....

....

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

miercuri, 24 iulie 2024

ASISTAM, ZI DE ZI, LA UN LINSAJ ASUPRA A TOT CEEA CE INSEAMNA "NORMAL"!

Buna seara, dragii mei!

Acum vreo 10-12 ani, daca-mi spunea cineva ca, spre exemplu, va veni vremea cand vom fi obligati sa ACCEPTAM ca un barbat care se iubeste cu un alt barbat reprezinta o NORMALITATE, siliti fiind sa urmarim in aproape orice film sau serial produs dupa anul 2020 scene de sex explicit intre barbati, ZAU CA AS FI RAS CU GURA PANA LA URECHI!

Dar, daca cineva mi-ar fi spus ca in cadrul Universitatii Bucuresti va veni vremea cand un lector universitar, membru al comisiei de admitere, se va prezenta la catedra imbracat si incaltat precum o femeie, VA SPUN CU TOATA SINCERITATEA CA AS FI PARIAT TOT CEEA CE AVEAM (material vorbind) CA ASA CEVA NU SE POATE INTAMPLA VREODATA!

Si, totusi, s-a intamplat: 


Infinit mai socanta a fost pozitia oficiala a conducerii Universitatii Bucuresti care, de la inaltimea intelectuala pe care o ocupa, a explicat norodului ca respectivul DOMN PROFESOR nu a incalcat niciun cod vestimentar, acesta fiind imbracat potrivit libertatilor de gen, reglementate de catre Uniunea Europeana si, implicit, de catre Romania!

Pfffff! Doamne Dumnezeule! :)))))

Imi aduc aminte ca acum vreo 25 de ani, pe vremea cand insiram amanta dupa amanta si cunosteam toate cluburile de fite din Bucuresti, cineva mi-a spus ca a citit in Biblie (sper sa nu ma insel) faptul ca VA VENI O VREME IN CARE NORMALUL VA DEVENI ANORMAL, iar cei care se vor incapatana sa-l sustina (normalul) vor fi considerati ANORMALI, fiind stigmatizati!

Bineinteles ca, atunci, baltind intr-o stare de ignoranta teribila nu am dat absolut nicio importanta acelei discutii, insa, mai ales, in ultimii ani, vazand CUM ANORMALUL NE ESTE DIN CE IN CE MAI DUR IMPUS CA FIIND NORMAL, mi-am adus aminte de acel moment!

Bai, fratilor, cand....spre exemplu, vezi ca prin toate mijloacele este promovata o frumusete feminina care consta practic intr-un sir infinit de femei MUTILATE de operatii estetice, iar mentalul colectiv imbratiseaza aceasta ANORMALITATE, parca iti vine sa te uiti in oglinda si sa te intrebi....BAI, ESTE CEVA IN NEREGULA CU MINE???

Sau, cand il privesti la televizor pe presedintele celei mai puternice tari din lume, personajul care poate decide daca in orice parte a globului este pace sau razboi, si vezi un batranel dezorientat care aproape ca nu intelege pe unde se afla cand coboara din avion, care cauta cu mana un SCAUN imaginar ca sa se aseze (ca sa dau doar un exemplu recent!), in conditiile in care nu exista un scaun in acel context, SI TI SE SPUNE CA ESTE IN DEPLINATATEA FACULTATILOR MINTALE, BA, MAI MULT!!!!.....SE PREGATESTE PENTRU UN NOU MANDAT DE 5 ANI, in conditiile in care toate semnalele pe care le transmite arata ca are, cel putin, un inceput de  Alzheimer, parca iar iti vine sa te uiti in oglinda si sa te intrebi....BAI, ESTE CEVA IN NEREGULA CU MINE???

Cand privesti siderat cum la televiziune iti sunt prezentate toate scursurile societatii, detinatoare ale unor derapaje comportamentale uriase, dar care se lauda ca se scalda in bani in conditiile in care nu au detinut niciodata un loc de munca, iti vine iar sa te privesti in oglinda si sa te intrebi.....BAI, ESTE CEVA IN NEREGULA CU MINE?

Tineti minte ceea ce va spun:

DOAR STAND APROPE DE DUMNEZEU PRIN RUGACIUNE ZILNICA, NE PUTEM TINE DEPARTE DE ACEST LINSAJ CONCERTAT ASUPRA NORMALULUI!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu