...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

luni, 10 ianuarie 2022

RISCUL COVID 19 NU MAI EXISTA CAND VINE VORBA DE "LOVELELE" CARE S-AR PIERDE IN CAZUL NEPARTICIPARII LUI NOVAK DJOKOVIC LA TURNEUL AUSTRALIAN OPEN!

Buna ziua, dragii mei!


Am fost inca de la inceputul pandemiei un sustinator ar tuturor masurilor anti Covid, m-am vaccinat, am respectat cat de mult am putut restrictiile samd.

Nu conteaza daca cred sau nu in TEORIA CONSPIRATIEI, conteaza faptul ca am fost un cetatean ascultator care m-am supus noilor reguli.

Insa....

DACA NOVAK DJOKOVIC VA JUCA LA AUSTRALIAN OPEN (in conditiile in care nu este vaccinat!!!!), IMI VA FI FOARTE GREU SA MAI CRED IN SERIOZITATEA MASURILOR ANTI-COVID! BA, IMI VA FI APROAPE IMPOSIBIL!

Se tot spunea ca Australia este o tara in care REGULILE SUNT REGULI, fiind obligatoriu a fi respectate, indiferent de cum te numesti!

Pai, astazi, tocmai ce ne-a fost aratat ca in fata "LOVELELOR", chiar si in Australia regulile nu mai sunt reguli!

Axiomatic, daca Novak Djokovic va juca la Australian Open, acest lucru va insemna un SCUIPAT IMENS pe obrazul miliardelor de prosti (ca mine) care au acceptat din prima clipa sa se supuna NOILOR REGULI, inclusiv, sa se vaccineze de cate ori a trebuit.

Va fi o dovada DUREROASA (inca una!) ca tot ceea ce conteaza PE INTREG MAPAMONDUL, este doar "cascavalul". Un Australian Open fara Novak Djokovic aduce pierderi insemnate financiare, asa ca se poate trece cu vederea faptul ca respectivul nu este vaccinat!

La fel cum se poate trece cu vederea si faptul ca, desi avocatii sai (ai lui Novak) au adus dovada ca tenismenul a iesit POZITIV la un test PCR facut in data de 16 decembrie 2021, in zilele urmatoare a participat, bineinteles, FARA A PURTA MASCA, la diverse activitati alaturi de copii. 

CAND ESTE VORBA DE "LOVELE" (multe!!!), bineinteles ca gestul de inconstienta a lui Novak nu se incadreaza la infractiunea numita ZADARNICIREA COMBATERII COVID 19! 

Daca un cetatean oarecare ar fi fost dovedit ca dupa ce a iesit pozitiv la un test Covid 19, in loc sa intre in carantina a continuat sa intre in legatura cu semenii sai, imediat s-ar fi pricopsit cu UN DOSAR PENAL!

Poate gresesc, dar daca Novak Djokovic va fi lasat sa joace nevaccinat la Australian Open, miliarde de cetateni care s-au vaccinat fara sa cracneasca, isi vor pune multe intrebari despre....VACCINARE! 

Cum sa mai crezi pledoariile vestitelor institutiilor medicale mondiale cum ca, DACA DORIM SA SE SFARSEASCA PANDEMIA ESTE OBLIGATORIU A ACCEPTA SA NE VACCINAM, in conditiile in care, pentru un pumn (chiar daca mare!) de "lovele" un jucator de tenis care se eschiveaza a se vaccina, ii este permis sa participe la un turneu important de tenis? :))))))

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu