acest Marius Stan, in momentul in care, in penultima etapa a batut in meci "direct" pe Timisoara cu 2-1, astfel....asigurandu-si LOCUL DE CAMPIOANA, chiar daca mai era o etapa de disputat.

Bai, fratilor, in acele momente, la Galati, era o nebunie de nedescris. Oamenii invadasera stadionul, se pupau, se imbratisau, plangeau de fericire, iar acest Marius Stan.....aplauda cu eleganta din tribuna, desi...sunt convins ca era atat de bucuros, incat si-ar fi rupt hainele de pe el, s-ar fi dat peste cap, ar fi facut tumbe de fericire.



NU, SCUMPII MEI, DESI ERA NEBUN DE FERICIRE, SI-A PASTRAT ELEGANTA SI S-A COMPORTAT CA UN ADEVARAT CONDUCATOR DE CLUB, ASA CUM VEZI LA MARILE CLUBURI DIN EUROPA.

Nu a urlat, nu a tipat, nu a facut "circ", asa cum fac multi "maimutoi" din fotbalul romanesc, ci......A RAMAS UN LORD.

"Bucurestiul" este disperat ca au trecut deja 4 ani in care "titlul" a mers in provincie????

Normal, si....dupa parerea mea, cred ca anul viitor, VASLUIUL O SA IA CAMPIONATUL.

Si acolo, Adrian Porumboiu, a facut o treaba minunata, si....daca nu ar fi avut mari probleme in primele 10 etape cu un antrenor spaniol (un prostanac), cu siguranta in acest an, VASLUIUL ERA CAMPIOANA.

Scumpii mei, hai sa nu ne mai cacam pe noi si sa dam Cezarului ce-i al Cezarului.

BUCURESTIUL, APROAPE CA NU MAI EXISTA IN CEEA CE PRIVESTE UN CLUB PERFORMANT DE FOTBAL.

Imi pare rau s-o spun, insa sunt prea multi "maimutoi" si saltimbanci care conduc aceste cluburi, prea mult dans din "buric", expozitie de femei frumoase pe post de amante, samd.

PERFORMANTA IN FOTBAL, SE FACE CU MULTA SERIOZITATE, NU CU "SMECHERIE" SI DANS DIN "BURIC", NU CU GLUME SI MISTOURI, NU CU ELUCUBRATII ROSTITE SI MULT "CIRC".

INCA O DATA, BRAVO GALATI, BRAVO MARIUS STAN, BRAVO DORINEL MUNTEANU !!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu