...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

luni, 30 octombrie 2017

DOI ANI DE LA TRAGEDIA DIN " COLECTIV". NU S-A SCHIMBAT, ABSOLUT NIMIC!

Buna seara, dragii mei!

Este ora 21:23, intr-o penultima zi a lui octombrie. Acum 2 ani, exact la aceasta ora, zeci de tineri, care, astazi, NU MAI SUNT PRINTRE NOI, se aflau deja in Clubul Colectiv, petrecand sau...se aflau in drum spre club, avand aceeasi intentie. Niciunul dintre ei, nici prin cele mai negre vise, nu isi imagina ceea ce avea sa urmeze!

Acum 2 ani, noaptea dintre 30 si 31 octombrie, mi-am petrecut-o, mai intai, la barul din cartier (unde ma vad, aproape zilnic, cu amicii mei) iar, ulterior, la un bar din zona Decebal.

Tin minte si acum, de parca s-ar fi intamplat ieri, momentul in care am auzit prima sirena a unei masini de salvare care strabatea in viteza unul dintre bulevardele cartierului Titan. Apoi, la mai putin de 1 minut, am auzit, din nou, o sirena si am vazut o a doua masina a salvarii. Dupa alte 2 minute, o a treia masina a salvarii (se petrecea in jurul orei 22:30), moment in care, am realizat ca, ceva nu parea a fi in regula.

Urcandu-ma in masina si plecand de la barul din cartier (pura coincidenta), din toate partile se auzeau doar sirene ale masinilor de salvare, ceea ce m-a facut sa ma duc cu gandul ca, poate, se desfasura vreun "exercitiu". Erau prea multe! Insa, ajuns la barul din zona Decebal, am vazut pe ecranele televizoarelor, tragedia care se consumase, fara sa realizez, la acel moment, imensa-i dimensiune! Restul...il stiti si voi!

Astazi, s-au implinit 2 ani de la acel moment cand, avand doar vina ca s-au afat la momentul nepotrivit, in locul nepotrivit, ZECI DE TINERI SI-AU PIERDUT VIATA, IN CHINURI GROAZNICE!

Ce s-a schimbat??? Nimic! Absolut nimic!

CRETINII, VOR SPUNE CA, S-A INTERZIS FUMATUL IN SPATIILE PUBLICE! Dar, desigur, este doar o frectie la un picior de lemn!

In realitate, in acesti doi ani care s-au scurs, NU S-A SCHIMBAT ABSOLUT NIMIC, iar faptul ca nu s-a mai repetat istoria, sub nicio forma nu are legatura cu indreptarea lucrurilor ci...DOAR CU MILA LUI DUMNEZEU!

Acum, pe loc, la foc automat, as putea sa enumar o sumedenie de cluburi unde, daca, Doamne Fereste, s-ar produce un cutremur serios sau un incendiu...TRAGEDIA AR FI MAI MARE, DECAT CEA PRODUSA ACUM 2 ANI. Nu mai vorbesc de faptul ca, in 90% dintre cazuri, daca s-ar impune o interventie in forta a masinilor de salvare si pompieri, acest lucru nu ar fi posibil, din cauza strazilor inguste si a masinilor parcate.

Asadar, NU S-A SCHIMBAT NIMIC!

A ramas doar satisfactia nefumatorilor ca, in sfarsit, dupa nenumarate sovaieli, politicienii au decis interzicerea fumatului in cafenele, baruri, cluburi si restaurante (ma refer la distractie), bineinteles, sub o forma cretinoida si discriminatorie, URMARIND DOAR SA ATRAGA ATENTIA NAIVILOR, DE LA TRAGEDIA DIN CLUBUL COLECTIV!

In realitate (iar cei care sunt baieti si fete de oras, o stiu prea bine), in foarte multe cluburi se fumeaza, mai ales in zona "VIP", pentru ca...doar un cretin isi poate imagina ca, vine cineva in club si lasa 2,3,4 mii de lei la masa (ma refer la un grup)...iar de fumat, o va face la usa, in frig, sau intr-o peniblila zona pentru fumat.

Cum, tot doar un cretin, isi poate imagina ca, DE LA O TIGARA ARUNCATA AIUREA, poate sa ia foc o cafenea sau un club si sa produca o imensa tragedie. In acest context, ORICINE, posedand o minima doza de creier, poate face experimentul de a arunca o tigara aprinsa pe un covor sau, mai rau, pe un maldar de haine, ulterior, convingandu-se foarte usor ca, mai mult de a imputi camera cu un aer de "ars"...NU SE VA INTAMPLA!

Pacat de vietile acelor zeci de tineri! Au murit degeaba! NU S-A SCHIMBAT, ABSOLUT NIMIC! Doar, FUM DE TIGARA, aruncat in ochii naivilor!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

2 comentarii:

  1. Mircea nu se va întîmplă nimic in cazul Colectiv,asa cum nu s-a intimplat nici cu lovitura de stat din 1989, pentru ca ambele au fost comandate.Cred ca nu mai e nevoie sa spun de catre cine si citi bani au fost in joc.Exista înregistrări,stenograme cu data, ora si numele persoanelor implicate,cine a comandat substanțele toxice si firma de unde au fost achiziționate.Din pacate nu se va rezolva nimic pt ca asa s-a dat ordin.Silvia

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sincer, si eu am imense retineri vis a vis de modul cum ni s a explicat ca a luat foc, Clubul Colectiv. Cl

      Ștergere