...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

marți, 20 iulie 2021

BIROUL DE POLITIE AUTOSTRADA A2 BUCURESTI - CONSTANTA, CEI MAI PENIBILI POLITISTI DIN TARA!

Buna seara, dragii mei!

Incepand de duminica dimineata ma aflu la Mamaia. Da, tot la Hotel Comandor, ramanand, dupa 10 ani, fidel locului in care m-am simtit mereu ca acasa.

Bai, fratilor! Niciodata nu am avut o parere buna despre politistii de la rutiera, dar ceea ce se intampla astazi in societatea romaneasca SUB NASUL ACESTOR "BRAVI" APARATORI AI LEGII, este ceva de neimaginat!

Faptul ca, spre exemplu, atunci cand exista un accident pe autostrada, iar circulatia este intrerupta, exista destui "tupeisti" care continua sa se deplaseze pe BANDA DE URGENTA sub ochii fatalailor de politisti de la "rutiera", nu cred ca mai reprezinta nicio mirare pentru nimeni.

DAR, CEEA CE AM AFLAT CA S-A INTAMPLAT IERI PE AUTOSTRADA A2 (Bucuresti-Constanta), CAND ZECI DE AUTOTURISME AU CIRCULAT PE CONTRASENS, pentru ca acei tupeisti conducatori auto au considerat ca pot face cale intoarsa, avand in vedere ca avusese loc un accident datorita caruia circulatia era oprita, chiar ca este de necrezut intr-o tara ce se doreste a fi europeana!





Fatalaii de politisti, BINEINTELES ca nu au avut reactie pana in momentul in care cateva filmari nu au ajuns in SPATIUL PUBLIC! 

Adica, a trebuit ca nea Ion sa filmeze cu telefonul zecile de masini care circulau pe contrasens, PENTRU CA FATALAII DE POLITISTI SA DEA UN COMUNICAT in care sa precizeze ca....atentie mare!!!!....ca urmare a faptului ca in spatiul public au aparut o serie de imagini cu masini circuland pe contrasens, Biroul de Politie Autostrada A2 Bucuresti- Constanta a demarat cercetarile pentru identificarea si tragerea la raspundere a soferilor vinovati! :)))))))

Doamne Dumnezeule!!!!

Si ne miram ca nu suntem primiti in Spatiul Shengen! :))))

Adica, daca nu era nea Ion care sa filmeze cum zeci de masini circula pe contrasens pe Autostrada A2, imaginile ajungand in presa, FATALAII DE POLITISTI nu ar fi miscat un deget pentru tragerea la raspundere a vinovatilor! 

AUZI....!!!! In urma aparitiei in spatiul public a unor imagini....!!!

BAI, FATALAILOR DE LA BIROUL DE POLITIE AUTOSTRADA A 2 BUCURESTI - CONSTANTA, voi nu vedeti pe camere ceea ce se intampla pe autostrada????

Doamne Dumnezeule!

Bai, eu nu sunt un om rau! Ba, din contra! Rabdarea si intelegerea mea sunt imense! DAR, DACA ERA PRIM-MINISTRUL UNEI TARI IN CARE ZECI DE IDIOTI MERG PE AUTOSTRADA PE CONTRASENS, iar politistii aleg sa actioneze ABIA dupa ce apar in presa imagini, jur ca ii scoteam din birouri pe toti sefii de la "circulatie" si ii puneam SA FACA "PATRULA" ZI DE ZI PE AUTOSTRADA A 2, pana la incheierea sezonului! Asta, ca sa nu-i dau afara!

Daca am ajuns in situatia in care zeci de masini sa circule pe contrasens pe autostrada (cautati filmarile si vedeti ce intoarceri puteau sa faca, de nu iti venea sa crezi ca poate fi posibil asa ceva!), doar pentru faptul ca avusese loc un accident si tupeistii soferi nu aveau chef sa astepte eliberarea drumului, BAI, ASTA INSEAMNA DISOLUTIA TOTALA A POLITIEI RUTIERE!

Pe langa punerea in pericol grav a vietilor unor sute de oameni nevinovati care circulau pe autostrada!

Bineinteles, DOAR O PARERE!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu