...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

sâmbătă, 13 iunie 2020

CREDEA CINEVA CA CRISTIAN TUDOR POPESCU NU SE PRICEPE SI LA SEX?

Buna dimineata, dragii mei!

Mereu, mi-a placut FEMEIA. In ceea ce priveste sexul, am fost un autodidact, pentru ca acum 30 de ani orice discutie puplica legata de sex era un subiect tabu.

Pe langa faptul ca mi-au placut femeile, am avut si privilegiul de a face parte din acel segment de barbati cu fff mare lipici la ele...AJUNGAND SA FAC TOATE NEBUNIILE CARE POT FI FACUTE.

Cine nu-l cunoaste pe CRISTIAN TUDOR POPESCU?


Io, jur!...cu el am deschis ochii in viata! De 30 de ani il ascult cum decreteaza ADEVARURI ABSOLUTE DESPRE ORICE! (pentru ca, el nu opineaza ci...decreteaza)

Politica, privatizare, finante, social, film, teatru, muzica....A INVATAT-O PANA SI PE SIMONA HALEP CUM SA LOVEASCA CU "LUNG DE LINIE"! :))))

Dar, cand, tot la televizor, si tot cu figura-i INCRANCENATA, l-am auzit cum explica norodului nestiutor faptul ca adolescentele care se MASTURBEAZA CLITORIDIAN ar trebui sa stie ca, mai tarziu, aceast "obicei" ar putea sa le aduca in situatia de a nu mai putea fi satisfacute de un contact sexual, AM CREZUT CA LESIN!

Bai, fratilor...cu totii stiti ca am facut in infarct si un stop cardiac, ca abia am scapat cu viata, ca iau vreo 8 pastile/zilnic, asa ca ceea ce voi scrie nu mai poate fi considerat drept lauda sau publicitate...

Domnu' Popescu bate campii cu mare gratie! Dar, mare...!

Am cunoscut intim foarte multe femei. Nu exista femei frigide...EXISTA DOAR BARBATI NEPRICEPUTI LA PAT! Daca sti sa dezmierzi o femeie, de la unghia de la picior pana la ultimul centimetru al parului (evident, de pe cap!)...ACEA FEMEIE, INDIFERENT CAT DE FRIGIDA ESTE, USOR SI CU RABDARE...SE VA DESCHIDE PRECUM UN CRIN!

"Obiceiul" de care vorbea, cu incrancenare, CTP-ul....rau, sigur, nu face! Ba, din contra...ajuta la inceput de drum! (nu detaliez, din jena)

Ca sa destind un pic atmosfera...asadar, domnule Popescu, daca vreo domnita a fost nemultumita, in niciun caz nemultumirea nu a venit de la faptul ca, in tinerete, a avut acel "obicei" pacatos.... :))))

PS: Apropos! Poate ii spune cineva lui Emil Hurezeanu, care, cu multi ani in urma, discutand cu CTP-ul ii cita parerea lui Kant despre sex..."tine putin si are miscari ridicole"....CA NU TINE NICI PUTIN, SI NU ARE NICI MISCARI RIDICOLE, DACA TE PRICEPI! :))))

PS2: Va puteti imagina o discutie despre sex intre Popescu si Hurezeanu? :))))))

Doamne Dumnezeule!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu