...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

joi, 20 mai 2021

CAND TE PREZINTI LA EUROVISION CU O PIESA PRECUM "AMNESIA", NU POTI AVEA OBRAZNICIA DE A TE CONSIDERA NEDREPTATIT CA NU TE-AI CALIFICAT IN FINALA!

Buna seara, dragii mei!

Acum cateva minute am dat cu ochii de un articol in cadrul caruia, ACTIVISTUL ANTI-COVID, Dan Bitman, explica norodului de ce Romania nu ar mai trebui sa mai participe la Eurovision, iar, in plus, expectora o predictie infricosatoare: in urmatorii 5 ani Romania nu se va califica in finala Eurovision, motivul fiind ca noi nu avem "pile". :)))))

Lasand la o parte ELUCUBRATIILE singurului cantaret din lume ale carui TOATE PIESE sunt identice din punct de vedere al liniei muzicale.....:)))))))))......am fost curios sa vad cu ce piesa ne-am prezentat in prima semifinala Eurovision.

Si, uite asa am aflat ca Romania s-a prezentat cu piesa AMNESIA interpretata de o anume...Roxen.

Aloooo, mister Bitman!!!! Spui matale ca Romania nu are "PILE"?!? Pai, cand alegi a te prezenta cu o BASINA DE PIESA precum "Amnesia", a carei linie melodica este atat de proasta inca si daca o asculti de 100 de ori ITI ESTE IMPOSIBIL SA O RETII, nu ai cum sa ajungi in finala Eurovision!!!

Este la indemana oricui sa caute pe internet piesele interpretate la Eurovision de catre Luminita Anghel&Sistem (2005), Mihai Trastariu (2006) si Paula Seling&Ovi (2010), MELODII CARE INCA DE LA PRIMELE ACORDURI TE FAC SA LE RETII SI SA LE FREDONEZI!!!!

Asadar, domnule cu "inelu", nu mai bate campii (asa cui ai facut-o si cu Covidu') incercand sa impregnezi mentalului colectiv faptul ca ROMANIA ESTE NEDREPTATITA LA EUROVISION!

Nu, tata, nimeni nu are absolut nimic cu Romania, dar cand alegem sa ne prezentam cu o BASINA DE PIESA, pe care nici Rihanna nu ar fi putut sa o scoata din catastrofala mediocritate, nu putem avea pretentii!

As fi foarte curios sa il/ii cunosc pe AFONUL/AFONII care au decis ca aceasta melodie "Amnesia" sa ne reprezinte tara la Eurovision? :)))))


Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu