...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

joi, 18 decembrie 2014

CE SE INTAMPLA...DOCTORE? (Raed Arafat)

Buna seara dragii mei!

Anul 2014 l-am inceput, pe blog, scriind despre TRAGEDIA AVIATICA petrecuta in Muntii Apuseni. Si uite ca, inca nu s-a terminat (anul) si scriu despre O SI MAI MARE TRAGEDIE AVIATICA, de data aceasta petrecuta pe lacul Siutgheol din statiunea Mamaia.

Va mai aduceti aminte cat de mult s-a discutat, atunci, la inceput de an, despre INEFICIENTA cu care autoritatile au intervenit pentru salvarea victimelor din Muntii Apuseni? Au cazut “capete”, s-au deschis dosare penale, s-au platit sute de mii de euro despagubiri, s-au facut noi strategii de interventie in caz de situatii speciale, samd.

Urmarea? Astazi…o putem vedea cu totii!!!

NU S-A SCHIMBAT ABSOLUT NIMIC!

Iar de aceasta data, din nefericire, nu a mai existat vreun supravietuitor! Bineinteles, exact ca la inceputul anului, si acum, SE VORBESTE DESPRE ANCHETA AUTORITATILOR care va stabili cu exactitate “vinovatul/vinovatii”. Nimic nou! Pana aici! Pentru ca, cel putin din punctul meu de vedere, daca exista ceva NOU (din pacate), are legatura cu….RAED ARAFAT!

Da, da, da, inainte de a ma injura, incercati sa va aduceti aminte ca, chiar aici, pe acest blog, in cel putin 2-3 randuri, nu numai ca i-am recunoscut pe deplin meritele pentru ceea ce, astazi, inseamna SMURD, dar mi-am exprimat si deplinul respect fata de domnia sa!

Dar de data aceasta, nu stiu din ce motive (poate asa imi spune flerul) INCEP A CREDE ca si Raed Arafat a inceput sa capete “infatisarea” celor contra carora s-a luptat ani si ani de zile! Nu stiu (inca) din ce motive (repet, poate asa imi spune flerul), dar simt ca si Raed Arafat a inceput s-o “zguduie”!

Din punctul meu de vedere, tragedia de pe lacul Siutgheol, INITIAL, a fost posibila doar datorita uneia dintre cele doua situatii:
a) DEFECTIUNE TEHNICA A APARATULUI DE ZBOR;
b) COMPORTAMENT IRESPONSABIL AL PILOTULUI; (eroare de pilotaj, poate din bravura)

ULTERIOR (tot din punctul meu de vedere), tragedia s-a desavarsit datorita ACELEIASI INEFICIENTE in ceea ce priveste interventia echipelor de salvare!

Iar toate aceste motive ii sunt imputabile lui RAED ARAFAT! Stiu, stiu, stiu! multi ma vor injura pentru indrazneala de a ma lua de un “simbol national”!

Dar nu mi-a venit a crede ochilor si urechilor cand Raed Arafat a sustinut ca DECLARATIILE MARTORILOR TRAGEDIEI ce indicau faptul ca SUPRAVIETUITORII au strigat timp de cateva minute dupa “ajutor” trebuie privite cu suspiciune, avand in vedere posibilele rani ale victimelor care ar fi facut aproape imposibila supravietuirea acestora la impactul cu apa si, ulterior, cererea de ajutor!

Acela a fost momentul in care, PENTRU PRIMA DATA (cel putin in ceea ce ma priveste), am inceput sa cred ca “scaunul” de subsecretar de stat a avut un efect incet dar sigur in tranformarea unui “LUPTATOR” plin de responsabilitate si curaj, intr-un jenant om politic.

Si spre ghinionul domnului Arafat, au aparut inregistrarile VIDEO, care arata fara echivoc ca martorii nu au mintit!

Ramane sa ne explice domnul Raed Arafat de ce echipele de salvatori ajunse la fata locului (ma abtin sa spun daca cu, sau fara, intarziere) AU TREBUIT SA VASLEASCA !!! vreo jumatate de kilometru pana la locul prabusirii elicopterului, pentru ca motorul barcii de salvare nu era functional!

Sau de ce, EXACT CA SI LA INCEPUTUL ANULUI, primul care a ajuns la locul tragediei de pe lacul Siutgheol, a fost un simplu cetatean! (un pescar cu barca sa) si nu echipele de salvare special antrenate pentru astfel de situatii!

Una peste alta, daca la tragedia din Muntii Apuseni, foarte posibil, pe langa alte cauze (posibil eroare de pilotaj), sa fi contribuit si vremea total nefavorabila zborului, relieful, sau vechimea mare a aparatului de zbor, de data aceasta, TRAGEDIA s-a produs pe o vreme splendida, cu un aparat de zbor nou-nout, la cateva sute de metri de Hotel Comandor, unde vara de vara imi petrec doua saptamani de concediu. Si iar s-a intervenit mai mult decat ineficient!

Asadar: CE SE INTAMPLA….DOCTORE?

Bineinteles, DOAR O PARERE!

P.S. Sa nu se inteleaga, Doamne Fereste, ca mi-as dori “capul” lui Raed Arafat! Dar nu-mi doresc nici acest, parca nesfarsit, sir de “victime” in randul bravilor semeni care lupta sa ne salveze din situatii aproape fara speranta!

Un comentariu:

  1. Mirciulica n-a mai zis, dar Raedul avea fir scurt de comanda directa la ISU Constanta, cam de cand s-a nascat sistemul integrat de interventii, dupa Apuseni.

    Decalajul actiunii/sincronizarii, nu-i bucurie. Cand dispar si vieti utile multora, e pacat.
    Ministrii sunt tihniti..

    Insa bucuria multor pacienti a avut si chipul celor 4, asadar e binevenit un solfegiu de bun simt :

    http://www.youtube.com/watch?v=V3HGA-3SQNQ

    RăspundețiȘtergere