...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

joi, 8 octombrie 2020

AVEM 3000 CAZURI DE CORONAVIRUS PE ZI....PAI, SCHIMBATI LEGEA PRIN CARE IN 15 ZILE SE POATE PLATI JUMATATE DIN MINIMUM AMENZII!

Buna seara, dragii mei!

Am ajuns sa avem peste 3000 de cazuri de bolnavi de Covid 19, pe zi!

Fara masuri DURE, DAR....DURE, opinez ca in mai putin de 15 zile vom depasi 5000 cazuri/zi.

Cu totii citim ziarele, cu totii aflam de nu stiu ce petrecere cu sute de persoane desfasurata la un club de pe malul Herastraului, unde se dansa precum intr-o cutie de sardele, ba aflam de nu stiu ce onomastica sau nunta/botez unde, la fel, nu se respecta nicio regula anti Covid, iar, dupaaaaa......AFLAM DESPRE "MARILE" AMENZI APLICATE! :)))))))

MARI SUNT, CE-I DREPT, DAR DOAR PE HARTIE! Pentru ca, in realitate, acei 10.000 ron anuntati in cadrul buletinului de stiri de catre organul care aplica amenda....ATENTIE MARE!!!!.....se transforma in doar 500 ron (jumatate din minimul amenzii)....IN CAZUL IN CARE ESTE PLATITA IN DECURS DE 15 ZILE DE LA APLICARE! :)))))

Si, pentru ca suntem destepti si ne merge mintea, realizam foarte usor de ce pe patronii de cluburi si restaurante II DOARE IN CUR DE LEGE!

Dupa ce ai avut o petrecere cu 300 de persoane pe malul Herastraului, club unde, doar o sticla simpla de vin (este drept, la 3 litri, daca-mi mai aduc bine aminte), impreuna cu un suc si 2 ape minerale COSTA 700 RON, va dati seama ce "dezastru" financiar reprezinta pentru patron AMENDA de 10.000 ron, care se transforma in 500 ron dupa 15 zile! :)))))

Cine este de vina?????

EVIDENT, LEGIUITORUL!

Ramane intrebarea, de ce au lasat aceasta "portita" de scapare? :)))

Cu alte cuvinte, daca pe un cetatean il opreste politia pentru ca nu poarta masca intr-un loc unde este obligatorie, ii aplica, sa spunem....MINIMUM DE AMENDA, din care, daca o face in 15 zile, va plati jumatate, IAR DACA UN PATRON DE CLUB aduna 300 de indivizi si face o seara de pomina, VA PRIMI O AMENDA POMPOASA (pentru buletinul de stiri), dar in realitate, daca o face in 15 zile, va plati tot jumatate din minimum amenzii, adica o suma absolut derizorie. :)))))

Fara comentarii....

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu