...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

miercuri, 8 decembrie 2021

LIVIU DRAGNEA, DOAR NU CREDEAI CA TE IUBESTE!

Buna seara, dragii mei!


Bai, cred ca dupa multa vreme, acest comentariu va aduce suparare pe unele fete ale eventualilor cititori. :))))

Cu totii am aflat despre DESPARTIREA dintre Liviu Dragnea si fatuca aceia, Irina.
Presa de scandal urmeaza sa scoata presupuse (a fi reale) dialoguri intre fatuca Irina si amantul sau, unu'...Paul! :)))........unde Paulica o intreba daca a regulat-o bine, iar ea il incita trimitandu-i poze cu sanii dezgoliti! :))))

Numai in pielea lui Livache sa nu fi! Dar, nici de compatimit nu-l putem compatimi pe Livache!

Sa o luam pe rand!

Barbatii se impart in doua categori: 95% barbati normali si DOAR 5% barbati Alfa! Nu am rabdarea sa explic acum ceea ce inseamna un barbat Alfa, dar pot sa va spun sigur ca Livache nu a facut parte niciodata din aceasta categorie.

Fara a avea pretentia ca detin adevarul absolut, opinez ca UN BARBAT ALFA aproape niciodata nu va accepta sa dezvolte o relatie de lunga durata cu o fatuca mai mica cu 30 de ani decat el! Nu de alta, dar este constient ca isi bate joc de tineretea ei! 

Dar, am pretentia ca spun un adevar absolut atunci cand sustin ca, DIN PACATE, atunci cand dau de bani si de putere, 95% dintre barbati fac doua lucruri:

1. Isi privesc nevasta si spun "pfff, ce urata si batrana este!", iar ulterior o inlocuiesc cu o fatuca cu zeci de ani mai tanara decat aceasta;

2. Obligatoriu, isi cumpara o limuzina a carei valoare nu are voie sa coboare sub 80-100 mii de euro;

Nu stiu daca Livache si-a cumparat si limuzina, insa dupa ce a depasit pozitia de a turna in pahare (este o metafora, desigur!) sefilor sai politici, devenind chiar el SEFUL SUPREM, s-a uitat la nevasta-sa concluzionand ca trebuie urgent sa o inlocuiasca cu proaspata sa secretara, o fatuca in varsta de vreo 20 de ani. (pe atunci)

Acum, cand ma apropii de varsta de 49 de ani, dupa ce am suferit in urma cu 3 ani un infarct agravat de un stop cardio respirator care mi-a schimbat total viata (in bine), EVIDENT CA NU MAI CONTEZ PE PALIERUL DESPRE CARE VOI VORBI IN RADURILE CE URMEAZA!

Dar, orice barbat care a excelat la capitolul femei (si, subliniez ca acest desfrau nu este o lauda) stie ca daca vrei sa faci CURATE NEBUNII IN MATERIE DE SEX, intr-un mod absolut paradoxal vei avea infinit mai multe sanse sa gasesti deschiderea necesara la o femeie cu figura de MIRONOSITA, decat la una care vorbeste cu p--a si alte expresii licentioase! :))))

Daca ce va scoate presa de scandal se va dovedi a fi real (ma refer la sexting si la dialogurile deocheate), NU TREBUIE SA MIRE PE NIMENI CA FATUCA IRINA A PUTUT SA-I FACA O ASEMENEA "SURPRIZA" LUI LIVACHE!

Pai, Livache chiar credea ca o fatuca de 20 de ani se poate indragosti de el, care la momentul in care s-au cuplat, avea vreo 48-50 de ani? :))))))

Partea cea mai grea este ca Livache este o ditamai persoana publica, iar daca presa de scandal se va tine de cuvant si va prezenta dialogurile incendiare dintre fatuca Irina si amantul Paul, asezonate cu poze nud ale domnisoarei.....DOARE, TATA! :))))

Dar, repet! Ramane de vazut daca ceea ce prezinta presa de scandal este REAL!!!


Bai, eu nu am o fata (am un baiat), insa daca as avea o fata ma gandesc ca doar astfel as putea ACCEPTA sa apar intr-o fotografie alaturi de o fatuca cu zeci de ani mai tanara ca mine!

Ce naiba cauta mosul langa pustoaica? :))))

Ok! Ajuns la 50-55-60 de ani....iti gasesti o pustoaica pe care o sponsorizezi (daca ai lovele) si la care "bifezi" si tu din cand in cand....asta-i altceva!

Dar, sa ai impresia ca PUSTOAICA te iubeste si nu te inseala, pregatindu-te sa te casatoresti cu ea, asta se numeste tembelism!

Dar, dupa cum spuneam la inceputul comentariului, dupa ce a aflat ca Irinuca il inseala cu Paulica, Livache s-a comportat ca un barbat adevarat! Si-a luat catrafusele din casa pe care fatuca o cumparase TOT DIN BANII LUI :))))))).....retragandu-se pentru a-si linge ranile la conacul din Alexandria.

In final, dupa tentativa esuata cu PUSTOAICA, indraznesc sa-l avertizez pe Livache asupra unui lucru:

DACA INCA ISI DORESTE O RELATIE SERIOASA, VA FI FOARTE COMPLICAT SA SE COMBINE SI  CU O FEMEIE DE 40-45 DE ANI, PENTRU CA SI LA ACEL PALIER DE VARSTA EXISTA UN MARE RISC!

Mai precis, multe dintre femeile care s-au destrabalat de la 20 pana pe la 40 de ani, ajunse la aceasta varsta incep sa se teama ca vor imbatrani singure, ASTFEL CA DAU IAMA SI ISI IAU UN BARBAT EXACT OPUSUL CELOR CU CARE S-AU DESTRABALAT ZECI DE ANI! :))))

Numai eu, cate cunosc.....din cele, bineinteles, cu care m-am destrabalat grav acum 10-15 ani! :)))))

PS: Oricum, Livache, stai linistit! Foarte greu se gaseste un barbat care sa nu fi fost inselat de femei! :))) 

Bineinteles, DOAR O PARERE!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu