...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

joi, 22 aprilie 2021

PASNICII INFRACTORI AFROAMERICANI SI POLITIA CEA REA...

 Buna seara, dragii mei!


Faptul ca lumea a luat-o razna, nu ma mai surprinde demult, insa ma tot gandesc cand si unde se va atinge apogeul?!?

GEORGE FLOYD A FOST RAZBUNAT!

Toata media mapamondului, topaind de bucurie, ne aduce la cunostinta faptul ca INFRACTORUL SI DROGATUL cetatean afroamerican (sa nu cumva sa-i spun negru, pentru ca doar cetatenii albi sunt....albi) a fost razbunat de catre justitia americana care l-a gasit vinovat pe politistul care l-a omorat, urmand, cel mai probabil, sa il condamne la vreo 20 de ani de inchisoare.

NOTA: Ok! Eu nu am sustinut niciodata ca acel politist care l-a imobilizat pe George Floyd nu a EXAGERAT, insa cand aruncam cu piatra trebuie sa avem in vedere ca, ACOLO, PE ACELE MELEAGURI, daca politistul nu este maxim de vigilent si dur cand se afla fata in fata cu un infractor....isi lasa copiii fara tata in trei secunde!

Insa, America fierbe in continuare!!!!

Ce credeti voi?!?

La cateva ore de cand justitia americana i-a facut dreptate cetateanului afroamerican al carui cazier era lung cat Canalul Manecii, O ALTA CETATEANA AFROAMERICANA IN VARSTA DE 16 ANI A FOST UCISA DE POLITIE pentru o fapta banala: se pregatea sa atace o persoana cu un cutit!

Iar, cretinul ala de politist (care merita sa i se dea 30 de ani de puscarie) a indraznit sa apese pe tragaci cand o NEVINOVATA fetita afroamericana in varsta de 16 ani se pregatea sa infiga cutitul intr-o persoana!!!!

POLITISTUL TREBUIE PEDEPSIT EXEMPLAR!

Mai mult! Pentru ca nu a fost destul de umbrit momentul in care infractorului George Floyd i s-a facut dreptate, la doar o zi distanta....politia americana a mai impuscat mortal un alt PASNIC SI CURAT cetatean afroamerican care nu s-a supus la un mandat de perchezitie! 

Va dati seama si voi! Omu' era CURAT CA LACRIMA, ca fiecare dintre noi, cei care nu suntem certati cu legea, si care suntem obisnuiti sa ne bata politia la usa, prezentandu-ne un mandat de perchezitie!

Stiti de ce sunt enervat?

Mi-as dori ca media mondiala sa prezinte si fiecare familie de ALBI (raul pe pamant) care ramane fara tata, mama, fiu sau fiica, nepot sau nepoata, atunci cand acesti PASNICI SI NEVINOVATI CETATENI AFROAMERICANI scot pistolul sau cutitul si ucid politisti care ezita pentru DOAR O SECUNDA sa aplice procedurile cu o duritate si strictete extrema, asa cum a procedat politistul condamnat ca l-a ucis pe George Floyd.

Ok! Am aflat ca in 48 de ore politia americana a ucis doua pasnice persoane afroamericane (ceee?....sa ataci cu un cutit pe cineva, mai ales daca esti afroamerican, este un act de prietenie), DAR CATI POLITISTI AMERICANI OR FI FOST IMPUSCATI IN ACELASI INTERVAL DE TIMP de catre aceste pasnice persoane afroamericane????

CONCLUZIE:

Nu doar in America, dar, mai ales in America, daca politia nu ar da dovada de maxima strictete si violenta cand se afla fata in fata cu un infractor, ar fi aproape imposibil sa mai scoti bani de la un bancomat fara a-ti risca viata! (pentru a da doar un exemplu)

LUMEA A LUAT-O RAZNA! RAMANE DE VAZUT CAND SE VA ATINGE APOGEUL!


Bineinteles, DOAR O PARERE!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu