...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

vineri, 16 iulie 2021

LIVIU DRAGNEA, HAIDUCUL CARE LUPTA CU SISTEMUL PENTRU BUNASTAREA PROLETARIATULUI.

Buna seara, dragii mei!


O vorba veche din "strada", spune clar:

IN OMUL CAZUT NU SE MAI DA!

Punct! 

Bineinteles, este o regula respectata de catre BARBATII ADEVARATI, pentru ca in lumea fatalailor in care astazi traim, Doamne Fereste sa cazi.... :))))

Aseara a iesit din puscarie, Liviu Dragnea! Unii spun ca, nu pentru multa vreme! Privindu-l, fara echivoc, mi-a parut un om cazut! Nu mai avea absolut nimic din siguranta si impetuozitatea de acum 2-3 ani!


Daca nu este tampit, stie cu siguranta ca i s-a terminat cariera politica, iar daca va continua cu DEMAGOGIA SI FARISEISMUL, atacand sistemul, cu siguranta nimeni nu va mai tine cont ca este un om cazut....

Nu-mi place Liviu Dragnea! Nu-mi place pentru ca este demagog si fariseu. Am mai spus-o:

NU POT ACCEPTA SA VAD PE CINEVA CARE FACE APOLOGIA LUPTEI PENTRU BUNASTAREA PROLETARA, in conditiile in care familia sa traieste intr-un lux faraonic, permitandu-si chiar sa aiba o echipa de fotbal! 

Pai, ce facem?!?

Ne batem cu pumnul in piept ca luptam pentru SARACII ROMANIEI, in timp ce conducem masini de sute de mii de euro, detinem o insula, copiii detin firme super prospere, invartind milioane si milioane de euro, casa si terenul din Alexandria are dimensiuni faraonice etc etc etc????

Iar, tot acest lux etalat se defasoara in  conditiile in care TOATA VIATA AI LUCRAT LA STAT, FIIND PLATIT CU UN SALARIU DE BUGETAR.

De unde atata bogatie??? :)))

Mai mult! Oricine poate PROMITE (fara acoperire, mai ales cand esti constient ca urmeaza sa pierzi alegerile) dublarea pensiilor, triplarea alocatiilor pentru copii samd.....avand in vedere ca in ochii PROSTIMII vei fi considerat un zeu.

Nu conteaza ca daca ai fi la putere, nu ai avea de unde sa scoti banii pentru onorarea unor promisiuni absurde, IMPORTANT ESTE CA PROSTIMEA TE REGRETA SI ESTE FERM CONVINSA CA DACA RAMANEAI LA PUTERE PROLETARIATUL ROMANESC MANCA LA MICUL DEJUN ICRE DE MANCIURIA.

Nu este un secret pentru nimeni faptul ca am vederi de stanga, ca nu m-am aliniat in a jigni Rusia si a proslavi SUA, insa sustin cu toata convingerea ca un personaj precum LIVIU DRAGNEA (de stanga, declarat) trebuia sa fie oprit, pana nu era prea tarziu!

Liviu Dragnea vorbeste despre verticalitate in conditiile in care, daca nu gresesc, cu ceva ani in urma era in "barca" lui Traian Basescu, dupa care a devenit cel mai mare oponent al acestuia, inregimentandu-se la PSD.

Liviu Dragnea trebuia obligatoriu sa fie oprit! Multora le place puterea, insa in cazul dumnealui setea de putere, DAR, MAI ALES, DISPRETUL  FATA DE LEGE, se situa la un nivel absolut uluitor. Lasat, cred ca l-ar fi depasit pe Ceausescu! (la rele...)

Dar, repet!!!!!

IN PREZENT, FIIND UN OM CAZUT,  TREBUIE SA FIE LASAT IN PACE! 

Cu o conditie....sa stie sa respecte "limita"! 


Bineinteles, DOAR O PARERE!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu