...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

joi, 16 decembrie 2021

O DETEST PE SOSOACA, DAR PASIVITATEA PREMIERULUI CIUCA IN FATA DENIGRARII ROMANIEI DE CATRE DOI ZIARISTI MACARONARI ESTE EXTREM DE INGRIJORATOARE!

Buna seara, dragii mei!

Probabil ca, de cate ori Diana Sosoaca se da in spectacol, NORODUL GROBIAN SI, CEL MULT, GIMNAZIAL INSTRUIT este ferm convins ca doar votul lui a facut ca aceasta continuatoare a altui mascarici politic, raposatul Vadim Tudor, poate sa tina piept vanzatorilor de neam si tara! :))))

In cazul CUNOSCATORILOR, situatia este fff simpla! Alegerile se tin pentru ca traim intr-o democratie! Dar, de aici si pana a crede ca prin votul unor analfabeti functionali poti sa ajungi dintr-un neica nimeni UN POLITICIAN CARE SA TINA ROMANIA PE JAR, este o naivitate crunta! 

Asadar, din umilu-mi punct de vedere, intrebarea este:

DE CE ARE "SISTEMUL" NEVOIE DE SOSOACA? 


Pentru ca, daca SISTEMUL nu ar avea nevoie de aceasta doamna Sosoaca, pur si simplu ar disparea din peisajul politic, astfel cum au disparut si alti politicieni infinit mai celebri. (Adrian Nastase, Ponta, Antonescu samd)

Este atat de penibil sa stai sa o auzi pe aceasta individa, Diana Sosoaca, cum il imita pe raposatul Vadim atunci cand repeta la infinit sintagma "vorbesti cu un senator al Romaniei"....! :))))

Pai, imi aduc aminte de raposatul Vadim cum ii lua mortii si familia raposatei Zavoranca (batrana), iar cand, la randu-i, aceasta-i raspundea pe masura, il auzeai urland: CUM ITI PERMITI, FAAAAA, SA VORBESTI ASA CU UN EUROPARLAMENTAR AL ROMANIEI? :))))))

Altceva, ma deranjeaza fff tare!

NU AM ASCUNS VREODATA CA SUNT UN SUSTINATOR INFOCAT A TOT CEEA CE INSEAMNA ROMANIA, astfel ca m-am infuriat groaznic cand i-am auzit pe acei doi prapaditi de macaronari (ziaristi, chipurile) cum improasca cu noroi Romania in presa mondiala!!!!

Jur! Am transpirat de nervi! Ba, ca au fost sechestrati timp de 8 ore de catre politia romana, ba ca desi se aflau in Romania au avut senzatia ca sunt in SIRIA....

Pffffff!

Din aceasta perspectiva consider ca primul ministru Nicolae Ciuca trebuia sa riposteze cu maxima fermitate la tentativa DE A FI TRASI DE URECHI de catre autoritatile italiene!

Din punctul meu de vedere, este absolut inacceptabil sa ramanem impasibili cand niste macaronari ne prezinta in presa mondiala ca fiind o tara asemantoare SIRIEI (din punct de vedere al democratiei), iar, ulterior, sa vina si autoritatile italiene care sa incerce sa ne traga de urechi!

Doamne Dumnezeule!

Repet! O DETEST PE DIANA SOSOACA, sustinand cu tarie ca ultimele alegeri parlamentare au adus in cea mai importanta institutie a tarii, PARLAMENTUL, mai mult ca niciodata in istoria democratica a ultimilor 30-35 de ani, GROBIANISMUL SI GOLANIA!

Insa, oricine priveste filmarea scandalului dintre macaronari si Sosoaca, poate observa cu usurinta cum ziarista de la Rai Uno se plimba si filmeaza nestingherita prin apartamentul lu' Sosoaca (care era si birou), DESI ACEASTA II SPUSESE CA NU II DA VOIE!

Inca o data!

Doar SISTEMUL stie de ce are nevoie de aceasta Sosoaca, pentru ca altfel, ar potoli-o cat ai spune "peste", astfel cum a mai potolit pe multi care ajunsesera sa se creada....Dumnezei ai Romaniei! :))))

Dar, primul ministru, Nicolae Ciuca, din umilu-mi punct de vedere, ar trebui sa respinga cu fermitate orice tentativa a autoritatilor italiene de a ne trage de urechi!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu