Buna seara, dragii mei!
Cred ca multi dintre cei care, vreodata, am achizitionat autoturisme NOI, am ajuns in momentul in care ne-am facut "carute" de nervi, datorita problemelor cauzate de GARANTIE SI SERVICE.
Pana in prezent am avut trei masini. O masina Dacia Nova (cumparata la mana a doua), un Opel Astra H (cumparat de nou in anul 2007) si un suv Kia Sportage (cumparat de nou in 2013). Si imi aduc aminte ca primul soc in ceea ce priveste GARANTIA masinii, am avut-o in primavara anului 2008 cand, ajuns la una dintre reprezentantele Opel, si aducandu-mi-se la cunostinta ca as avea ceva probleme cu ambreiajul (a fost alarma falsa, la naiba, abia facusem 10.000 km), am constatat cu stupoare ca, acea GARANTIE de 2 ani de zile, nu era nici pe departe asa cum credeam eu (totala), iar "portitele" existente in actul ce iti oferea GARANTIA, puteau foarte usor sa-ti transfere, TIE, PROPRIETARUL MASINII, intreaga raspundere pentru multe dintre eventualele defectiuni constatate.
In prezent (de vreo 2 ani si jumatate) am o Kia Sportage. Garantia oferita de producator este foarte generoasa...7 ani.
Prima defectiune constatata a fost cand am facut prima revizie (la 1 an de la achizitionarea autoturismului), fiind vorba de un "cap de bara". Solutia??? A FOST SCHIMBAT IMEDIAT PE GARANTIE. Am ramas surprins placut.
De vreo luna si ceva, am sesizat ca se intampla ceva cu ambreiajul masinii. Dar am crezut ca mi se pare. Acum vreo 6 zile, absolut intamplator, am observat cateva pete de ulei pe asfaltul de sub masina. Controland (am bagat mana sub masina si am atins "scutul"), mi-a fost clar ca...PIERD ULEI.
Si uite asa am ajuns, luni dimineata, la service-ul reprezentantei Kia de la Baneasa.
Stiam ca urma sa fie demontata cutia de viteze de pe masina, pentru ca mecanicii sa poata depista cu exactitate daca pierderea de ulei este de la motor sau de la cutia de viteze. (mai fusesem o data la ei, exact in ziua cand am descoperit ca pierdea ulei)
Operatiunea este destul de laborioasa si complicata, insa, imediat dupa ce mi-au demontat cutia de viteze, verdictul a fost clar:
SIMERING (o garnitura de cauciuc) DEFECT LA CUTIA DE VITEZE, ceea ce a permis inundarea ambreiajului cu ulei de la cutie.
Solutia???
TOTUL SCHIMBAT PE GARANTIE! (inclusiv, tot ambreiajul)
Fara figuri, fara incercari penibile de a plasa vina spre mine, fara alte tertipuri prin care sa ma faca sa suport macar o bucatica din PRETUL REPARATIEI.
Nu, fratilor! Mi-a fost schimbat simeringul si intreg ambreiajul (disc, placa si rulment), plus manopera...TOTUL PE GARANTIE!
Cat de bine facuta a fost reparatia, urmeaza sa constat in viitor, dar in momentul de fata SUNT OBLIGAT SA SALUT PROFESIONALISMUL SI VITEZA DE REACTIE a echipei de la service-ul reprezentantei Kia - Baneasa.
La final, dupa ce le-am multumit, m-au asigurat ca ma pot baza pe ei, oricand voi avea nevoie, iar GARANTIA DE 7 ANI OFERITA NU ESTE O GLUMA.
Pana acum, nu-i pot contrazice! Au fost extrem de seriosi si rapizi in reactie!
Bineinteles, DOAR O PARERE!
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Buna ziua,
RăspundețiȘtergereIn cat timp de la intrarea masinii in service v-a fost rezolvata defectiunwa?
Multumesc