...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

marți, 11 martie 2014

CUM RECUNOSTI UN OM PROST CONFORM PARERII UNUI...PSIHOLOG.

Buna seara, dragii mei!

Azi noapte pe la ora 1, navigand pe internet, mi-au cazut ochii pe un titlu: "7 CARACTERISTICI ALE UNUI OM PROST SI CUM SA LE EVITI". Dand "click" pe acel titlu, am ajuns pe un blog. Uitandu-ma cine este detinatorul blogului, vad un domn PERA NOVACOVICI, care se recomanda ca fiind psiholog.

NOTA: Pentru prima data de cand am acest blog, imi spun parerea despre un comentariu citit pe alt blog. Niciodata nu am facut acest lucru si, nici nu am lasat "pareri" pe alte bloguri, neuitand bineinteles sa specific numele blogului meu. Nu scumpilor, eu nu sunt de acord sa-ti promovezi blogul in acest mod, insa comentariul de care va voi vorbi in randurile ce urmeaza, m-a contrariat la maximum.

Asadar, domnul psiholog Pera este de parere ca PROSTIA are 7 trasaturi:

1) IGNORANTA

Cica este un mare semn de prostie si, il defineste printr-un exemplu: sa vorbesti de reincarnare si viata de apoi in conditiile in care n-ai citit absolut nicio carte pe acest domeniu.

CONCLUZIA PROFANULUI (adica a mea): sub nicio forma nu as putea considera IGNORANTA ca trasatura a prostiei. In primul rand, de ce poti discuta despre un subiect, numai dupa ce ai citit cel putin o carte despre acel subiect? Ok....hai sa vorbim despre REVOLUTIA DIN 1989. Daca vei citi o carte scrisa de X, vei afla ca in anul 1989 poporul roman a facut cea mai sangeroasa si, totodata, glorioasa revolutie din istoria sa. Daca vei citi alta carte scrisa de Y, vei putea afla ca in anul 1989 a avut loc cea mai rusinoasa lovitura de stat. La fel si cu reincarnarea sau viata de apoi. Asadar, de ce ai fi catalogat drept PROST, in cazul in care ai vorbi despre REINCARNARE SI VIATA DE APOI (precum orice alt subiect), bazandu-te pe propriile pareri, bineinteles, argumentate cu eleganta si decenta?

Apoi, vreau sa va spun ca am cunoscut o gramada de oameni total ignoranti insa...."brici" de inteligenti.

2) LENEA

Lenea este definita de domnul psiholog prin exemplul urmator: un om cu un potential urias de a realiza multe, dar care, nu face nimic.

CONCLUZIA PROFANULUI (adica a mea): Va voi intreba doar atat: n-ati intalnit niciodata oameni extrem de destepti insa....LENESI?

3) IQ SCAZUT

In cazul acestei trasaturi, domnul psiholog face precizara ca, potrivit studiilor de specialitate, pentru un om este suficient sa detina un IQ de 90 ca sa fie in stare sa aiba multe realizari. Bineinteles, mai in gluma mai in serios, este de parere ca, toti cei care citesc blogul sau, cu siguranta detin un IQ peste 90. :):)

4) EQ - INTELIGENTA EMOTIONALA

Domnul psiholog sustine ca, desi, un om poate detine un IQ peste 90 insa, fiind impulsiv, facand credite pentru a-si cumpara ceva de care nu are nevoie, mancand mult, samd.....da dovada de un EQ SCAZUT (inteligenta emotionala scazuta) ceea ce inseamna ca este PROST.

CONCLUZIA PROFANULUI (adica a mea): Din nou, nu voi spune multe. De cand, un om care mananca mult este PROST? De cand, un om care face un credit pentru a-si cumpara o masina de 20.000 euro cand, foarte bine ar putea sa circule cu metroul (cine poate defini cu exactitate bunurile de care o persoana are sau nu, nevoie?) este PROST?

5) CARACTER INFECT

Potrivit parerii domnului psiholog, daca esti invidios, ai un comportament de tradator, faci sex cu partenera celui mai bun prieten, calci pe cadavre pentru a-ti atinge scopul....esti PROST.

CONCLUZIA PROFANULUI (adica a mea): Ca sa dau doar un exemplu, cele mai mari averi din lume sunt ale unor oameni care au exact acest tip de comportament. Cumva putem sa-i numim PROSTI?

6) FRUSTRARILE

Domnul psiholog considera ca, daca nu ai bani, nu faci sex, esti bolnav sau bolnava mai mult decat esti sanatos sau sanatoasa (aceasta este absolut dementiala), ai o fire pesimista, nu iti asumi responsabilitatea faptelor....esti PROST.

CONCLUZIA PROFANULUI (adica a mea): Am cunoscut oameni extrem de destepti insa....saraci. Poate nu au noroc, poate sunt lenesi, samd. Nu cred ca un om care nu face sex, il putem numi prost, cum nu cred ca nici daca ai o fire pesimista sau daca nu-ti asumi responsabilitatea faptelor, poti fi numit astfel.

7. EXPRIMARE GRESITA

In acceptiunea domnului psiholog, cei care se exprima gresit gramatical, atat in scris cat si oral....sunt PROSTI.

CONCLUZIA PROFANULUI (adica a mea); Am cunoscut foarte multi oameni agramati insa....destepti. Le lipsea doar "scoala" sau ambitia de a-si corecta o exprimare dobandita in copilaria petrecuta langa oameni mai putini sau deloc scoliti.

In finalul comentariului, domnul psiholog accepta ca FIECARE DINTRE NOI avem cel putin una dintre aceste TRASATURI ALE PROSTIEI, insa considera ca un om este PROST numai daca le detine pe toate si nu realizeaza acest lucru!

CONCLUZIA MEA:

Ok, accept ca fiind corect tot ceea ce sustine domnul psiholog. Asadar, fiecare dintre noi avem cel putin una dintre trasaturile mentionate insa....PROST ESTE DOAR CEL CARE LE DETINE PE TOATE SI NU REALIZEAZA ACEST LUCRU.

Mai sa fie...

Din umilu-mi punct de vedere, bineinteles, profan, consider ca nu exista nici macar un singur om pe glob care sa detina toate aceste 7 trasaturi si...nici macar pe una dintre ele sa n-o realizeze !!!

ASADAR, DACA NU EXISTA...AXIOMATIC, NU EXISTA NICI MACAR O PERSOANA PROASTA IN ACESTA LUME !!!

Nu scumpilor, bineinteles ca exista destule persoane PROASTE, dar acest lucru tine doar de un IQ scazut (asa s-au nascut) care, indiferent de eforturile facute personal sau de cei din jurul sau, nu-i pot permite sa inteleaga nici macar cele mai banale rationamente si demonstratii.

Bai, fratilor. Am citit comentariul distinsului domn de cel putin 3 ori si, de fiecare data am avut aceeasi impresie: CA ESTE SCRIS LA MISTO! Dar nici vorba de asa ceva! ESTE SCRIS CAT SE POATE DE CORECT SI, RESPECTIVUL, CHIAR ESTE PSIHOLOG.

Scumpilor, v-am spus de multe ori sa va feriti cat puteti de psihologi. Desi jur ca nu vreau sa supar pe nimeni, ma gandesc cu groaza ce s-ar intampla cu mine daca as bate la usa cabinetului unui astfel de psiholog???

Sincer, absolut niciodata n-am citit ceva care sa ma contrarieze mai tare!!! De fapt, nu m-a contrariat ci, M-A LASAT PUR SI SIMPLU...MUT !!!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

P.S. Intregul comentariu despre care am facut vorbire mai sus, il puteti citi pe blogul domnului Pera Novacovici.(www.personalitatealfa.com)

13 comentarii:

  1. http://www.psychologies.ro/anchete-si-dosar/definitii-ale-prostiei-2137500

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonimule, am citit ceea ce mi-ai sugerat si....mi-a placut. Nu pot comenta pentru ca, dupa cum am specificat...sunt profan. Ma limitez la ceea ce am subliniat ca M-A LASAT MUT in comentariul scris pe blog. Daca as fi studiat psihologia, cu placere as continua discutia. Asa insa....as fi penibil.

      Ștergere
  2. Ce chestie...eu zic asa...unde e minte multa e si prostie multa.cu drag R

    RăspundețiȘtergere
  3. Inteligenta este, a fost, va fii, un mister, judecati mult prostilor, vedetiva de treaba, voua va place? Mie nu, asa ceva nu am vazut de cand mama mo facut, asemenea prostiei se afla printre orice vers. A fii inteligent, nu asa arata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai, prostanacule!!! Prima data te-am lasat in pace,dar se pare ca, LASANDU-TE, incepi sa te obraznicesti. Bai, prostanac ANALFABET ce esti...hai sa corectam impreuna hidosenia scrisa de tine. Asadar, ANALFABETULE...."va fi"...se scrie cu un singur "i". Apoi, ANALFABETULE, "vedeti-va" nu se scrie impreunat cum ai scris tu. Iar in final, ANALFABETULE, "a fi inteligent" se scrie cu un singur "i". Mai faci si pe desteptu' pe aici!!! Houuuuu....ANALFABETULE!!!!

      Ștergere
  4. Vas vedea eu pe voi..., curios sunt...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hai sa corectam si aici! "V-as"....se scrie cu liniuta, ANALFABETULE!!!!!

      Ștergere
  5. Salut ! Ai mare dreptate . Acum 1 an si ceva, cand priveam facultatea de psihologie ca o simpla optiune de viitor, obisnuiam sa citesc astfel de bloguri. Intr-o zi am dat peste un video al acestui individ, si ,cand am terminat de vizionat acel video, am si uitat care era tema care se promitea a fi dezbatuta, atat de rau batea campii tipul.Despre sex, bani, si alte chestii care atrag atentia, dar fara un sens sau scop.Acum , dupa un singur an de studii in domeniul psihologiei, am realizat ca tipul e chiar un sarlatan.Nu pot sa imi inchipui cum il urmaresc alti oameni, si cum se poate el numi psiholog. Inclusiv din ceea ce ai descris tu mai sus, pot sa trag concluzia ca tipul habar nu are de psihologie .Imi pare rau de cei care iau in serios sfaturile lui,care cumpara cartile lui, si urmaresc postarile.

    RăspundețiȘtergere
  6. Referitor la IGNORANTA as adauga ca mai periculos decat un om care nu a citit nici o carte este cel care a citit doar o carte.

    RăspundețiȘtergere
  7. Esti si tu plin de tine se vede dupa cum te exprimi ca si tu te crezi cineva...

    Cat despre acel Pera...nu stiu ce sa spun
    E discutabil
    E subiectiv

    Se poate argumenta pro si contra foarte mult.

    Ideea e ca omul acela are dreptul la parere la fel ca tine si ca mine ca multi altii.

    E gresit sa nu oferi altuia libertate de exprimare si drept de a-si argumenta punctul de vedere.

    Tu ai putea sa ajuti alti oameni in viata?
    Sa aiba succes cu femei frumoase?
    Sa aiba succes in viata ? in afaceri?

    Blogul tau cu ce face viata altora mai buna?
    Cu ce ii ajuta pe oameni ca pana acum nu am vazut ceva asa mai util pe aici.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Scumpa/scumpul meu! In primul rand, nu sunt plin de mine. (ma poti crede pe cuvant). In al doilea rand, dupa felul cum scrii, imi pari posesoarea/rul unei inteligente peste medie! Asadar, unde ai vazut ca as nrga dreptul, ORICUI, de a-si exprima o parere, mai mult sau mai putin argumentata? Mi-am dat cu parerea despre ce a scris acel individ, asa cum, si tu, ti-ai dat cu parerea despre blogul meu. PS: Da! Blogul meu a ajutat multi oameni, tocmai printr-o parere....daca m-as apuca sa detaliez, abia atunci as putea parea PLIN DE MINE.

      Numai bine!

      Ștergere
  8. Știu că acest comentariu este făcut la o distanță mare de ani, însă simt nevoia să clarific faptul că există mulți șarlatani care se dau drept mari psihologi.
    Acest domn cere 100/200 de euro pe ședință pentru că știe că are ce fraieri să păcălească. Dânsul nu oferă empatie clienților și nu lucrează cu oricine, ci doar cu oameni cu mulți bani.
    Sunt studentă la psihologie și țin să menționez că în meseria de psiholog ai nevoie de empatie, înțelegere față de celălalt. Mi-e ciudă că din cauza unora ca Pera (care sunt mulți de altfel), psihologii adevărați ies în pierdere prin faptul că oamenii generalizează, văd un astfel de măscărici și consideră că toți psihologii sunt la fel.

    RăspundețiȘtergere