...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

joi, 21 octombrie 2021

MERITA SA-TI RISTI VIATA PENTRU NISTE STIRI SI TEORII TOTAL NEVERIFICATE DE PE INTERNET?

Buna seara, dragii mei!

Dezastrul continua! Astfel cum continua si imbecilismul NEVACCINATILOR care sustin inca ca ceea ce traim este o banala gripa!!!

Deja se aude in presa faptul ca SISTEMUL este de vina pentru dezastrul pe care il traim astazi! Cica este de vina pentru ca a permis o relaxare continua timp de aproape jumatate de an, in loc sa impuna reguli dure care sa conduca la o vaccinare cat mai extinsa!

Pe bune??? SISTEMUL este de vina???? :)))))

Imi aduc aminte de anii 2005-2008 cand se consuma un imens apetit al populatiei de de a indatora in franci elvetiani. Dupa ce s-a declansat criza francului elvetian, EXACT CA SI ASTAZI, s-au auzit foarte multe voci care sustineau ca SISTEMUL este de vina pentru ca nu a luat masuri care sa descurajeze populatia de a se indatora in acea moneda!

Dumnezeule mare!!!!

Pai, haideti sa ne hotaram daca suntem LIBERI DE A FACE CEEA CE VREM sau nu!

Sau suntem LIBERI doar cand este bine, iar cand intervin "nasolalele" nu mai suntem si incepem sa dam vina pe SISTEMUL care ne-a dat voie sa fim....LIBERI!

Cati trepanati ar fi urlat prin toata media, atunci, in anii 2005-2008 daca SISTEMUL ar fi luat masuri care sa descurajeze indatorarea populatiei in franc elvetian????

Cati ar fi strigat ca LI SE INCALCA DREPTUL DE A ALEGE MONEDA IN CARE DORESC SA SE INDATOREZE?????

Aceeasi situatie o traim si in prezent!

Cati trepanati ar fi urlat prin presa daca SISTEMUL ar fi luat masuri restrictive care sa conduca la o vaccinare cat mai extinsa, chiar in lunile de concediu?!?

Aaaa, acum, cand mor cate 500 de persoane zilnic datorita Covid-ului, si din ce in ce mai multe familii de romani sunt afectate de aceste decese, RENUNTAM LA DREPTUL DE A FI LIBERI IN A ALEGE si reprosam sistemului ca....de ce ne-a permis sa fim inconstienti???

Doamne Dumnezeule!!!!

Bai, fratilor! Din nefericire exista destule persoane care si dupa ce au trecut "razant" cu moartea sau dupa ce, din pacate, au pierdut parinti, frati, surori samd in lupta cu Covid-ul, AU RAMAS PROFUND SCEPTICE FATA DE VACCIN!

Ce sa faca SISTEMUL????

Statem de vorba cu un amic care imi sugera sa nu-mi mai bat capul, considerand un lucru benefic faptul ca in fiecare saptamana mor 2000-2500 de PROSTI! Spunea acel amic, 2500 dintre acei prosti care inca tin Romania pe loc! 

Bineinteles ca nu pot fi de acord cu acel amic, pentru ca indiferent de situatie nu poti gasi ceva benefic in faptul ca cineva moare! Indiferent de motiv!!!

Dar, tot nu pot intelege, MAI ALES, categoria de persoane cu varsta de peste 60 de ani care isi risca viata pentru niste TEORII SI STIRI NEVERIFICATE de pe internet! 

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu