...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

joi, 20 ianuarie 2022

DOCTORATUL DOMNULUI CIUCA...

Buna ziua, dragii mei!

Din nou, mare scandal in Romania! De data aceasta, PLAGIATUL PREMIERULUI NICOLAE CIUCA!

Habar nu am daca a plagiat sau nu, insa la modul cel mai sincer sustin ca nu are absolut nicio importanta daca a plagiat la lucrarea de doctorat!

Bai, fratilor, nu stiu cat de mare era DISOLUTIA sistemului de invatamant inainte de 1989, dar pot sa opinez ca, din punctul meu de vedere, fiecare an care s-a scurs de la momentul precizat a inrautatit situatia.

MAI ARE ROST SA VA SPUN CATI AGRAMATI CUNOSC CARE DETIN DIPLOME DE STUDII SUPERIOARE SI....MASTERE???? :)))))))

La ora actuala a detine o diploma de studii superioare si un master, reprezinta mai putin decat reprezenta inainte de '89 diploma de bacalaureat.

Cum sa detina diploma de studii superioare un cetatean care se exprima AGRAMAT, iar daca-l pui sa scrie, isi scranteste mana? :))))

In plus, de cele mai multe ori, acelasi cetatean detine si o diploma de master!!!! :))))

ULUITOR!

Iar, noi vorbim despre plagiatul primului ministru?!? SA ARUNCE CU PIATRA CEL FARA DE PACAT!

In loc sa ne acuzam de PLAGIAT, cred ca ar fi mult mai oportun ca sistemul de invatamant sa renunte la IMBECILITATEA NUMITA "LUCRARE DE DIPLOMA" (care, probabil, functioneaza si la master sau doctorat, chiar daca poarta o altfel de denumire), pentru ca, chiar daca in oceanul de ipocrizie in care ne scaldam ca societate suntem tentati sa NEGAM, realitatea arata ca 9 din 10 lucrari de licenta, master, doctorat....detin in cuprinsul lor o mai mica sau mai insemnata parte de PLAGIAT! :))))

Pai, de unde sa scoata cetateanul zeci de pagini de continut (mereu altul) despre un subiect? :))))))

NORMAL CA SE PLAGIAZA!

Premierul Ciuca nu imi este ruda, nici prieten, amic sau cunostinta, EU NU FAC POLITICA SI NU SUNT INREGIMENTAT IN VREUN PARTID, insa dupa aproape 3 luni de criza politica profunda, sa inceapa de nicaieri un scandal despre plagiatul premierului abia investit, asta-i o chestiune, sigur, CONCERTATA! 

Practic, este o rafuiala politica intre doua sau mai multe "echipe" (pentru a ma exprima elegant) in care se face apel la "DOSAR"! :))))

 Acel "DOSAR" care produce frisoane multora dintre cei care intra in lumea politica!

Eu nu am fost suficient de inteligent sa termin un master sau un doctorat (si, subliniez ca nu sunt ironic!), avand toata pretuirea pentru cei care au reusit sa bifeze aceste tinte apreciabile in dezvoltarea intelectuala a unui individ, INSA PROCENTUL CELOR CARE CHIAR MERITA FELICITATI NU CRED SA DEPASEASCA 20-25% DIN TOTALUL CELOR CARE AU TRECUT LINIA DE FINISH!

Pentru "restul" este foarte riscant sa-i pui sa scrie corect....a-ti da, a-ti placea, va urma, v-a dat samd. :)))

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu