....

....

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

duminică, 14 iulie 2024

CAND TE DROGHEZI NU ESTI SMECHER/A, CI DIN CONTRA....ESTI UN DEPRESIV/A CU O VIATA TRISTA!

Buna ziua, dragii mei!

Zilele trecute am avut o discutie cu fiul meu care, dezamagind asteptarile (nerealiste, spun eu!) ale mamei sale, a venit acasa cu o nota un pic peste 7 la evaluarea nationala. 

Daca ma-sa l-a mai bodoganit un pic pentru faptul ca nu a invatat suficient, eu nu i-am reprosat nimic, nici nu l-am pedepsit, ci am incercat sa gasesc solutia potrivita pentru urmatorii 4 ani de educatie din viata sa.

Dupa o scurta analiza, raportata, desigur, la sansele pe care le poate avea la repartizarea nationala de a prinde un loc intr-un liceu in care ANTURAJUL sa nu lase de dorit, am hotarat sa-l inscriu la un liceu privat, ale carui reguli de disciplina sunt destul de stricte.

Mai mult! In aceste zile fiind si ziua lui, maica-sa s-a ocupat sa-i indeplineasca toate dorintele in materie de cumparaturi (pantofi sport Jordan, tricouri, pantaloni samd), insa un singur lucru i-am spus fiului meu:

DACA O SINGURA DATA, UNA!!!!...NU MAI MULTE, AUD CA TE-AI DROGAT (inclusiv sa tragi dintr-un joint), DIN ACEL MOMENT RELATIA TA CU MINE SE VA SCHIMBA ABSOLUT RADICAL!

Fiul meu stie ca, poate chiar gresind, am fost unul dintre cei mai permisivi parinti care pot exista, i-am dat bani de cate ori mi-a cerut, inclusiv, spre exemplu, sa mearga si sa se intoarca cu taxiul de la antrenamentele de fotbal, intotdeauna i-am cumparat hainele si incaltamintea pe care mi le-a cerut (si nu pe cele pe care as fi voit eu sau ma-sa a le cumpara!), telefoane mobile, calculatore si jocuri, TOATE, EXACT CELE PE CARE LE-A VRUT, i-am iertat orice prostie pe care a facut-o, inclusiv, cand a spart un televizor de nervi pentru ca a pierdut la un joc video, INSA DACA VREODATA VOI AFLA CA S-A DROGAT, va ajunge sa cunoasca ceea ce nici nu isi poate inchipui ca pot fi capabil!

I-am mai spus fiului meu ca pentru mine si multi din generatia mea (care chiar am fost haladiti si smecheriti) UN INDIVID/A CARE SE DROGHEAZA, INDIFERENT DE CONTEXT, arata intr-un mod evident ca are a viata trista, neimplinita (chiar daca aparentele arata contrariul), iar DEPRESIA ii bate la usa!

Pentru mine si multi din generatia mea, a te droga nu inseamna sa fii smecher sau cool, ci din contra....inseamna a avea probleme grave!

Am 51 de ani, insa pana am facut infarctul si stopul cardiac (2018) am batut cluburile si viata de noapte zeci de ani, INSA ABSOLUT NICIODATA NU M-AM DROGAT! 

Sa ne intelegem! Nu o data, am avut langa mine (mai ales in cluburi) persoane care mergeau la baie pentru a "trage", dar absolut niciodata nu am fost tentat sa vad cum este, desi indemnuri au existat din belsug!

AM FACUT FOARTE MULTE PTOSTII LA VIATA MEA, INSA DROGURILE AU REPREZENTAT O LINIE ROSIE PE CARE NU AM DEPASIT-O NICIODATA!

Nu pot decat sa sper ca fiul meu a inteles ca, indiferent cat l-as iubi, nu voi fi de acord niciodata (iar reactia va fi napraznica!) sa depaseasca LINIA ROSIE!

PS: Am scris acest comentariu dupa ce am citit un articol despre un rapper american (altfel l-as fi descris acum ceva vreme) care fiind pe scena la un festival desfasurat la malul marii, si-a aprins, OSTENTATIV, un join.....iar zecile de mii de tineri, spectatori fiind, erau in delir!

UN ASTFEL DE GEST NU ARATA CA ESTI SMECHER, CI DOAR UN BIET NEFERICIT SI DEPRESIV!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu