...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

luni, 5 aprilie 2021

NU POT SA URASC RUSIA SI PE VLADIMIR PUTIN, DOAR PENTRU CA ESTE LA MODA!

Buna seara, dragii mei!

Deunazi, cineva apropiat (care mi-a citit blogul) m-a intrebat cum de pot fi fascinat de Vladimir Putin, dar mai ales cum de pot sa nu simt o ura viscerala fata de Rusia.

Apoi, ca argument suprem mi-a adus aminte despre BUNICUL MEU, fost magistrat inainte de venirea comunistilor, care pentru ca a refuzat sa intre in Partidul Comunist a fost data afara din magistratura si a ajuns sa dea cu sapa cativa ani pentru a-si putea hrani familia.


Sunt 100% convins ca bunicului meu i s-a facut o imensa nedreptate, iar umilinta pe care a trebuit sa o traiasca l-a insotit, probabil, pana la moarte.

DAR, CE LEGATURA ARE ACEST LUCRU CU VLADIMIR PUTIN SI RUSIA???

Pentru mine lucrurile sunt simple! Extrem de simple!

Occidentul si SUA ne baga cu sila pe gat homosexualitatea si lesbianismul, iar pana la momentul in care un cetatean care doreste sa faca sex cu un copil de 10 ani va fi considerat O NORMALITATE, nu va mai trece multa vreme!

Da, da! Nu radeti! Mai bine priviti-va copiii, si ganditi-va cum niste copii ca ei, peste 10-15 ani ar putea ajunge sa fie abuzati LEGAL de catre niste cetateni adulti.

Aduceti-va aminte ca acum 25-30 de ani, era absolut imposibil sa accepti ca in cadrul unor filme sau seriale difuzate la televiziunile publice sau private poate aparea un tip care ii baga mana la organul sexual altui tip, apoi il saruta patimas si il izbeste de perete, penetrandu-l!

IMI VINE SA VOMIT DOAR CAND SCRIU, DAR SA MAI FIU OBLIGAT SA VAD ASTFEL DE LUCRURI!

Si, sa nu-mi puneti placa sinistra cu....CINE TE PUNE SA TE UITI?....pentru ca astazi aceata este trucul: in filme sau seriale foarte bune, aproape fara nicio legatura cu subiectul, ESTE OBLIGATORIU sa existe un cuplu de barbati care, la fiecare 10 minute in cazul filmelor sau in fiecare episod, in cazul serialelor, OFERA SCENE EXPLICITE DE SEX!

Ce vine din partea Rusiei???

Respingerea clara a unor astfel de manifestari publice, chiar daca si in Rusia exista un segment de homosexuali si lesbiene.

Apoi, mai nou, occidentul ne obliga sa nu mai folosim SINTAGMELE DE MAMA SI TATA, iar sintagma FAMILIE va trebui sa fie total uitata!

Ce vine dinspre Rusia?

Parintii nu pot fi decat....MAMA SI TATA, iar familia este sfanta!

Oameni buni, va spun cu mana pe inima ca unicul lucru care ma face sa nu-mi pierd mintile in aceasta de necrezut societate in care traim, este ceea ce scrie in Biblie:

VA VENI O VREME IN CARE NORMALUL VA DEVENI ANORMAL! 

Ceea ce traim astazi, BOMBARDATI DIN OCCIDENT SI AMERICA, este testul suprem pe care il dam, cu totii, noi, cei credinciosi, in ceea ce priveste refuzul categoric si de nezdruncinat in a ne lepada de DUMNEZEU SI VALORILE CRESTINE!

Occidentul ne arata de zeci de ani cum sub pretextul grijii fata de cetateanul european, incearca cu disperare sa se apropie cat mai mult de granitele Rusiei.

Ne-a "convins" ca Rusia ne este un mare dusman si ca ne poate ataca intr-o zi, astfel ca este normal sa cumparam de la EI echipamente militare de muuuulte miliarde de euro!

CAND A FOST ROMANIA O TARA RAZBOINICA?????

De ce trebuie sa ne inarmam, in conditiile in care suntem de popor cu oameni pasnici, iar istoria nu sustine ca avem in sange razboiul?????

Ce vine dinspre Rusia?

Vladimir Putin transmite doar....PACE! Sa nu-mi vorbiti de caraghiosii politicieni ucrainieni care fac jocurile occidentului si americanilor, iar acum vreo 6-7 ani, sub pretextul ca vor sa adere la UE, aveau de gand sa dea pe mana americanilor parte din armamemtul maritim nuclear stationat la Sevastopol!

IN ACEL MOMENT, VLADIMIR PUTIN NU A AVUT DE ALES! Ori ocupa peninsula, ori varful rachetelor nucleare americane ii bateau in geamul Moscovei.

Dar, in rest, din partea Rusiei si a lui Vladimir Putin vin doar mesaje de pace si liniste!

Hai sa vorbim si de vaccinul anti Covid!

Printre tarile care au fabricat un vaccin, bineinteles ca nu avea cum sa lipseasca Rusia. Dupa cum stim cu totii, desi se pare ca exista vreo 3 vaccinuri, cel mai celebru se numeste...Sputnik V.

In acest context, pe langa cateva zeci de tari din lume (in special din zona Americii Latine) care au aprobat vaccinul rusesc, au fost si 3 tari din Uniunea Europeana (Slovenia, Ungaria si Italia)...

Reactia occidentului?????

DURA! ISTERICA!

Aloooo! Dumnezeule Mare! Vorbim despre un medicament!

Ce conteaza daca este produs de America, Rusia, Marea Britanie, Germania, Belgia samd????

ESTE DOAR UN MEDICAMENT CARE SALVEAZA VIETI!

Poate sa fie produs si in Coreea de Nord!

Mai departe!

Presedintele american il jigneste pe cel rus, facandu-l criminal. Pai, sincer....daca privesti figura presedintelui Biden si verifici imaginile cu congresmenii americani corupti din filmele de actiune ale anilor '80-'90....vei avea un soc! :))))

Asadar, de ce sa urasc Rusia si pe al sau presedinte...???? Doar pentru ca este la moda????

Corect! Raportat la ISTORIE, am toate motivele din lume sa urasc tot ceea ce tine de Rusia, insa daca as face acest lucru, AUTOMAT, fara sa tin cont de realitatile prezente, INSEAMNA CA AS FI DETINATORUL UNEI INTELIGENTE AMORFE!

Pe bunicul meu il port in suflet zi de zi, vorbesc cu el, ii cer ajutorul, imi place sa cred ca ma vegheaza din ceruri, DAR NU VOI DETESTA RUSIA SI PE VLADIMIR PUTIN, DOAR PENTRU CA ESTE LA MODA!


Ba, din contra! Exact cum am mai scris pe acest blog, VLADIMIR PUTIN MA FASCINEAZA!!!!

Iar, in cei 48 de ani pe care ii am, nu a existat o alta persoana care sa ma fascineze! Eu nu am idoli!

Dupa cum stiti, in afara unei iesiri din tara de cateva zile (undeva prin anul 2005) pana la Nisipurile de Aur (Bulgaria), NICIODATA NU AM MAI IESIT DIN TARA!

Daaaa, stiu, intr-o lume ca cea pe care o traim astazi, sunt de ras! Nu-i nimic, nu va opreste nimeni sa radeti de mine!

Nu am simtit niciodata nevoia sa vizitez OCCIDENTUL, pentru ca daca o simteam, ma urcam in primul avion si o faceam, avand in vedere ca ma costa mult mai ieftin decat m-au costat sutele de zile petrecute la Mamaia.

Sa vizitez America, nici nu intra in discutie! Daca mi s-ar oferi tot luxul din lume, si tot nu as vizita America! Nu ma arage nimic la aceasta tara.

Partea Orientului Apropiat ma respinge total prin LUXUL CHICIOS.

China, de asemenea, nu ma atrage deloc!

Cred ca mi-ar placea sa vizitez, candva, Brazilia, cu ale sale favele rau famate. 

Si, cred ca mi-ar placea sa vizitez Coreea de Nord, pentru a ma convinge cu ochii mei de toate nebuniile care se spun si se scriu despre aceasta tara.

INSA CU SIGURANTA MI-AR PLACEA SA VIZITEZ RUSIA! Si, cred ca o voi face intr-o zi!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu