....

....

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

miercuri, 14 august 2024

INTR-O NEMERNICIE GREU EXPLICABILA, DOMNUL BUBENEK SI DOAMNA POMPILIAN INCEARCA SA NE CONVINGA CA CELE DOUA DOCTORITE CRIMINALE AU PTOCEDAT CORECT...

Buna ziua, dragii mei!

Dupa Mamaia, Iasi, Piatra Neamt, Timisoara si Sibiu, drumurile m-au adus in statiunea montana atat de draga sufletului meu, Poiana Brasov.

Si, cum departe de canicula din Bucuresti, stau in balconul camerei de la Hotel Alpin, admirand masivul Postavaru, imi fuge gandul la domnul Bubenek (seful Societatii Romane de ATI) si doamna Pompilian (sefa sectiei de ATI din spitalul Pantelimon) care, spun eu, intr-o NEMERNICIE greu de explicat, incearca de zile bune sa ne convinga ca cele doua doctorite criminale au procedat corect din punct de vedere medical atunci cand au decis sa scada la minim doza de noradrenalina.

Urmarind sa fiu un om echilibrat in verdicte, mai ales in situatii extrem de delicate cum este situatia de la Spitalul Pantelimon, am ascultat cu atentie ARGUMENTELE domnului Bubenek si ale doamnei Pompilian care ar arata ca, DIN PUNCT DE VEDERE MEDICAL, scaderea noradrenalinei in acele cazuri ar reprezenta O NORMALITATE! Repet....O NORMALITATE!

Ok, accept argumentele! Dar, am o intrebare:

DACA SCADEREA LA MINIM A NORADRENALINEI REPREZENTA O NORMALITATE IN ACELE CAZURI, DE CE IN FISA NU ERA MENTIONATA SCADEREA DOZEI????

Cred ca din acest punct al discutiei, orice individ inzestrat cu o minima inteligenta ESTE OBLIGAT SA ACCEPTE ca explicatiile domnului Bubenek si ale doamnei Pompilian au la baza o NEMERNICIE foarte greu de explicat in conditiile in care nu poti sa spui ca o "normalitate" medicala NU ESTE TRECUTA SI IN FISA PACIENTULUI!

Pai, cum asa? Doctoritele scad doza de noradrenalina PENTRU CA ESTE O NORMALITATE MEDICALA, dar in fisele medicale nu opereaza acea "normalitate", ci, din contra.....inregistreaza altceva!

La modul cel mai sincer ma gandesc cum se pot privi in oglinda domnul Bubenek si doamna Pompilian dupa ce incearca cu o disperare NEMERNICA, greu explicabila din punct de vedere logic, sa ne convinga ca in sectia de ATI a Spitalului Pantelimon nu s-a intamplat nimic gresit din punct de vedere medical, iar bietele doctorite pe care Parchetul le acuza de crima cu premeditare sunt linsate mediatic pe nedrept????

Pai, daca doamnele doctor (presupuse criminale) stiau ca procedeaza corect din punct de vedere medical, AXIOMATIC AR FI INREGISTRAT IN FISELE MEDICALE ALE PACIENTILOR SCADEREA DOZEI (la nivel minim) DE NORADRENALINA!

Ascunzand insa aceasta decizie medicala, devine clar pentru absolut orice individ cu un gram de decenta faptul ca avem de-a face cu UN ACT CRIMINAL PREMEDITAT!

Acum jumatate de ora am aflat ca seful Corpului de Control al ministrului sanatatii A DEMISIONAT, gest perfect logic avand in vedere ca daca n-ar fi existat INSISTENTA PARCHETULUI IN A ANCHETA IN MOD SERIOS SUSPICIUNILE DE CRIMA DIN SPITALUL PANTELIMON, cele doua doctorite criminale isi puteau vedea in continuare linistite de "treaba", pentru ca ancheta Corpului de Control le scosese "basma curata"!

Acum, intr-o decenta obligatorie, Parchetul ar trebui sa EXTINDA ANCHETA SI ACUZATIILE fata de acea comisie interna (formata din 5 medici) din Spitalul Pantelimon care....atentie mare!!!!!....desi avea la dispozitie ISTORICUL INJECTOMATELOR a preferat sa ia in considerare in cadrul anchetei doar ceea ce era scris in FISELE MEDICALE MINCINOASE!

Mi-e aproape imposibil sa accept ca cei 5 medici din Spitalul Pantelimon insarcinati sa ancheteze presupusele CRIME de la ATI, au evitat sa verifice istoricul injectomatelor din incompetenta profesionala!!!

Asadar, devine axiomatic faptul ca, daca elimin incompetenta, mai ramane o UNICA VARIANTA! Aceea pe care o presupunem multi dintre noi...

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu