...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

joi, 11 iunie 2020

RAZVAN SIMION, SE PARE CA NU M-AM INSELAT!

Buna seara, dragii mei!

Pe 26.06.2015 scriam pe blog un comentariu intitulat "RAZVAN SIMION, DELOC NU TE VAD BINE"...

La acea vreme, Razvanel tocmai ce se indragostise "lulea" de o CVASINECUNOSCUTA...Lidia Buble, parasindu-si nevasta si cei doi copii.

Astazi, la nici 5 ani distanta, am aflat din presa ca domnisoara Buble (intre timp, devenita mare vedeta) A AJUNS SA NU MAI FIE FERICITA LANGA RAZVANEL, asa ca, acesta, precum un cavaler...i-a redat "libertatea". Tot presa relateaza ca, pe surse, cica...suferinta ar fi foarte mare pentru Razvanel, acesta slabind vizibil.

Bai, pe strada, printre blocuri, exista o vorba...AI PRINS "GASCA", JUMULESTE-O!

Nu cred ca poate exista cineva care sa sustina ca LIDIA BUBLE NU ESTE SUCCESUL 100% AL LUI RAZVAN SIMION!

Ok...fata este talentata, nu spun ca nu, dar talentate sunt MII de fete in aceasta tara! Razvanel, prin notorietatea si conexiunile sale a reusit, in doar 5 ani, SA TRANSFORME O FATA CVASINECUNOSCUTA (aduceti-va aminte ca, inclusiv, el, care lucra in televiziune de ani si ani de zile, in ziua cand a avut-o invitata habar nu avea cine este!) INTR-O VEDETA CARE APARE PE COPERTA COSMOPOLITAN.


Acum, cand fata a ajuns la 27 de anisori, este mare vedeta iar tarifele pentru prestatiile muzicale se situeaza la mii de euro/aparitie....potrivit celor povestite chiar de Razvanel, NU MAI ESTE FERICITA LANGA EL. :))))

Mai mult! Din ceea ce presa a aflat pe "surse", cica domnisoara Buble A CEDAT insistentelor tatalui sau (pastor penticostal), care niciodata nu le-a dat binecuvantarea, pe langa faptul ca nici nu l-a cunoscut pe Razvanel!

RAMANE INTREBAREA...DE CE, ABIA ACUM, DUPA CE A DEVENIT MARE VEDETA, A ALES SA-SI ASCULTE TATAL???? :))))

De ce, nu a facut-o, atunci, in 2015, dupa ce toata media vuia de faptul ca Razvan Simion si-a parasit familia pentru ea? CUMVA, DOMNUL PASTOR PENTICOSTAL NU S-A OPUS, SI ATUNCI????

Acum, exact cum am presupus cu 5 ani in urma (cand am comentat subiectul pe blog), Razvanel va invata ceea ce trebuia sa stie inca de atunci:

CAND ITI PARASESTI COPIII PENTRU O FEMEIE, IN 99% DINTRE CAZURI....VEI AVEA DE SUFERIT GRAV!

Deocamdata, durerea nu este mare...stai sa vezi, Razvanele, cand vei afla ca domnisoara Buble (cea care spunea, ani de zile la rand, oricui voia sa o asculte, faptul ca esti IUBIREA VIETII EI) s-a cuplat cu alt barbat si este fff fericita! :))))

Eeee, atunci iti vor trece prin fata ochilor TOATE FAZELE IN CARE COPILASII TAI PLANGEAU CA AI PLECAT DE ACASA...

Atunci sa vezi suferinta...

Repet!

AI PRINS GASCA...JUMULESTE-O!

Cineva, clar, a ramas fara "fulgi"! :))))

PS: Razvanele, ar mai fi ceva! Bine ca nu ai facut PROSTIA DE NEIERTAT, de a te lepada de sfantul botez ortodox si a trece la penticostali!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu