...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

miercuri, 24 februarie 2016

NU CUMVA, EI SUNT CEI MAI PERICULOSI INTERLOPI AI ROMANIEI?

Buna seara, dragii mei!

In seara asta am chef de scris. Si o voi face, fara retineri si fara "perdea"! Voi asterne ceea ce simt si gandesc.

NUTU CAMATARU! Cine nu a auzit de el? Cine n-a vazut, macar o data, in cadrul unui buletin de stiri, faptul ca este prezentat ca un TEMUT INTERLOP, care si-a cladit averea prin actiuni ilegale?


Ok! Nu am calitatea sa contest faptul ca, Nutu Camataru, nu ar fi un temut interlop sau ca acuzatiile procurorilor n-ar fi adevarate.

DAR OMUL A PLATIT! A FACUT PUSCARIE LA "GREU".

Ce facem insa, CU ADEVARATII INTERLOPI AI ROMANIEI, cei care, intr-o mai mare sau mai mica masura, au nenorocit viitorul a multor zeci de mii de oameni, PROTEJATI DE SISTEM?

LIVIU LUCA! Cine n-a auzit de VESTITUL sindicalist? Sau cine, macar o data, n-a avut "placerea" sa-l urmareasca la televizor cum expectora cu manie proletara amenintari cu GREVA GENERALA la adresa Guvernului, din pozitia de vicepresedinte a celei mai puternice centrale sindicale din tara, CNSRL Fratia?


Hai sa vedem un pic, cam unde a ajuns un tanar inginer (la revolutie) pe parcursul unui sfert de secol, din pozitia de LIDER SINDICAL.

Nu voi intra in amanunte, pentru ca, acest lucru ar insemna sa ma faca sa scriu pana maine, dar va pot spune ca domnul LUCA, ajungand sa gestioneze "FINANTELE" sindicalistilor pe care, CONFORM LEGII, era obligat sa-i apere de abuzurile patronatului si sa se lupte pentru a avea cat mai multe drepturi, a facut tot ceea de i-a stat in putinta PENTRU A SE IMBOGATI!

Fara a intra in detalii, vorbim de o avere foarte consistenta. Milioane si milioane de euro!



MARIUS PETCU! La fel! Cine nu a auzit de marele sindicalist? Cati guvernanti nu au tremurat la gandul ca, alaturi de alte sindicate, poate paraliza tara cu O GREVA GENERALA? (mai ales in anii de dupa revolutie)

Acelasi caz! Tras la xerox! Asistent medical la "revolutie", ajunge mare sindicalist, daca nu ma insel, la un moment dat, chiar seful celei mai mari centrale sindicale din Romania (CNSRL Fratia), si in loc sa se ocupe de protejarea drepturilor sindicalistilor, o face infinit mai bine, IN CEEA CE PRIVESTE IMBOGATIREA PERSONALA!



In plus, fata de situatia domnului Luca, ar fi de mentionat doar faptul ca, parca, la un moment dat (uite ca nu mai stiu anul), distinsul domn Petcu a fost "saltat" de procurori, exact cand isi "manjea" buzunarele cu un fleac de "mita" de vreo 40.000 de euro. Era doar o particica din totalul de 200.000 de euro ce urma sa-i primeasca pentru nu stiu ce "combinatie".

Bai, fratilor! Eu n-am multa minte si nici prea multa scoala. Dar ma gandesc...ok, Sile Camataru este considerat un interlop periculos care si-a cladit averea prin actiuni ilegale.

DAR CUM II NUMIM PE LIVIU LUCA SI MARIUS PETCU?

Daca pe Sile Camataru il numim INTERLOP, cei doi distinsi domni, VESTITI SINDICALISTI, acceptati si protejati de sistem foarte multa vreme, CUM II NUMIM?

Cum sa-i numim! CEI CA EI SUNT CEI MAI PERICULOSI INTERLOPI AI ROMANIEI!

Am mai spus-o! Pana la urma, nu numai Sile Camataru (l-am ales la intamplare), dar orice interlop din Romania, mai mare sau mai mic, temut sau mai putin temut, INCA DE LA INCEPUT, DIN MOMENTUL IN CARE A ALES "DRUMUL" INFRACTIONALITATII, A ACCEPTAT GANDUL CA, DOAR O CHESTIUNE DE TIMP, IL DESPARTE DE "CELULA".

Insa, va asigur ca, "gunoaiele" cu gulere albe, reprezentanti ai sistemului (intr-o mai mare sau mai mica masura), atunci cand au ales sa mearga pe acelasi "drum" pe care l-a ales si Sile Camataru, NICIO CLIPA NU LE-A TRECUT PRIN GAND, FAPTUL CA VOR AJUNGE IN PUSCARIE!

De fapt aici este problema!

Foarte, foarte, foarte greu, aceste "gunoaie" ajung in puscarie! Si pare-mi-se ca nici "anisorii" cu care sunt cadorisiti de catre judecatori, nu sunt pe masura "meritelor".

As vrea sa vad si eu un astfel de "gunoi" cu "guler alb", ca isi petrece in puscarie restul vietii, pentru ca, A FURA DE LA GURA MIILOR DE COPII DE SINDICALISTI pe care ii reprezinti, si care, mai ales cand dai "ordinul" de iesire in strada, iti confera PUTERE...ar trebui sa fie pedepsit cu inchisoare pe viata! Si confiscarea TOTALA a averii!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu