...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

luni, 17 ianuarie 2022

DOAR UN PSIHOPAT PUTEA SA VERIFICE CU PANTOFUL DACA FETITA LOVITA PE TRECEREA DE PIETONI MAI TRAIESTE SAU NU!

Buna seara, dragii mei!

De zeci de ani, in dese momente, am spus raspicat: GATA! AM VAZUT TOT CEEA CE SE POATE VEDEA!......iar, viitorul mereu m-a contrazis!

Cazul fetitei de 13 ani, ucise pe trecerea de pietoni!

Din postura de SOFER nu voi comite greseala de a judeca faptul ca nefericitul politist a accidentat mortal, CHIAR PE TRECEREA DE PIETONI, o fiinta umana! Doar retardat sa fi sa nu realizezi ca ORICARUI SOFER i se poate intampla acest lucru, fiind necesar doar un moment nefericit de neatentie! 

Insa pana la 49 de ani nu am crezut ca poate exista UN POLITIST (ce se presupune ca a trecut periodic testul psihologic) care dupa ce a dat cu masina peste O FETITA DE 13 ANI!!!!....coboara din masina si vorbind la telefon, verifica cu pantoful daca fetita mai este sau nu in viata....!!!!



Sunt profan in materie de psihologie, INSA AS PUTEA SA FAC PARIU ca daca un psiholog ar analiza filmuletul cu purtarea politistului dupa ce a omorat acea fetita de 13 ani, AR FI IMPOSIBIL SA NU CONCLUZIONEZE CA INDIVIDUL NU A FOST INCERCAT DE ABSOLUT NICIO URMA DE REMUSCARE!

Frate, am scoala vietii cat multi nici nu viseaza ca poate exista! Tocmai de aceea sustin cu tarie ca CEEA CE A FACUT POLITISTUL ESTE UN COMPORTAMENT DE PSIHOPAT!

Priviti pozitia corpului politistului atunci cand incearca cu pantoful sa vada daca fetita mai traieste sau nu! Poza, efectiv, "URLA" aratand nepasarea si lipsa totala de empatie a politistului cu imensa tragedie pe care o produsese!

Este un comportament de PSIHOPAT, pentru ca un om normal aflat intr-o astfel de situatie, ori se prabuseste instant psihic si fizic, neputand sa coboare din masina sau sa articuleze vreun cuvant, ori incepe sa-si smulga parul din cap realizand ca A OMORAT UN COPIL!

ACEST INDIVID, care mai este si politist (absolut uluitor!), se observa din imaginile prezentate ca nu a nutrit nici cel mai mic sentiment de VINOVATIE SAU COMPASIUNE FATA DE FETITA UCISA, vorbind "tantos" la telefon si incercand cu pantoful sa ridice corpul fetitei pentru a verifica daca mai este in viata!

Bai, si daca dai peste cineva in Mall, dezechilibrandu-l, ai tendinta sa pui palmele grijuliu pe acea persoana, intreband-o daca este ok! DAR, SA UCIZI UN COPIL SI SA-L VERIFICI CU PANTOFUL DACA MAI TRAIESTE SAU NU?!?

Doamne Dumnezeule!!!

Bai, am cunoscut "n" tipologii de oameni, de la atat de puternici ca si pozitie in sistem incat iti puteau distruge viata cu un telefon, pana la tot soiul de "periculosi" pe latura interlopa a societatii.....DAR LA ABSOLUT NIMENI (indiferent cat de "caine" era!) NU AM VAZUT UN ASEMENEA COMPORTAMENT!

Repet! Respect prea mult SISTEMUL, astfel ca ma voi abtine sa fac vreun comentariu transant la adresa MINISTERULUI AFACERILOR INTERNE, insa oricine poate realiza ca fiecare zi care se scurge aduce o si mai mare DISOLUTIE a acestui extrem de important minister!

Daca acest individ lucreaza de cativa ani (macar!) in POLITIE, asta presupune ca a trecut obligatoriu prin cateva examene psihologice! (ganditi-va ca poarta arma) 

FARA COMENTARII! 

Acest individ care a aratat un comportament de PSIHOPAT dupa ce a ucis fetita de 13 ani, ma indoiesc profund ca va simti vreodata macar cea mai mica urma de REGRET! Aaaaa, clar, in fata procurorilor si a judecatorilor va sustine ca regreta, DOAR PENTRU A LUA O PEDEAPSA CAT MAI MICA SI, MUSAI, CU SUSPENDARE!

Repet si subliniez!!! Doamne Fereste, nu-l judec pe individ din prisma soferului neatent care a ucis pe cineva pe trecerea de pietoni, pentru ca am stabilit ca acest nefericit lucru i se poate intampla oricui care conduce o masina, INSA IL JUDEC PENTRU COMPORTAMENTUL SPECIFIC DE PSIHOPAT PE CARE L-A AVUT DUPA CE A UCIS FETITA DE NUMAI 13 ANISORI!

Un astfel de comportament, nu poate fi iertat! Niciodata!

Bineinteles, DOAR O PARERE!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu