...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

sâmbătă, 6 iunie 2020

MARGHERITA SI...CINISMUL PRESEI DE SCANDAL.

Buna dimineata, dragii mei!

Daca m-am bagat in pat la ora 22, uite ca m-am trezit la ora 3 dimineata si nu mai pot dormi.

N-as putea spune ca ii stiu pe CLEJANI. Din presa, unde au fost foarte agresiv promovati in ultimul deceniu, stiu ca sunt niste lautari de succes, EA, exploziva si libertina la vorbire, EL, calm si rezervat.


Tot din presa am aflat ca fiica acestora, Margherita, a fost prinsa la volan, dupa ce consumase droguri. NU-MI ESTE FOARTE CLAR DACA S-A CONSTATAT OFICIAL CA A CONSUMAT DROGURI, INSA PRESA ASA A DECRETAT!

Acum, dupa cateva saptamani de scandal, teama cea mai mare a mamei Margheritei este de a nu cadea psihic fiica sa, ajungand, Doamne Fereste, in urma presiunii puse de presa, sa se sinucida precum a facut Madalina Manole.

Bai, pana la urma, citind ceea ce am scris, va puteti intreba: CE NE INTERESEAZA PE NOI DE LAUTARII DE LA CLEJANI?

Nu despre acestia doresc a discuta! Nu, nici pomeneala!

DORESC A DISCUTA DESPRE CINISMUL DIN PRESA DE SCANDAL CARE, INVENTAND PE BANDA RULANTA "VEDETE", ISI ASIGURA CASTIGURI FABULOASE IN URMA EMISIUNILOR DE TELEVIZIUNE.

Intreb, nu dau cu paru':

Cum a ajuns Margherita de la Clejani, o mare vedeta a presei de scandal din Romania?

Ok, din punctul meu de vedere, este o fata frumusica, cu un corp armonios, vorbeste si scrie destul de corect, cred ca are si ceva talent muzical (am auzit-o cantand la o emisiune)...DAR, CUM A AJUNS VEDETA?????


Pai, nu cumva, cu ajutorul lui Maruta, Brancu, Morar, Capatos etc etc???

Astazi, domnisoara Margherita, atunci cand este intrebata ceva...raspunde ca ea nu vorbeste cu presa din Romania, pentru ca ea este de la Hollywood! O...DIVA!

Am avut rabdarea sa arunc o privire peste pagina de Facebook a acesteia....la toate pozele postate exista un sir infinit de admiratori si admiratoare care ii scriu ca este superba si desteapta, printesa, diva samd. (aproape fara exceptie, cei care ii lasa complimente, scriu "mi-au" ca...pisica)

Cand, fara a fi facut nimic special in viata, apari in presa si la emisiuni tv unde esti denumita VEDETA, DIVA SAU PRINTESA, cand exista carduri de indivizi si individe care iti urmaresc orice miscare pe Facebook si Instagram, lasandu-ti cele mai lingusitoare complimente....ESTE NORMAL SA O IEI RAZNA SI SA AJUNGI A TE CREDE VEDETA DE RENUME MONDIAL!

Apoi, cand ACEIASI PRESA te hartuieste si te doboara de pe pidestalul pe care te-a urcat, DOAR PENTRU A FACE RATING LA EMISIUNI, fiind tanar si fara experienta de viata, Doamne Fereste, poti face si lucruri necugetate.

Din pacate, Margherita si multe alte sute de "vedete" fabricate pe banda rulanta de catre presa de scandal din Romania, SUNT FOLOSITE, CU MAXIM DE CINISM, DOAR PENTRU ATRAGERE DE AUDIENTA SI, IMPLICIT, CASTIGURI FOARTE MARI!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu