...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

duminică, 25 aprilie 2021

INTELIGENTA SCLIPITOARE A SECRETARULUI DE STAT, PAUL ENE!

Buna ziua, dragii mei!

Scriu acest comentariu dupa ce am cautat pe internet timp de 15 minute sa gasesc o poza cu secretarul de stat in Ministerul Economiei, PAUL ENE...


N-am auzit in viata mea de acest individ, si probabil ca asa ar fi ramas daca acum cateva zile nu ar fi facut, DIN POZITIA DE OFICIAL AL STATULUI, o declaratie absolut stupefianta:


LA VARA, MASCA TREBUIE SA FIE PURTATA SI CAND INTRI IN APA, PENTRU CA POTRIVIT LEGISLATIEI APA MARII ESTE CONSIDERAT LOC PUBLIC!

Bai, sincer, imi musc buzele pentru a reusi sa ma abtin in a scrie cu cuvintele care le merita inteligenta acestui OFICIAL AL STATULUI, dar nu mai am nici varsta si nici nebunia de a-mi permite derapaje verbale...

Alooo! Domnu' secretar de stat! Pai, si cand te afli la masa unei terase dupa ce ai comandat o ceafa cu cartofi prajiti, TE AFLI INTR-UN LOC PUBLIC!

Aloooo! Domnu' secretar de stat! Si cand te afli pe scaunul frizerului asteptand sa ti se tunda sau rada barba, TE AFLI INTR-UN LOC PUBLIC!

Stiu! Privindu-ti poza, faci parte dintre ROBOTEII creati in ultimii 10-15 ani care refuza sa gandeasca logic, limitandu-se la a citi strict ceea ce scrie in lege...

Ok, plaja si apa marii reprezinta LOCURI PUBLICE, dar tocmai pentru ca presedintele si premierul Romaniei sunt posesori ai unei INTELIGENTE ACTIVE, au declarat ca trebuie avut in vedere ca nu poti sta la plaja cu masca pe figura (rad numai cand imi imaginez cum ne-am bronza), si nici in apa marii nu poti intra cu masca pentru a inota...

Domnu' secretar de stat!!!! Ma gandesc daca ai copii, iar in cazul in care ai, daca ai avut vreodata curiozitatea sa-i urmaresti cu privirea cand se balacesc alaturi de alti copii in apa marii???!!!

PAI, POTRIVIT GANDIRII D-TALE DE ROBOTEL, dupa cum stim cu totii, legislatia actuala prevede ca toti copiii a caror varsta depaseste 5 anisori sa poarte masca in locurile publice, BINEINTELES, SI IN APA MARII...

Dar, ai ghicit!!!...tocmai de aceea DUMNEZEU NE-A INZESTRAT CU CREIER (iar noi avem obligatia de a-l antrena zilnic) pentru a analiza cu echilibru orice situatie, mai ales cand ocupam functii de stat! Asadar, sunt obligatoriu necesare EXCEPTIILE:

Exemple:

1. Cat timp te afli la masa la terasa si infuleci ceafa cu cartofi prajiti, CHIAR DACA TE AFLI INTR-UN LOC PUBLIC, bineinteles ca poti scoate masca;

2. Cand te afli pe scaunul frizerului si ti se tunde sau rade barba, CHIAR DACA TE AFLI INTR-UN LOC PUBLIC, bineinteles ca poti scoate masca;

3. Iar, la mare, cand stai cu burta la soare, CHIAR DACA TE AFLI INTR-UN LOC PUBLIC, este total obligatoriu sa nu porti masca. Acelasi lucru este valabil si pentru momentele in care intri in apa sa inoti!

BAI, MA APUCA GROAZA CAND MA GANDESC CA ACEST OM FACE PARTE DIN CEI CARE DECID PENTRU NOI TOTI !!!!

Stiti prea bine ca inca de la inceputul pandemiei am sustinut total masurile luate de guvern si presedinte, iar, astazi, spre exemplu, am facut rapelul la vaccin...

DAR, CAND ASCULTI ASTFEL DE DECLARATII, PUR SI SIMPLU SIMTI CA ITI IA CREIERUL FOC!

Dumnezeu sa ne pazeasca de astfel de OFICIALI care....atentie mare!!!...decid in numele nostru!!!!

Bineinteles, DOAR O PARERE!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu