...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

luni, 26 iunie 2023

CAT DE REPEDE AU "PATINAT" CONDUCATORII EUROPEI LA SCENETA MAGISTRALA A LUI PUTIN SI PRIGOJIN!

Buna seara, dragii mei!

Sambata eram pe plaja la Mamaia cand, deschizand telefonul in ideea de a "rasfoi" presa on-line, am aflat ca INCEPUTUL SFARSITULUI lui Vladimir Putin la conducerea Rusiei a fost declansat de marsul spre Moscova a trupelor de mercenari conduse de Prigojin! 

Incepand cu MASCARICIUL DE LA KIEV si terminand cu majoritatea comicilor conducatori ai Europei, cu totii erau de acord ca insurectia lui Prigojin arata cat de fragmentat este sistemul condus de dictatorul Putin si cat de repede i se apropie sfarsitul!

Exact cum s-a intamplat si acum 1 an si jumatate cand ascultam IMBECILISMELE cu....economia Rusiei care se va prabusi ca urmare a masurilor luate de fatalaii care conduc Europa sau de CANCERUL DEVASTATOR care-l va ucide pe Putin in cateva luni....si de data aceasta AM ZAMBIT, gandindu-ma cat de repede au deschis unii "PLISCUL" si au halit sceneta magistrala pusa la cale de Putin si Prigojin! :))))

CAND NU AI SCOALA VIETII (iar, majoritatea celor care conduc in prezent Europa, nu o au!), iti este imposibil sa nu "patinezi" la vrajeala si sa observi un lucru atat de simplu:

DACA INSURECTIA DECLANSATA DE PRIGOJIN AR FI FOST REALA, IN NICIUN FEL DE CIRCUMSTANTA ACESTA NU AR FI DAT INAPOI, MAI ALES CAND SE AFLA LA DOAR 200 KM DE MOSCOVA!

De ce nu ar fi dat inapoi?

Pentru ca, in momentul in care alegi sa declansezi o INSURECTIE in Rusia, exista doar doua posibilitati: INVINGI SAU...MORI! (nu doar tu, ci toata familia ta!)

Un tip uns cu toate alifiile cum este Prigojin nu ar fi declansat insurectia decat daca ar fi avut garantia ca SISTEMUL ar fi acceptat sa-i retraga sprijinul lui Vladimir Putin!

In caz de esec (cum s-a intamplat), indiferent cate acorduri si intelegeri ar fi incheiat (cu oricine) si oriunde in lumea asta s-ar fi refugiat, Prigojin ar fi stiut ca este MORT! :))))

Armata de comici care conduce Europa, in frunte cu MASCARICIUL DE LA KIEV, acrediteaza ideea ca insurectia lui Prigojin l-a umilit pe Vladimir Putin si a aratat cat de scindata este puterea in Rusia...

NIMIC MAI FALS!!!

Din umilu-mi punct de vedere (dar, poate sunt eu un dobitoc, desi tot ceea ce am pronosticat acum 1 an si jumatate s-a adeverit), SCENETA PUSA LA CALE SAMBATA TRECUTA DE CATRE PUTIN SI PRIGOJIN a aratat extrem de clar ca SISTEMUL din Rusia (retineti acest aspect!) il sustine in continuare 100% pe Vladimir Putin, iar sceneta cu insurectia a verificat CINE TRADEAZA! :)))

PS: Tantalailor, macar dupa 1 an si jumatate incetati sa mai credeti idiotenia ca Vladimir Putin taie si spanzura in Rusia!!!!!!

SISTEMUL IL PROTEJEAZA! DACA SISTEMUL NU L-AR MAI SUSTINE, IN 24 DE ORE AR AVEA SOARTA LUI CEAUSESCU!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu