...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

marți, 6 februarie 2024

TAXIMETRISTILOR, INAINTE DE A VA REVOLTA IMPOTRIVA BOLT SI UBER, INVATATI SA VA SPALATI SI SA NU MAI CIRCULATI CU NISTE RABLE MIZERABILE CARE DUHNESC A JEG!

Buna seara, dragii mei!


Acum vreo 10 zile m-a lasat masina (o Kia Sportage) in apropiere de Timisoara. Lasand la o parte faptul ca mi-a stricat 3 zile de vacanta la Poiana Brasov (unde urma sa ajung in acea seara) si costurile cu "platforma" pe care am platit-o ca sa aduc masina in Bucuresti, partea mai proasta este ca m-a lasat motorul! (nu mai am presiune pe un cilindru)

Desigur, ajuns in Bucuresti, am lasat masina in parcare, incepand sa circul cu metroul (ocazie cu care am realizat cat de bine si repede se circula), iar singurele probleme pe care le aveam (in lipsa masinii) erau cumparaturile pe care le faceam la Mega Image-ul de la Morarilor (unde imi trebuia masina) si mersul la mormantul parintilor mei, care se afla intr-un cimitir tocmai la marginea Militariului, la iesirea pe autostrada.

Prima problema (cea cu cumparaturile) am rezolvat-o cu ajutorul sugestiei unei prietene, facandu-mi cont la Sezamo (livrari acasa), iar despre cea de-a doua problema voi vorbi in randurile ce urmeaza.

Asadar, duminica m-am urcat in metrou, am mers pana la statia Politehnica, iar de acolo am comandat un taxi prin aplicatia Star Taxi, care sa ma duca la cimitir, sa ma astepte 10-15 minute si sa ma aduca la Piata Unirii.

Dupa cateva minute mi-a venit o janghina de masina, o cazatura cu 300.000 de km la bord, care arara deplorabil, atat la exterior cat si la interior, DAR DE DEPARTE CEL MAI GRAV LUCRU ERA CA PUR SI SIMPLU PUTEA A JEG!!!!

Eu am copilarit in Militari, fratilor, pe strada, cu tiganii! Mie daca-mi cade eugenia pe jos, nu glumesc cand spun ca o ridic, o suflu si o mananc! Asadar, nu se poate spune despre mine ca sunt vreun sensibil, DAR VA ROG SA MA CREDETI CA IN INTERIORUL ACELUI TAXI DUHNEA A JEG SI MIZERIE!!!

Astazi, rasfoind presa, am citit ca nu stiu ce asociatie a taximetristilor solicita guvernului sa aiba aceleasi drepturi cu cele pe care le au Bolt si Uber (dpdv al tarifului), si sa nu mai aiba concurenta din partea acestora bla bla bla!

PE BUNE, MAI, JEGOSILOR?????

La foc automat imi aduc aminte de situatii in care m-am urcat intr-un taxi si ii mirosea soferului gura in asa hal incat imi venea sa vomit! Sa nu mai spun de cate ori mirosea a transpiratie, de cate ori mirosea a shoarma, de cate ori aspectul soferilor era total neingrijit, de cate ori ascultau manele, de cate ori mergeau fara aer conditionat cand afara erau 35 de grade!!!!

PE BUNE, MAI, JEGOSILOR??? Vreti sa nu va mai faca concurenta Bolt si Uber????

Cat tupeu!

Eu sunt tampit si cand am nevoie de un taxi, fac comanda pe Star Taxi, insa fiul meu merge doar cu Uber sau Bolt!

Tanara generatie nu mai admite sa circule cu toti nespalatii a caror masini arara precum niste conserve ruginite!

Am mers de cateva ori cu Bolt-ul si Uber-ul impreuna cu fiul meu sau cu prieteni, si pot sa spun ca intotdeauna masina cu care am circulat arata impecabil, iar soferul era parfumat si ingrijit! 

ASTA-I DIFERENTA, BAI, JEGOSILOR DE TAXIMETRISTI!

PS: Este perfect adevarat ca in randul taximetristilor sunt si oameni curati, parfumati si cu masini impecabile, insa acelea sunt doar EXCEPTIILE! Si, nu depasesc 10%!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu