...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

vineri, 12 februarie 2016

IEI PASTILA, SI RACEALA TRECE CA PRIN FARMEC.

Buna ziua, dragii mei!

De trei zile...zac! Zac si tremur ca varga! Stau in pat, sub plapuma si tot imi este frig! Evident, am racit! Nu stiu daca este viroza sau gripa!

Dar stiu un lucru! Cred ca sunt 30 de ani de cand nu mi-a mai fost atat de rau! Sau de cand, o viroza sau o gripa, nu mai m-a pus la pat!

Stand in pat, ce sa fac? M-am napustit la telecomanda si am butonat. Am ales sa vizionez AXN si DIVA. Au niste seriale dragute. Asta am facut non stop, ocazie cu care, pe langa faptul ca am avut parte de sute de minute de RECLAMA, nervii mi-au fost biciuiti cumplit, vizionand RECLAMELE LA MEDICAMENTE PENTRU RACEALA SI GRIPA!

Conform reclamelor, pffffff, esti praf, tremuri tot, ai febra si tusesti, dar in momentul in care iei PASTILA MIRACULOASA, instant, totul revine la normal!

Alooooo! Reprezentanti ai autoritatilor!!!! Voi ati luat vreodata una dintre medicamentele contra racelii si gripei care INUNDA fara incetare, mai ales in sezonul rece, micul ecran?

V-a trecut, instant, raceala sau gripa???

Evident ca nimeni nu se asteapta ca raceala si gripa sa se amelioreze, cu atat mai putin, sa dispara INCA DE LA PRIMA PASTILA, dar culmea este ca, DEGEABA LE IEI! Nu se amelioreaza nici dupa 48-72 de ore!

Eu asta nu inteleg! Reclamele la tigari si bautura au fost INTERZISE, datorita faptului ca impingeau populatia spre VICIU, bineinteles, prin "mesaje" bine tintite, INSA RECLAMELE LA MEDICAMENTELE CARE REPREZINTA "FRECTIE LA UN PICIOR DE LEMN" in caz ca esti racit sau gripat, nu sunt interzise!

Desi vand ILUZII!

Tot aspirina, carmolul, spirtul, lamaia si ceaiurile isi fac treaba mai bine si aduc rezultate, chiar daca nu imediate, precum remediile farmaceutice MIRACULOASE prezentate in reclame!

De ce nu sunt interzise RECLAMELE la aceste medicamente care VAND ILUZII?

Intrebare retorica!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

2 comentarii:

  1. Din cate stiam, reclama este o răspîndire de informații elogioase sau exagerate (despre cineva sau ceva), cu scopul de a-i crea renume sau popula­ritate.

    Oare aceasta definitie nu te duce cu gandul la prezentarea de iluzii?!?


    Mirciulica, cate alte reclame reale/veridice cunosti si imi poti comunica?!?

    Crezi ca aceasta industrie a publicitatii a luat nastere prin prezentarea doar a realitatii, fara a exista exagerari?!?

    Te credeam realist....:)

    RăspundețiȘtergere