...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

miercuri, 3 decembrie 2014

DOAR BLAZARE SI EPUIZARE PSIHICA! NICI VORBA DE TRISTETE!

Buna seara, dragii mei!

Recent, un cititor al blogului mi-a scris:

"Ma tot gandesc daca ai raspunsul la intrebarea: DE CE NU MAI AVEM STELUTE IN OCHI? Vad in ochii tai o tristete…"

Mda! Stelute in ochi! Nici nu stiu daca am avut vreodata, dar in mod clar acum ceva ani, INCA, privirea imi era “vie”. In prezent, fara doar si poate, asa este! PRIVIREA MEA nici macar mie nu-mi place!

Dar atentie !!! NU ESTE VORBA DE TRISTETE !!!

Cand esti TRIST, conform putintei mele de a percepe conotatia termenului, in mod clar ai un MOTIV DE NEMULTUMIRE, iar in plus, din nou, cred io, ITI DORESTI SA ELIMINI CEEA CE ITI PROVOACA TRISTETEA! In cazul meu, desi mai mult ca sigur ca nu ma crede nimeni (cel putin cand imi priveste pozele) nu este vorba de absolut niciun motiv de TRISTETE !!!

Va spun eu despre ce este vorba! Ceva infinit mai grav…BLAZAREA SI EPUIZAREA PSIHICA!

N-am absolut nicio retinere de a recunoaste ca de niste ani buni, am atins un nivel al blazarii, ce cu greu mi l-as fi putut, macar inchipui, acum cativa ani! Pe langa o epuizare psihica irecuperabila. Acest lucru se vede in privirea mea!

Cum am ajuns la BLAZARE, dar mai ales, de ce, am permis sa ma cuprinda?

PENTRU CA, ACUM CEVA ANI, AM REALIZAT CA AM OBOSIT GRAV DE TOT! Nici nu mai amintesc de faptul ca, nervii, certurile si lucrurile puse la suflet pana pe la 35-36 de ani, mi-au cauzat niste probleme grave de sanatate, care desi poate suna patetic…chiar si acum, imi pot pune foarte usor viata in pericol.

Ar mai fi ceva (cred). Faptul ca nu mai cred in oameni! In prezent, in afara de MINE, nu mai am incredere in nimeni! Mai mult, nici pretentii sau asteptari nu mai am de la nimeni! Iau lucrurile exact asa cum se intampla! Nu mai incerc, nici macar cu 1 CENTIMETRU sa schimb ceva sau pe cineva!

BLAZAREA SI EPUIZAREA PSIHICA se vede in privirea mea! Nici vorba de tristete! In fiecare zi rad si glumesc, am zeci de amici cu care (desi pare greu de crezut) ma vad zilnic in barul din cartier pe care deja il consider a doua casa, sunt linistit, samd.

Uite, REVELIONUL, mai mult ca sigur ca il voi petrece intr-un restaurant din Bucuresti, in compania a peste 30 de amici. (lista este deja facuta, doar restaurantul ramane sa-l alegem) Va iesi distractie la maxim! Samd.

Asadar…BLAZARE! In niciun caz TRISTETE!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu