...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

vineri, 6 mai 2011

CICA.....GANDESTE POZITIV.

Buna dimineata, dragii mei!


Uraaaaa, scumpii mei....iata ca in sfarsit a iesit soarele. Dimineata, ca de obicei, dupa ce mi-am dus consoarta la serviciu, m-am oprit si am baut un capucino, cu un baiat care se ocupa de "parcari", acolo in centru. :):)

Da, da, da....sunt genul de om care pot sa beau un capucino la "Mon Cher" pe Dorobanti, iar a doua zi dimineata, pot bea acelasi capucino, langa masina mea, stand in picioare. N-am absolut nicio "greata". :):):)

Iubitii mei, azi vroiam sa scriu despre alt subiect, care m-a amuzat foarte tare cand l-am auzit la radio in aceasta dimineata, insa.....initiativa mi-a fost deturnata, acum cateva minute cand, intamplator.....cautand frenetic telecomanda de la un televizor, de care avusese "grija" baietelul meu sa n-o mai gasesc, am auzit o replica data chipurile de o PSIHOLOAGA, destul de cunoscuta, unui tanar, in cadrul unei emisiuni de "2lei"...."Nora pentru mama".

Foarte pe scurt, pentru ca nu m-am uitat decat 1 minut, un tanar (nu mai mult de 20 de ani), din cadrul emisiunii, sustinea foarte corect ca in cazul unei IUBIRI, nu "actele" sunt cele care te tin, si....isi exprima reticenta fata de institutia casatoriei.

PSIHOLOAGA (una la vreo 35 de ani cu figura de mare superficiala, flerul nu ma inseala si in plus, o stiu, am mai vazut-o), ii spune tanarului:

"Mai, TREBUIE SA GANDESTI POZITIV. CUM GANDESTI, ASA ITI VA FI".

Iubitii mei, cand am auzit aceasta sintagma, pur si simplu mi-a venit sa vomit.

Nu o data am spus ca marea majoritate a PSIHOLOGILOR, sunt mai rau decat "vrajitoarele", manipuland mintea omului, prin tot soiul de sintagme "sablon", fara pic de veridicitate in practica.

Foarte pe scurt, pentru ca trebuie sa plec sa ma intalnesc cu un prieten, voi incerca sa argumentez:

1.) Asadar, doamna PSIHOLOG, spunea la fel ca majoritatea celor din breasla sa, ca....TREBUIE SA GANDESTI POZITIV, PENTRU CA ASA CUM GANDESTI, ASA ITI VA FI.

O imensa stupizenie, fara pic de veridicitate!!!

Pai, hai sa luam cazul unui individ care joaca in cazinouri. In fiecare seara, cand pleaca de acasa, 100% gandeste ca acea seara, o sa fie cu NOROC, si....o sa recupereze ceea ce a pierdut in serile precedente. Insa, de cele mai multe ori, pierde in continuare, pana ajunge....FALIT.

Acel indivit, nu este optimist, nu gandeste pozitiv????

Ho, ho, ho.....cum sa nu, gandeste 100% optimist si pozitiv, si....din pacate, nu ii este asa cum gandeste, pentru ca a uitat de ceva foarte important: SA VADA REALITATEA, NU CE-I PLACE A CREDE.

Da, scumpii mei, revenind la subiectul nostru, acea PSIHOLOAGA din cadrul emisiuni "Nora pentru mama", intr-un mod absolut abject, bazandu-se pe niste clisee de "2lei", a incercat sa convinga un tanar de 20 de ani (infinit mai ancorat in realitate decat psiholoaga, la cei probabil 34-35 de ani pe care cred ca-i are), ca....vezi Doamne, CASATORIA ESTE FOARTE IMPORTANTA SI TREBUIE SA GANDESTI POZITIV.

Care erau argumentele aduse de psiholoaga???

Niciunul !!! Doar "gargara" de 2 bai, clisee, samd.

Care erau argumentele acelui tanar???

Pai, o fi el un tanar de 20 de ani, insa....are ochi si creier, vazand in mod clar ca cel putin 90% din casatoriile din ziua de azi, sunt esuate din "start", dupa nici cateva luni, partenerii saturandu-se unul de altul, samd.

Iar, pana la urma, acel tanar, stiind REALITATEA, totusi....spunea cu un extrem de mult bun simt ca, DACA IUBESTI, nu te tin niste "acte".

Iubitii mei, de aceasta PSIHOLOAGA, din emisiunea "Nora pentru mama", pur si simplu imi este scarba, v-am spus ca am mai vazut-o, iar "nasul" meu, rar ma inseala.

Pot sa pun pariu ca, nu numai ca habar nu are de multe aberatii pe care le sustine, cu atat mai putin de ceea ce inseamna "trairile" crunte pentru care oamenii ajung sa bata la cabinetul ei (daca are), ci.....mai mult, expunerea ei se bazeaza intotdeauna pe "clisee" care le auzi si la acel Bebe Sexologu'.

TOTUL ESTE TRAS LA XEROX, gargara de 2 lei, fara pic de fundament, iar mai grav, prin utilizarea acestei sintagme "TREBUIE SA GANDESTI POZITIV", sunt indemnati oamenii sa-si ia "tepe" cumplite de la viata, sa creada cu tarie in ceva ce n-o sa existe niciodata, si....SA EVITE A VEDEA REALITATEA !!

Pe scurt, nu mai am mult timp sa scriu, incerc sa argumentez:

Te cere de nevasta in individ violent, baiat de "oras", cu smenuri, masini scumpe, bani, samd.

Iti pui intrebarea: "Oare, s-o potoli, o sa devina barbat la locul lui?".

REALITATEA ESTE CLARA, NU SE VA POTOLI ABSOLUT NICIODATA, ARE IN SANGE SCANDALURILE, BATAILE, SMENURILE, SAMD, insa.....vine psiholugul si te indeamna sa GANDESTI POZITIV, sa nu vezi realitatea, pentru ca.....auzi aberatie, cum gandesti asa iti va fi. :):):)

Alegi a gandi pozitiv, te mariti cu el, si....dupa cativa ani, te bate de te caci pe tine, te trateaza ca pe-o zdreanta, te injura, pierde bani cu nemiluita la jocurile de noroc, samd. :):)

Cunosc multe cazuri. :):):)

INSA....DEH, AI GANDIT POZITIV, DOAR CA.....NU TI-A FOST CUM AI GANDIT !!! :):):)

Scumpii mei, hai sa va dau pe scurt, doua exemple punctuale, din viata mea:

a) o persoana pe care o cunosc de 11 ani. De cand o stiu, este nefericita, iar singura ei fericire este sa faca rau altora. Pur si simplu o excita acest lucru, este viata ei, prin rautate si lovituri pe la spate, se hraneste zi de zi.

Ani de zile, n-am vrut sa vad realitatea, m-a lovit de nenumarate ori, insa....mereu am GANDIT POZITIV, SPUNANDU-MI CA O SA SE SCHIMBE !!!

Niciodata nu se va schimba !!!

b) femeia cu care am stat 1 an de zile, pe care am iubit-o cu disperare, pentru care m-am tarat ca un caine.

Timp de 1 an de zile am tot sperat, consumandu-ma enorm ca O SA SE SCHIMBE. Deci, am gandit pozitiv !!!!

Am prins-o prima data cu minciuna, am spus ca este o intamplare. Am prins-o a doua oara, a treia oara, a patra oara....a zecea oara, am spus la fel, O SA SE SCHIMBE.

Am prins-o cu minciuna de SUTE DE ORI, ajungand sa ma distrug ca om, numai pentru ca n-am vrut sa vad REALITATEA SI....AM GANDIT POZITIV (adica ca se va schimba).

In plus, am prins-o prima data ca nu este ceea ce pare a fi, adica....contrar celor sustinute, era un obicei sa intre pe siteul de socializare si culmea, sa isi aleaga numai CIUMPALACI, cu care se regula, fara pic de sentimente, insa....AM GANDIT POZITIV, spunand ca o sa se schimbe si o sa-si dea seama cat de mult o iubeam.

In realitate, cum ne certam, cum intra pe site, si....in ciuda celor declarate, isi alegea un ciumpalac cu care iesea in oras, asta in timp ce eu ma "topeam" pe picioare de dorul ei si eram disperat ca se distruge relatia.

Insa....AM GANDIT POZITIV, spunand ca a fost o intamplare.

Am ajuns sa ne despartim definitiv, eu m-am tarat luni de zile ca un caine, iar EA....din primele zile a sarit in "p--a" unui alt barbat de pe siteul de socializare, care culmea....il cunoscuse cat inca mai era cu mine, pentru ca intra de pe un profil de care eu nu stiam. (am aflat ulterior).

Apoi, peste cateva luni, cand eu ajungeam la psihiatru, a inceput o alta relatie cu un alt individ, care a durat 1 an si 3 luni, mai mult decat a durat relatia ei cu mine (marea dragoste, asa cum ii placea sa spuna), iar la final, era siderata ca acel barbat o ameninta, i-a facut o gramada de probleme, ajunsese sa aiba atacuri de panica, etc, etc.

Era normal sa se intample asa, PENTRU CA.....ACELA ERA GENUL EI DE BARBAT CARE-I PLACEA, iar faptul ca m-a cunoscut candva pe mine, a fost numai ca asa a vrut Dumnezeu, insa.....era total anapoda.

Acea femeie, credeti-ma, azi iti vorbeste de biserica, de Dumnezeu, etc, etc....iti spune ca s-a schimbat, ca a invatat multe, ca REGRETA ENORM CE S-A INTAMPLAT, iar peste cateva zile, este in patul unui ALT CIUMPALAC de pe site, ales chiar de ea, si....peste o alta vreme, iar este urmarita, amenintata, hartuita, samd.

ACEA FEMEIE NU SE VA SCHIMBA NICIODATA !!!

Aceasta este VIATA EI, pur si simplu nu poate sta nici macar 1-2-3 luni fara sa cunoasca un alt barbat (cu predilectie ciumpalaci), fara sa se reguleze, fara sa se scalde intr-o promiscuitate uriasa, chiar daca....AM RECUNOSCUT-O MEREU, ACEA FEMEIE ESTE EXTREM DE INTELIGENTA SI O COMPANIE FOARTE PLACUTA.

N-am vazut in viata mea asa ceva, ESTE SINGURA FEMEIE DIN CATE AM INTALNIT, care pur si simplu, nu poate sta nici macar 1-2 luni fara sa se lase "agatata" de un ciumpalac, cu care sa se reguleze, sa se distreze, samd.

Iar eu, in acel an, nu numai ca AM GANDIT POZITIV, NU NUMAI CA AM FACUT EFORTURI PANA LA EPUIZARE SA-I ARAT ACELEII FEMEI CAT GRESESTE, CI....AM AJUNS IN PUNCTUL SA FAC UN ATAC CEREBRAL, iar pe ea o durea in "p---a", pentru ca.....in mintea ei, sigur eu eram un TAMPIT, iar "adevaratii" barbati erau evident.....ciumpalacii de care se lasa "agatata" si cu care se regula. :):):)

NOTA: Nu sunt dur, ci....va spun doar realitatea. Nu uitati ca EU (!!!).....am fost cel care a crezut cel mai mult in aceasta femeie, crezand cu disperare ca se va schimba.

Iubitii mei, va dau un sfat: FERITI-VA CAT PUTETI DE PSIHOLOGI !!!

In marea lor majoritate, sunt mai vicleni decat "vrajitoarele", va manipuleaza creierul cu "clisee" de 2 bani, fara pic de veridicitate, si....cel mai grav, atunci cand va indeamna sa GANDITI POZITIV, practic....va indeamna sa nu vedeti realitatea, iar consecintele pot fi absolut dezastruase.

SA GANDESTI POZITIV, SA CREZI IN TINE, SI....SA SUSTI CA ASA CUM GANDESTI ASA ITI VA FI, are veridicitate doar in lumea sportului.

Adica....sunt echipa Steaua si joc cu Real Madrid.

Ca sa inving si sa-mi fie bine, tine numai de MINE.

Atunci, poti spune "Hai, baieti, sunteti la fel de talentati ca cei de la Real Madrid, trebuie sa credeti in voi, dati-va viata pe teren, jucati ca si cum ar fi ultimul vostru joc de fotbal, si ei au tot 2 picioare, asa ca....PUTETI SA-I BATETI".

Da, scumpii mei, atunci este posibil, pentru ca REUSITA, tine numai de jucatorii de la Steaua, nu si de cei de la Real Madrid (aceia raman constanti, adica joaca bine).

Insa, degeaba vrei sa crezi ca un hot, n-o sa mai fure pentru ca se casatoreste cu tine, pentru ca....REUSITA TINE NUMAI DE CE ESTE IN CREIERUL ACELUI HOT, indiferent cat iti bati tu gura cu el. :):):)

INCA O DATA....FERITI-VA CAT PUTETI DE PSIHOLOGI !!!!

Insa, este....DOAR O PARERE. :):)

Gata, am fugit, ma astepta un capucino si...o "tacla". :):)

Va pupicesc cu mult drag, pe toti. :):)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu