...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

duminică, 6 februarie 2011

MIRCEA, IN VIATA...SUFLETUL CONTEAZA !!!

Buna seara, dragii mei !

Cand ma apuc sa scriu acest comentariu, este ceasul fix 0:57. Tocmai ce m-am intors din oras unde am fost plecat cu prietenul meu Jungle Man (personajul din comentariile mele), am mancat ceva, am baut un ceai (daaaa, mi-a cam fost rau de la fiere, probabil prea multa cola), am ajuns si pe la Sala Palatului unde m-am jucat un pic la "Lucky Lady's Charm", care au fost destul de generoase cu mine in seara asta, iar acum....m-a pocnit cheful sa scriu.

Voi scrie despre o sintagma ce mi-a fost adresata acum cativa ani de o distinsa domnita "MIRCEA, IN VIATA...SUFLETUL CONTEAZA", povestindu-va o intamplare pe cat de amuzanta ca si desfasurare, pe atat de educativa cu privire la ceea ce inseamna....ipocrizie si fariseism 100%.

Insa, inainte de a incepe sa va povestesc, dati-mi voie sa va spun cateva cuvinte, sincer, direct, din tot sufletul, asa cum v-am obisnuit:

Simt o bucurie de nedescris, sa pot anunta ca, datorita SOLIDARITATII EXTRAORDINARE a unor romani cu inima, in doar cateva zile, s-au strans aproape 150.000 euro, pentru acea fetita Eva Maria, diagnosticata cu leucemie, de care am scris pe blog in ziua de 31 ianuarie 2011, iar in prezent, deja....micuta, a inceput tratamentul, urmand foarte curand sa plece impreuna cu familia la o clinica in strainatate.

Multumesc din inima si aveti toata consideratia mea, celor care, citind comentariul de pe blog, nu ati ramas indiferenti si ati facut macar o mica donatie de 2 euro pentru acea fetita, iar daca intr-o zi (SA DEA DUMNEZEU), se va afla impreuna cu parintii ei, in studioul televiziunii "Acasa" TV (acolo s-a mediatizat cazul), sanatoasa si vesela, in ochii fiecaruia dintre noi, o sa-si faca loc o lacrima de fericire, aducandu-ne aminte ca, macar cu o "particica" am participat la salvarea vietii acestei fetite.

Pentru cei care ati citit comentariul de pe blog, si....desi, ati fost impresionati, n-ati apucat sa donati cei 2 euro, nu-mi pierd speranta ca, pe viitor, va veti revansa, pentru ca...asa cum mi-am promis, voi mai scrie pe blogul meu, comentarii cu privire la situatia dramatica a unor copii ce au nevoie urgenta de ajutor, pentru a supravietui.

In plus, vreau sa mai spun ceva, foarte clar si pronuntat:

Daca intamplator, vreuna dintre cele 19 femei CARE N-ATI AVUT NICI CEA MAI MICA REACTIE, cand v-am trimis personal (!!!) un mesaj pe site-ul de socializare, cu rugamintea expresa sa intrati pe blogul meu, sa cititi comentariul cu micuta Eva Maria si sa donati macar 2 euro pentru a incerca sa-i salvam viata, cititi acest comentariu, atat va spun:

AM TOATA SCARBA SI DESCONSIDERATIA FATA DE VOI, SI....DESI PARE O ABERATIE, AVAND IN VEDERE CA ORICE OM CARE ARE UN BLOG, ISI DORESTE SA AIBA AUDIENTA, IMI DORESC DIN TOT SUFLETUL SA FIE ULTIMA DATA CAND ATI MAI INTRAT PE BLOGUL MEU !!!

MI-E SILA DE FEMEI CA VOI (in fine, cu greu puteti fi numite femei, unele mai sunteti si mame), IAR CEEA CE MERITATI, ESTE EXACT "TAVALEALA" PE CARE VI-O PROPUN PE SITE, TOTI CIUMPALACII !!!

Bun. Acum, fiti atenti la ce va povestesc. O povestioara amuzanta, insa...vedeti voi :):)

Eram la jumatatea lunii martie 2008. La acea vreme, fiind in plin "fuleu" si "bifand" la greu pe siteul de socializare, cunosc o tipa, care, daca nu ma inseala memoria avea vreo 29 de ani.

Tipa, smecherita foc, desi....facea pe mironosita. Dupa vreo doua iesiri in oras, in momentul cand am ajuns cu masina in fata blocului in care locuia, la despartire, am avut intentia s-o sarut pe gura. Moment in care, tipa s-a retras, m-a privit fix in ochi si mi-a spus pe un ton foarte grav:

"Mircea, imi place de tine, am acceptat ca ai o relatie, ca ai o viata complicata, insa (!!!!).....daca o sa existe un SARUT intre noi, vreau sa vina la momentul potrivit, SA VINA DIN SUFLET SI NU DINTR-UN GEST REFLEX. Si...sa nu uiti: IN VIATA, SUFLETUL CONTEAZA".

Bai, fratilor, la momentul respectiv cand "bifam" la greu pe site, auzeam "perle" din acestea cu duiumul, nu mai spun ca fiecare domnita, dupa fix 1 saptamana imi spunea ca s-a indragostit de mine si deja....isi punea problema, ce-o sa faca ea cu mine in viitor.

Asa ca, eram "vaccinat" si nu puneam "botul" la astfel de vrajeli, insa...cuvintele pe care mi le-a spus acea tipa si modul cum m-a privit in ochi, m-au facut pentru prima data sa ma simt ca un CACAT.

Am lasat capul in jos rusinat, tipa a coborat din masina si s-a indreptat spre intrarea in scara de bloc. Bai, fratilor, ma simteam ca un CACAT, ca un ciumpalac pe care-l interesa doar "bifa" si....tin minte ca tot drumul spre casa am simtit o rusine imensa, fata de acea intamplare pe care o traisem.

In zilele urmatoare, am mai vorbit la telefon cu distinsa doamna, ne-am mai trimis sms-uri, si....la un moment dat, primesc invitatia sa merg la ea acasa, sa bem o cafea.

Am ajuns la ea acasa, am stat pe balcon si am baut o cafea (avea un balcon mare care ne oferea tot confortul), am stat de vorba vreo 2 ore, iar la plecare, am imbratisat-o, fara sa-mi treaca macar prin minte, sa incerc macar s-o pup pe obraz, nu mai spun s-o sarut. :):)

Peste alte cateva zile, spre sfarsitul lunii martie, intr-o zi de miercuri, era programat un meci mare "RAPID- STEAUA", ambele echipe la acel moment, avand sanse mari la "titlu", asa ca, discutand la telefon cu ea, o intreb daca pot sa vin sa vad meciul la ea, primind un raspuns favorabil.

Am ajuns la ea, insa.....cu ceva intarziere, asa ca, n-am prins meciul de la inceput, dar....odata intrat in casa, m-am asezat pe canapeaua din sufragerie si ma uitam la televizor, cu ochii holbati la meci.

Tipa, vine langa mine pe canapea si dupa doua minute imi spune:

"Auzi, Mircea, hai sa mergem in dormitor, am si acolo un televizor, asa ca putem sa stam mai relaxati".

Eu, stateam foarte bine pe canapeua din sufragerie, si....in plus, avea si ea loc destul, asa ca i-am spus ca putem sta foarte bine si acolo.

Tipa a mai insistat de vreo 2 ori, dupa care s-a ridicat nervoasa si s-a indreptat spre dormitor, anuntandu-ma ca ea o sa vada meciul acolo, iar daca vreau, ma asteapta si pe mine.

Am mai stat cateva minute pe canapeaua din sufragerie, dupa care, m-am dus si eu in dormitor, langa ea, asezandu-ma pe pat, rezemat de o perna, iar ea....si-a pus capul pe pieptul meu.

Nici nu ma asezasem bine, ca....din tribuna, din galeria rapidista, a pleacat o "ploaie" de brichete, iar una dintre ele, l-a lovit in scafarlie pe arbitru, spargandu-i capul. A urmat un intreg circ, mai cu seama din partea echipei Steaua, care era condusa cu scorul de 1-0 (nu ma injurati, chiar simpatizez cu Steaua, insa....adevarul este adevar), iar dupa vreo 10 minute de parlamentari, arbitrul a hotarat SUSPENDAREA MECIULUI.

Asadar, dupa ce meciul a fost suspendat, distinsa doamna care ma facuse sa ma simt ca un CACAT cand incercasem s-o sarut in masina, cu vreo saptamana mai devreme, s-a ridicat de la pieptul meu, a venit peste mine, mi-a aplicat cateva pupicuri in zona gatului....DUPA CARE (!!!)....cu viteza luminii, a "coborat" spre slitul blugilor si...intelegeti ce se pregatea sa faca.

In acele momente, CREDEAM CA VISEZ !!! O priveam siderat, gandindu-ma ca o sa-mi faca "ceva", inainte de a ne fi sarutat macar o data (!!!), pentru ca, desigur va mai amintiti faza cu: "Mircea, imi place de tine, am acceptat ca ai o relatie, insa....daca intre noi o sa existe un sarut, vreau sa vina la momentul potrivit, sa vina din suflet si nu dintr-un gest reflex. Si nu uita: SUFLETUL CONTEAZA".

Desi, la acea vreme, tot ce ma interesa era sa "bifez" pe site si o faceam la "greu", totusi....si la acel nivel de decadenta la care traiam, tot mai aveam anumite principii si tineam ca lucrurile sa se desfasoare cu fair-play, fara "clisee" de 2 bani, fara vrajeala inutila si sa existe respect reciproc.

Asa ca, aducandu-mi aminte instant, "teoria" tinuta in masina de distinsa domnita, cand imi facusem curaj s-o sarut, coroborat cu iminenta prestarii de catre aceasta, a...., fara sa apuc s-o sarut macar O DATA (!!!), am oprit-o, intreband-o scurt:

"Auzi, dar cu primul sarut, care, daca o sa existe, trebuie sa vina la momentul potrivit si SA FIE DIN SUFLET, nu dintr-un gest reflex, cum ramane???"

Tipa, m-a privit uimita, de parca nici nu-si mai aducea aminte ca EA rostise acele cuvinte care ma facusera sa ma simt ca un CACAT, si...cu o voce mieroasa si excitata mi-a spus:

"Vreau sa o "fac"! Nu vrei ???".

Bai, fratilor, desi la vremea aceea pur si simplu, spiritual nu existam, tot ce ma interesa era sa "bifez" pe site, in acele momente am simtit un dezgust incredibil.

Bineinteles ca nu s-a produs nimic, m-am ridicat, iesind in balcon si am fumat cateva tigari, insa....asta are mai putina importanta.

Dupa 2 saptamani, si....dupa cateva "bife", am provocat o discutie si am avut o anumita atitudine, care a condus-o sa-mi dea "papucii", insa in realitate, desi....totul parea invers, eu ii dadusem ei "papucii", dar am facut-o in asa fel incat sa fie convinsa ca ea a fost "miezul". :):)

HAI, NU MA INJURATI, MACAR AM PUTEREA SA-MI RECUNOSC TRECUTUL, IAR IN PLUS, NU STIU CATI BARBATI DIN CATI ATI CUNOSCUT, AR RECUNOASTE VREO DATA, TOT CE AM SCRIS EU PE ACEST BLOG !!!

Si....mai ales ca, cu adevarat important este altceva!!!

Tipa aceea, cu o usurinta maxima si o prestatie extrem de convingatoare, vorbea de SUFLET, ca fiind tot ceea ce conteaza sau....de primul sarut, care, daca ar fi fost sa existe intre noi, isi dorea sa vina din suflet si nu ca un gest reflex, iar EA....ulterior, s-a comportat cum v-am povestit mai sus. :):)

IPOCRIZIE 100%....FARISEISM 100% !!!

Un comentariu:

  1. Chiar cautam zilele trecute pe net ceva informatii in legatura cu evolutia cazului Evei Maria, si implicit a donatiilor. Dar nu am gasit nimic. Ma bucur tare mult. Sa-i dea Dumnezeu putere , sa iasa victorioasa din lupta asta, si o viata frumoasa alaturi de familia ei.

    RăspundețiȘtergere