...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

luni, 19 februarie 2024

BUNICUL MEU ESTE UN EROU PENTRU MINE, CARE S-A OPUS, ATAT CAT A PUTUT, RUSILOR IN ANII '50! IN NICIUN CAZ MASCARICIUL DE LA KIEV SAU ALTII CA EL!

Buna seara, dragii mei!

Citeam cu jena despre faptul ca patronul clubului de fotbal FCU Craiova, Adrian Mititelu, a solicitat sambata Federatiei Romane de Fotbal sa-i permita ca la inceputul meciului disputat cu CFR Cluj sa tina UN MOMENT DE RECULEGERE IN MEMORIA LUI ALEXEI NAVALNY!

Doamne Dumnezeule, in ce imensa ipocrizie putem trai! :)))))

PE VREMEA CAND EU SCRIAM PE ACEST BLOG DE ALEXEI NAVALNY (si se petrecea acum vreo 8 ani de zile), as putea baga mama in foc ca Adrian Mititelu nu auzise in viata lui de acest nume, el fiind mult prea preocupat (atunci) sa se "behaie" cu Gigi Becali.

IN PREZENT, cum este la moda sa fii plin de tatuaje, sa porti barba sau....cel mai recent, sa porti aparat dentar, la fel este de cool sa fii RUSOFOB SI ANTI PUTINIST! :))))

Cineva ma intreba recent de ce il detest pe mascariciul de la Kiev, si de ce nu am simtit nici cea mai mica empatie fata de Boris Nemtov si Alexei Navalny (despre care mi-am spus parerea pe blog inca de acum vreo 8-10 ani), IN CONDITIILE IN CARE BUNICULUI MEU, FOST MAGISTRAT, I-A FOST DISTRUSA VIATA DE CATRE RUSI CARE I-AU CONFISCAT PAMANTUL SI L-AU DAT AFARA DIN MAGISTRATURA PENTRU CA A REFUZAT SA SE INSCRIE IN PARTIDUL COMUNIST?

Hm.....pai, simplu!

Bunicul meu, la inceputul anilor '50 cand i-a fost distrusa cariera pentru ca a refuzat sa se inscrie in Partidul Comunist, A FACUT-O DIN CONVINGERE, ASUMANDU-SI SA RAMANA FARA PAMANT SI SA-SI DISTRUGA CARIERA, AJUNGAND SA DEA CU LOPATA (ca muncitor necalificat) PENTRU A-SI PUTEA HRANI FAMILIA!!!!

Bunicul meu nu a avut sustinerea financiara si protectia americanilor sau a occidentului cand a ales sa nu intre in Partidul Comunist, fapt care i-a distrus viata, iar pe mama mea (fiica lui) a condamnat-o la a avea un "dosar" absolut incompatibil cu posibilitatea de a face o facultate (si mama ar fi voit sa faca facultatea de medicina)....!!!!!!

NU, BUNICUL MEU A FACUT-O DIN CONVINGERE SI URA FATA DE COMUNISTI!

Nu acelasi lucru se poate spune despre fatalaul de la Kiev, milionar in euro, aparat de serviciile de securitate britanice, si cu o familie careia in proportie de 100% i s-a garantat securitatea viitorului...

Despre Nemtov si Navalny evit sa ma pronunt, pentru ca unul dintre principiile mele in viata este ca in omul cazut sa nu mai dai....

Asadar, dragii mei, nu am cum sa empatizez cu cauza ucrainiana, dar, mai ales, cu mascariciul de la Kiev, din moment ce este irefutabil demonstrat ca in Ucraina nu se ia nicio decizie fara acceptul SUA!

Iar, despre desidentii rusi sustinuti extrem de puternic financiar (cum a fost cazul lui Nemtov si Navalny) este la mintea cocosului sa realizezi ca aceia nu pot fi numiti PATRIOTI, in conditiile in care daca ar fi preluat puterea in Rusia (prin absurd) ar fi executat ordinele venite din SUA, ajungand sa-si tradeze tara fara a se putea impotrivi!

Trebuie sa fii UN IMBECIL NOTORIU incat sa crezi ca pe SUA o intereseaza cata democratie este in Rusia sau cat de bine traieste rusul de rand! :)))))))

UNICA DORINTA A SUA ESTE SA PRODUCA O BRESA IN SISTEMUL RUSESC SI SA AJUNGA SA PUNA LA CONDUCEREA RUSIEI UN INDIVID CUM A FOST NEMTOV SAU NAVALNY, iar ulterior, sa profite la maxim de resursele imense ale Rusiei!

Si, asta este si normal sa incerce sa faca SUA! Anormal ar fi sa nu incerce!

FOARTE IMPORTANT!

NOTA: Desigur, daca acest razboi ruso-ucrainian (care putea fi usor evitat) nu s-ar duce la granita Romaniei, ci undeva foarte departe de tara, spre exemplu, la granita SUA, evident ca nu as fi avut nimic de comentat, cum nu am de comentat nici despre razboiul de Gaza despre care nu am scris un cuvant! Dar, acest razboi desfasurandu-se la granita tarii noastre, actiunile Ucraine dictate exclusiv de catre SUA pun Romania intr-un pericol de razboi foarte mare! Din acest motiv sunt foarte suparat!

Se tot vorbeste despre faptul ca rusii o duc rau! Hai sa fim seriosi! Cine cunoaste societatea ruseasca nu poate spune ca rusii o duc rau!

Aaaaa, ca sunt anumite zone sarace si foarte sarace, asta nu contesta nimeni! Dar, cumva, in Romania nu sunt astfel de zone? Cumva, de bine ce este au plecat 5 milioane de romani din tara sa munceasca in occident? 

Stiu! Astazi este COOL sa fii rusofob! Din pacate, eu nu pot sa actionez cu turma, fara sa gandesc si fara sa analizez logic!

DAR, PEDIGREE-UL MEU FAMILIAL ESTE DE 100 DE ORI MAI ANTICOMUNIST DECAT AL MULTORA! 

Deocamdata, eu pot prezenta oricand dovezi ca familia mea a avut imens de suferit de pe urma RUSILOR, in timp ce familiile multora din cei pe care ii vedeti astazi prin mass media ca sunt RUSOFOBI, au profitat din plin de aducerea comunismului in Romania de catre trupele rusesti!

Asa ca, le-as spune: Hai, sictir, IPOCRIRILOR! :))))

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu