...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

duminică, 20 noiembrie 2022

FRUMOASA RAMONA ILIE SI PLANGACIOSUL COLUMBIAN!

Buna ziua, dragii mei!

Mai da-l Doamne Iarta-ma de razboi, pentru ca de aproape 9 luni doar despre acest lucru am scris, asa ca, astazi, voi scrie despre ceva care m-a amuzat teribil.

In presa romaneasca a aparut, recent, un interviu cu un columbian CARE SE SMIORCAIE ca a fost inselat sentimemtal si "supt", din pacate, DOAR DE BANI :)))))......de catre o vedeta din Romania.....una, RAMONA ILIE!

Bai, fratilor, va marturisesc ca, pana la citirea respectivului articol, nu doar ca nu stiam cine este vedeta Ramona Ilie (prezentatoare la Antena Star), dar nici nu auzisem vreodata de numele ei!

In fine! Am dat cautare pe Google si....ce sa spun? Ramona Ilie este ceea ce trebuie, nimic de spus! Bomba, femeia!



NOTA: In a doua poza, distinsa domnita este alaturi de PLANGACIOSUL COLUMBIAN ESCROCAT SENTIMENTAL :))))

Asadar, plangaciosul columnian s-a plans presei din Romania ca, dupa ce si-a facut cont pe un site de socializare, a cunoscut-o pe distinsa domnisoara care s-a prezentat ca fiind SARA, studenta nu stiu unde. Axiomatic ca, imediat, plangaciosului i s-au aprins calcaiele dupa frumoasa romanca, astfel ca nu peste multa vreme a iesit cu ea la cina. :))))

Cina care incepea cu o cheltuiala de 400 lei (bani pe care ii dadea domnisoarei), avand in vedere ca aceasta se plansese ca locuieste la vreo 40 de km de Bucuresti, iar cum taxiurile nu vin acolo, trebuie sa platesca cuiva transportul pana la Bucuresti si inapoi. :)))))

Columbianul nostru a "patinat" perfect la vrajeala frumoasei domnite, achitand 400 de lei DE FIECARE DATA cand iesea cu ea la cina (si, Slava Domnului ca au iesit destul de des timp de vreo 3 saptamani), asa cum a "patinat" perfect si la alte vrajeli care au urmat! :))))

Una dintre ele (la vrajeala ma refer) a fost cand, cu o figura de copil bosumflat, frumoasa romanca i-a reprosat columbianului faptul ca acesta isi "permisese" fara sa o intrebe (auziti, bai, fratilor!) sa ii cumpere din mall un parfum (care se voia a fi o surpriza), avand in vedere faptul ca ea se  parfumeaza doar cu anumite parfumuri! :)))))

Pentru a-l ierta, domnisoara i-a aratat o mica spartura a telefonului, INTREBANDU-L DACA NU POATE SA-I CUMPERE UN ALT TELEFON! 

Imediat, columbianul plangacios a fost de acord sa ii cumpere un telefon nou, motivand presei din Romania faptul ca ORICE BARBAT TREBUIE SA FACA CADOU UNEI FEMEI CU CARE IESE A DOUA OARA IN ORAS (Dumnezeule Mare, in ce lume de fatalai prostanaci putem trai!!!!)....iar gusturile frumoasei romance in materie de telefoane mobile nu au fost deloc ieftine: ultimul model de la Iphone in valoare de 1400 euro! :)))))

Ca sa nu o mai lungesc, in serile urmatoare, frumoasa romanca i-a mai cerut columbianului sa-i cumpere si o gentuta de vreo 800 de euro (ceea ce s-a si intamplat), iar, de departe, cea mai tare faza a fost ca, intr-o seara, a achitat nota de plata intr-un club (in jur de 3000 lei) urmare unei petreceri unde, printre prietenii frumoasei romance, se afla....ATENTIE MARE! :)))).....si sotul ei, pentru ca Sara, pe numele ei real, Ramona Ilei, ESTE CASATORITA! :))))))

Probabil ca nu s-ar fi ajuns la un scandal daca nefericitul columbian, dupa ce a spart in 3 saptamani vreo 5 mii de euro pe funduletul frumoasei romance, S-AR FI ALES SI EL CU CEVA MAI MULT DECAT UN PUPIC PE CARE A APUCAT SA IL APLICE PE GATUL DOMNITEI, INTR-O SEARA CAND DANSAU IN CLUB! :)))))

Doamne Dumnezeule! Bai, fratilor, pur si simplu, ramai masca cand auzi cat de prosti pot fi atat de multi fatalai, in aceasta ciudata lume in care traim!

Recunosc, mi-au spus si mie de-a lungul timpului cateva frumoase domnite (si, chiar erau frumoase) sa le cumpar nu stiu ce cadouri, iar raspunsul meu, instant, era:

Da! Cum sa nu, scumpo, iti dau multa "......" !!!

Si, ghici, ce? :)))

NICIUNA NU S-A SIMTIT JIGNITA SI NU A PLECAT! (desi, atentie, eu nu eram nici macar un barbat liber)

Bai, fratilor, mai ales in ziua de astazi, FEMEIA ESTE DATOARE SA-L INCERCE PE FRAIER....daca tine, bine! (si, tine, Slava Domnului!), daca nu tine, iarasi, bine! :))))

La columbianul plangacios a tinut! :)))) Acum, dupa ce a aflat ca doamna Sara, pe numele real, Ramona Ilie, nu doar ca l-a ametit si imbrobodit sentimental pana ce fraierul a decartat mii de euro, DAR MAI LUCRA IN ECHIPA SI CU SOTUL (asta-i cea mai tare faza!), chiar nu inteleg de ce vine si se smiorcaie presei din Romania??? :)))))

Bai, eu sunt un batran cu burta (deh, am ajuns la 50 de ani), dar privind in spate si aducandu-mi aminte cate femei frumoase am agatat si cu care m-am distrat si iubit FARA SA FAC CADOURI, CU ATAT MAI MULT, SCUMPE!.....pur si simplu nu imi vine sa cred cat de prosti si fatalai au ajuns barbatii in ziua de astazi! :)))))

Doamne Dumnezeule!!!

PS: OK, inteleg ca pot exista momente in care chiar accepti sa faci cadouri pentru a bifa o frumoasa si mai tanara domnita, dar cum Doamne Iarta-ma sa decartezi atatia bani si sa nu ai relatii intime cu respectiva??? Auzi....un pupic pe gat, timp de 3 saptamani! :)))))))

Bineinteles, DOAR O PARERE!


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu