....

....

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

joi, 15 august 2024

RAZBOIUL RUSO-UCRAINIAN UN TEATRU DIN CE IN CE MAI IEFTIN CARE A COSTAT SI COSTA INCA MULTE VIETI NEVINOVATE!

Buna seara, dragii mei!

Au fost destui dintre cunoscuti care m-au intrebat de ce nu am mai scris in ultima vreme despre razboiul ruso-ucrainian?

Pai, raspunsul este foarte simplu: NU MAI AM CE SA SCRIU!

Realitatea a demonstrat fatalailor ignoranti ca toate ipotezele optimisto-aberante pe care le-au "expectorat" pe la inceputul anului 2022 s-au dovedit niste tampenii, iar cum acest razboi tinde sa se transforme in ceea ce a fost razboiul din Afganistan, nu prea mai am ce sa spun!

Ar mai fi de adaugat un singur lucru!

Dupa cum lesne se poate observa, toate televiziunile lumii prezinta INAINTAREA ARMATEI UCRAINIENE PE TERITORIUL RUSIEI, alimentand, din nou, un optimism stupid care nu are absolut niciun fundament!

TINETI MINTE UN LUCRU!

America declara ca Ucraina a intrat in Rusia fara sa o anunte (rad si curcile!), in conditiile in care as pune pariu ca Rusia a fost anuntata chiar de catre America ca armata ucrainiana va ataca teritoriile rusesti!

DACA CINEVA ISI INCHIPUIE CA RUSIA AR PUTEA FI ATACATA DE CATRE ORICE ALIAT AL AMERICII, FARA CA PE CAI DIPLOMATICE SA FIE PUSA IN GARDA, INSEAMNA CA SUFERA DE O NAIVITATE PATOLOGICA!

Inca ceva!

Desi nu pot demonstra, as face pariu ca si Rusia, la randu-i, i-a anuntat pe americani ca va intra in Ucraina (in februarie 2022), PENTRU CA NICIUNA DINTRE PUTERILE NUCLEAREA ALE LUMII NU ISI PERMITE SA FACA MUTARI POSIBIL DECLANSATOARE A UNUI DEZASTRU NUCLEAR!

Spuneam la inceputul comentariului ca razboiul ruso-ucrainian incepe sa puta din ce in ce mai rau A TEATRU IEFTIN, dar din pacate costa multe vieti nevinovate!

Strategia de aparare a Rusiei prevede clar ca in momentul in care ii este atacat teritoriul, dar mai ales daca suveranitatea teritoriala este pusa in PERICOL, se vor folosi armele nucleare! :)))))

Pai, daca dam crezare stirilor (dar eu propun prudenta!), armara Ucrainei inainteaza din ce in ce mai mult in teritoriile rusesti, ceea ce este o imensa aberatie in raport cu capacitatile militare ucrainiene! :))))))

Pe de alta parte, Kremlinul se limiteaza la niste declaratii "generale", fara sa ia masurile corespunzatoare!

UN SINGUR LUCRU MI-A ATRAS ATENTIA!

Faptul ca, dupa ce, incluziv, mascariciul de la Kiev a declarat ca este iminent un nou summit de pace la care, in mod obligatoriu, trebuie sa participe si Rusia, BRUSC, se intampla aceasta amuzanta incursiune a armatei ucrainiene in teritoriul rusesc (iar analistii militari corecti stiu ca este o aberatie!), coroborata cu o la fel de amuzanta lipsa totala de reactie a Rusiei.....si....in final, Kremlinul anunta ca ORICE NEGOCIERE DE PACE CU UCRAINA SE SUSPENDA PE TERMEN LUNG!

Hm....

Si, oamenii nevinovati mor in continuare!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu