....

....

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

sâmbătă, 10 august 2024

ANCHETA PROCURORILOR AR TREBUI EXTINSA ASUPRA ACELORA CARE PRIN IGNORANTA AU PERMIS CA CELE DOUA DOCTORITE CRIMINALE SA IASA "BASMA CURATA"!

Buna dimineata, dragii mei!

Inca de la inceput SUBLINIEZ ca sunt constient perfect de apetenta omului aflat pe "patratelul" emotional de a avea reactii disproportionate in raport cu realitatea!

Dar, totusi, cu cat ma documentez mai mult despre cazul DOCTORITELOR CRIMINALE DE LA SPITALUL PANTELIMON, cu atat imi este imposibil a nu ma gandi la sarmanul meu tata care s-a prapadit in urma unui stop cardio-respirator exact in sectia de ATI a Spitalului Pantelimon, la finalul anului 2021.

Nicio clipa, atunci, in 2021, nu am pus la indoiala moartea naturala a tatalui meu, acesta fiind foarte batran si foarte bolnav, dar daca totusi....

Hm....

Indiferent de situatie, cu totii trebuie sa recunoatem ca DOAR IN ROMANIA (fara ca tara a avea vreo vina!) se poate intampla ca doua doctorite sa fie ACUZATE SI ARESTATE  de catre organele de cercetare penala pentru OMOR CU PREMEDITARE, iar ministrul sanatatii si seful corpului de control al acestuia care le-au scos "basma curata" pe cele doua crimimale cu cateva luni in urma cand a izbucnit scandalul, SAMAI FIE INCA IN FUNCTIE!!!!

Atentie mare!!!!

Stiti ce imi pare foarte curios? Desi vorbim despre niste persoane, in frunte cu ministrul sanatatii, care prin ignoranta (cel putin!) le-au scos "basma curata" pe cele doua doctorite criminale, TOTUSI, latraii societatii romanesti (ex CT Popescu, Tolontan, Mugur Ciuvica, Radu Tudor, Mircea Badea,  samd) nu par deloc vocali in a cere demisiile (cel putin) ale acestor indivizi!

Foarte ciudat! Intr-o normalitate, astfel cum mi-o imaginez eu, pe langa faptul ca ancheta procuraturii ar trebui sa se intinda si asupra Corpului de Control al Ministrului Sanatatii, precum si a acelei comisii de medici din spital desemmata sa faca ancheta interna, PRESIUNEA PUBLICA ar trebui sa fie imensa si sa conduca la demisia acestor persoane implicate in verificarea aspectelor semnalate de acea curajoasa (si cu frica de Dumnezeu) asistenta medicala!

Spre exemplu, echipa de medici din cadrul spitalului desemnata la acea vreme sa verifice daca acei pacienti au fost omorati prin diminuarea cu premeditare a noradrenalinei, SE APARA sustinand ca ei nu au avut acces la "istoricul" injectomatelor astfel cum au avut procurorii!

Pe bune????

Pai, intr-o logica absolut elementara am putea constata cu usurinta faptul ca, daca organele de cercetare penala au dreptul legal de a solicita accesul la "istoricul" oricarui aparat medical din cadrul unui spital, in cazul echipei medicale care a facut ancheta interna, accesul la "istoricul" injectomatelor care demonstreaza CRIMELE CU PREMEDITARE se putea face fara nici cea mai mica problema!

Nu contesta nimeni ca interceptarea conversatiilor telefonice cu mandat de la judecator nu va cantari semnificativ in demonstrarea premeditarii crimelor, insa DOVADA IREFUTABILA A FAPTULUI CA CELE DOUA DOCTORITE ACTIONAU CU PREMEDITARE PENTRU UCIDEREA PACIENTILOR IN FAZE CRITICE il reprezinta tocmai "istoricul" acelor injectomate!

Sa fim clari! Nu fac politica si nu urmaresc din ratiuni politice ca ministrul sanatatii sa demisioneze, INSA MA INFIOARA FAPTUL CA MINISTRUL SANATATII SI ECHIPA CORPULUI DE CONTROL PE CARE O CONDUCE, IN LOC SA OPREASCA CRIMELE DE LA SPITALUL PANTELIMON, DIN CONTRA, LE-AU SCOS "BASMA CURATA" PE CELE DOUA DOCTORITE CRIMINALE!

Axiomatic, daca nu era seriozitatea procurorilor in a efectua ancheta, cele doua doctorite isi puteau continua crimele, iar sarmana asistenta medicala cu frica de Dumnezeu care a indraznit sa faca public banuielile asupra posibililor acte crimimale, sa fie stigmatizata si luata de nebuna!

Bineinteles, DOAR O PARERE!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu