...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

duminică, 18 octombrie 2020

DE CE, IN NUMELE LIBEREI EXPRIMARI, TREBUIE SA NE INVATAM COPIII SA BATJOCUREASCA O ALTA RELIGIE DECAT CEA A LOR?

Buna ziua, dragii mei!

Abia daca trecura cativa ani de cand turme de ingnoranti din toata lumea imbracau tricouri cu JE SUIS CHARLIE HEBDO. In prezent,  mesajul s-a schimbat:

JE SUIS SAMUEL PATY! (profesorul decapitat la Paris)


Din umilu-mi punct de vedere, toti cei care se bat in aceste zile cu pumnul in piept, asociindu-si imaginea cu cea a acestui sinistru personal, Samuel Paty, IN CAZUL IN CARE SUNT CREDINCIOSI, ar trebui sa se gandeasca la cat de ignoranti pot fi!

CINE ITI DA DREPTUL SA RAZI SI SA BATJOCURESTI RELIGIA SI CREDINTA UNUI OM????

De unde sa ai aceasta placere de FATALAU TEMBEL, de a-ti bate joc de un personaj religios, Profetul Mohamed, in care cred cu tarie sute de milioane de musulmani, asa cum si noi, cei care suntem ortodocsi, credem cu tarie in Isus Cristos????

De ce sa simti nevoia de a invata copiii, al caror profesor esti, sa batjocureasca o alta religie decat cea a lor?

Gramezi de imbecili au strigat acum 5 ani JE SUIS CHARLIE HEBDO, ignorand total scabroasele caricaturi, inclusiv, despre copilasul musulman in varsta de cativa anisori care zacea mort pe malul marii.

Hai sa ni le amintim!



Micutul din imagine si-a gasit sfarsitul in 2015 printre alte sute de imigranti care au platit cu viata.

Iar nemernicii de la Charlie Hebdo au publicat urmatoarele caricaturi despre acest copil:



Bai, nu conteaza ce religie imbratisam, CONTEAZA SA FIM OAMENI!

Iar, pentru mine, si atunci si acum, cei de la Charlie Hebdo sunt niste scursuri umane, niste gunoaie!

Nu ai cum sa batjocuresti astfel de tragedii! 

Revenind la prezent, adica la profesorul decapitat, cum ai putea simti vreo conexiune sau vibratie cu cel in cauza, cand realizezi ca, fara sa fie provocat, IN NUMELE LIBERTATII DE EXPRIMARE (ce slogan penibil) A ALES SA PREZINTE COPIILOR NISTE CARICATURI MIZERABILE DESPRE PROFETUL MAHOMED!

Sunt sute de mii de ortodocsi care, aflati cu copii in faze terminale de cancer, se prabusesc in fata icoanei lui Isus Cristos, agatandu-si ultima speranta de o posibila minune!

Acelasi lucru fac musulmanii aflati in situatii identice, dar ei se prabusesc in fata Profetului Mahomed!

CINE ITI DA DREPTUL TIE, SAMUEL PATY, SA CALCI IN PICIOARE SI SA BATJOCURESTI CREDINTA UNOR OAMENI, CHIPURILE, IN NUMELE LIBERTATII DE EXPRIMARE????

De unde sa vina aceasta bolnavicioasa rautate si lipsa crunta de respect fata de cel care nu este de aceeasi religie cu tine????

Partea tragica este ca, asa cum tu...Samuel Paty, TI-AI EXPRIMAT LIBER BATJOCURA, tot asa, pastrand retorica, uite ca un pusti cecen, de religie musulmana, si-a exprimat, la fel de liber, fanatismul religios, decapitandu-te.

De ce trebuie sa se ajunga la astfel de nenorociri?

De ce nu putem sa ne respectam si sa nu ne jignim credinta?

Multi se mira ca in randul musulmanilor, sunt nenumarati cei care, IN NUMELE CREDINTEI, nu se dau in laturi sa-si dea viata atunci cand personajele religioase in care cred sunt batjocurite!

Am o intrebare, pentru ortodocsi:

BRANCOVEANU, CEL CARE A ALES SA PRIVEASCA CUM II SUNT UCISI TOTI COPIII PENTRU CA A REFUZAT SA-SI TRADEZE RELIGIA, CUMVA, A FOST NEBUN????

Stiu! Intr-o lume plina de FATALAI pensati, epilati, imbracati in fuste, purtand tricouri cu paiete si strasuri, incaltati cu pantofi roz, avand esarfe la gat, ESTE IMPOSIBIL DE EXPLICAT GESTUL LUI BRANCOVEANU!

Tara, nationalitatea si religia sunt SFINTE! 

Eu asa gandesc, si nimeni nu va putea, vreodata, sa-mi schimbe perceptia!

In final, voi preciza ceva! 

Nu-mi place lumea musulmana! Imi pare o lume plina de chici si de opulenta primitiva. Mai mult! Am un dispret total pentru femeile romance care au ales sa se casatoreasca cu barbati musulmani, renuntand la religia ortodoxa!

DAR NICIODATA NU MI-AS PERMITE SA JIGNESC SAU, MAI GRAV, SA BATJOCURESC RELIGIA MUSULMANA!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Un comentariu:

  1. Cred ca sunt destul de multi crestini-nu toti, evident- care respecta sau cel putin inteleg si tolereaza religia musulmana sau alte religii diferite,poate chiar si ateismul. Noi,crestinii avem totusi destul de multa toleranta in acest sens.Din pacate insa in multe tari islamice..gen Afganistan,Iran,Irak, etc... ti-ar fi tare teama sa incerci doar sa traiesti ca si CRESTIN!Acolo a-ti fi jignita sau chiar batjocorita credinta religioasa ar fi doar un "mizilic"...poti fi molestat fara multe vorbe daca nu te tarasti in genunchi pe langa ei...Deci sa privim realitatea din aceste zile-desigur urata,cruda si aproape imposibil de acceptat - in cunostiinta de cauza! As spune si eu: DOAR O PARERE.....usor diferita...

    RăspundețiȘtergere